پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید پارچه تریکو پنبه لاکرا باکیفیت

آیا از مشخصات پارچه تریکو پنبه لاکرا آگاهی دارید؟ در هنگام خرید پارچه تریکو می دانید برای تهیه پارچه تریکو پنیه لاکرا باکیفیت به چه نکاتی باید توجه کرد؟ از چه شاخصه هایی متوجه باکیفیت بودن این محصول شویم؟
پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که بسته به کاراریی و کاربرد آنها تولید می شوند در تولید این منسوج از الیاف و نخهای مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها نخ پنیه است که به روش های متفاوتی تولید می شود و به همین خاطر کیفیت های متفاوتی دارد و به نسبت کیفیت، قیمت آن هم تغییر می کند. اگر در پارچه تریکو فقط از الیاف و نخ پنیه استفاده کرد مزایا و معایبی پیدا می کند که به همین خاطر معمولا با الیاف و نخهای دیگر ترکیب می کنند. یکی از آنها الیاف و نخ لاکرا است که حالت کشی به پارچه می دهد. نخ لاکرا چنان دوام در پرسه شستشو دارد که هر چند بار که شسته شود هیچ مشکلی برای پیش نمی آید و حتی می توان آن را با آب گرم هم شست.

پارچه پنبه لاکرا باکیفیت چه مشخصاتی دارد

همانگونه که مطلعید بالا رفتن کیفیت پارچه تریکو با نوع نخ بکار رفته در آن رابطه مستقیم دارد، هرچه کیفیت نخ بالاتر باشد پارچه ی اعلاتر بدست می آید. اگر از نخهای باکیفیت استفاده شده باشد این منسوج چنان کیفیتی پیدا می کند که به هیچ عنوان دون دون نمی شود و همانگونه که در بالا اشاره کردم در هنگام شستشو هیچ مشکلی برایشان پیش نمی آید.

شناختن پارچه تریکو باکیفیت

اگر می خواهید پارچه تریکو پنیه لاکرا باکیفیت را شناسایی کنید باید که چند عامل توجه کنید یکی از این عوامل نوع نخ به کار رفته در این منسوج است که کیفیت نخ ها را از روی طریقه تولید آن می توان تشخیص داد، نخ های بکار رفته در تریکو معمولا به این سه روش تولید می کنند.
1- روش تولید نخ اپن اِند
2- طریقه تولید نخ شانه شده سوپر
3- روش تولید نخ شانه شده رینگِ کامفور شده
در این سه مدل بالا همه آنها نخ پنبه هستند ولی طریقه به عمل آمدن آن متفاوت است در این سه نمونه بهترین کیفیت را نخ شانه شده رینگِ کامفور را به خود اختصاص می دهد و نخ شانه شده سوپر در رده بعدی قرار دارد و نخ اپن اِند پایین ترین درجه کیفیت را به خود اختصاص داده است. مسلما در زمان بافت پارچه تریکو از هر کدام از این نخ ها استفاده شود، کیفیت آن هم تغییر می کند.
پارچه تریکو باکیفیت

پارچه تریکو باکیفیت پارچه تریکو کیفیت

پارچه تریکو پنبه لاکرا اعلا

به نظر شما چگونه می توان به این خواسته رسید و از کیفیت این محصول مطمئن شد همانگونه که در بالا اشاره کردم می توان با دانستن نوع نخ به کار رفته در بافت آن به کیفیت آن پی برد حال این سوال پیش می آید که از کجا به این موضوع پی ببریم یکی از راه های بسیار ساده در هنگام خرید، اطلاعات، جمع کردن، از مجصولی که در حال تهیه آن هستیم این مسئله را می توان از فروشنده محترم سوال کرد و معمولا فروشندگان این اطلاعات را در اختیار ما قرار می دهند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag