پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش پارچه تریکو کشی به صورت تخصصی

آیا می دانید قیمت گذاری فروش پارچه تریکو کشی را به چه صورت می باشد ؟ علت تفاوت قیمت فروش پارچه تریکو کشی در چیست؟

در مورد پارچه تریکو کشی باید این موضوع را خدمت شما عارض شوم که تمامی نمونه های پارچه تریکو مقداری حالت کشسانی دارند ولی معمولا بعد از چند بار استفاده حالت کشسانی آن کمتر می شود با کلا از بین می رود.

البته شایان ذکر است که برای رفع این مشکل باید به این موضوع اشاره کنم که اگر از الیاف یا نخهای لاکرا استفاده کنید به نتیجه جالبی دست می یابید.

خصوصیات پارچه تریکو لاکرا

در مورد الیاف و نخهای لاکرا به کار رفته در بافت پارچه تریکو به این موضوع باید اشاره کنم اضافه کردن این نخ به پارچه تریکو باعث افزایش قابلیت کشش و ماندگاری این حالت برای پارچه تریکو می شود البته باید به این موضوع اشاره کنم که استفاده از این الیاف در زمان بافت باعث سنگینتر شدن پارچه شده و می توان گفت مقدار متراژ در هر کیلو کمتر می شود.
پارچه تریکو کشی

عوامل موثر در قیمت پارچه تریکو کشی

شاید با خود به این مسئله فکر می کنید که چرا پارچه تریکو کشی قیمت های متفاوت دارد و تقریبا نمی توان به همین راحتی در انواع اجناس استفاده شده پارچه تریکو قیمت یکسان پیدا کرد در مورد قیمت گذاری انواع پارچه تریکو باید به این نکته اشاره کنم که استفاده شدن نوع نخ در بافت این منسوج در تفاوت قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد به عنوان استفاده شدن پنبه و لاکرا با هم در بافت پارچه تریکو باعث افزایش قیمت می شود و استفاده شدن از الیاف مصنوعی در این منسوج باعث کاهش قیمت می شود و حتی کیفیت نخ به کار رفته در بافت این منسوج باعث تغییر قیمت می شود.

پارچه تریکو کشی پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو کشی

قیمت فروش پارچه تریکو کشی

در این مورد باید خدمت شما عرض کنم که همانگونه که در بالا عنوان کردم قیمت گذاری یک محضول به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها نوع نخ به کار رفته است که می توان گفت مسائل دیگر هم در قیمت گذاری موثر است که می توان به شهری که فروشگاه این محصول، در قرار دارد مهم است پس این موضوع که پارچه تریکو کشی را از کجا بخرم مهم است.

منبع: بازار فروش پارچه تریکو

بازار پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag