پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده پارچه تریکو پلی استر پنبه

آیا از مشخصات پارچه تریکو پلی استر پنبه آگاهی دارید؟ آیا از قیمت عمده پارچه تریکو پلی استر پنبه اطلاع دارید؟ آیا می دانید برای به دست آوردن قیمت عمده این منسوج با کیفیت عالی، باید به کجا مراجعه کرد؟

پارچه تریکو به دلیل تنوع کاربرد، از انواع مختلفی برخوردار است به گونه ای که می توان با هر نخی که شما فکرش را بکنید پارچه تریکو را تولید کنند و با کیفیتهای متفاوت تولید می شود، به طوری که از یک نوع پارچه تریکو می توان چند مدل کیفیت را بدست آورد پس در نتیجه قیمت عمده آن هم متفاوت می باشد و در هنگام خرید باید به چند نکته باید توجه فرمایید.

مشخصات پارچه تریکو پلی استر پنبه

همانگونه که در بالا مطرح کردم پارچه تریکو پلی استر پنبه را بوسیله دو نوع نخ پلی استر و پنبه تولید می کنند البته باید به این نکته توجه کرد که می توان همین پارچه را در چند کیفیت ارائه داد که به نوع روش ساخت نخ برمی گردد که در اینجا به روش ساخت نخها اشاره ای خواهم کرد که در ادامه به این موضوع می پردازم.

• روش تولید نخ اُپن اِند

• روش تولید نخ سوپر شانه شده

• روش تولید نخ شانه و کامفور شده رینگ

در طریقه های تولید نخهایی که با کیفیت های متفاوت تولید می شود، هر کدام شاخصه های منحصر به فردی را دارند که در ادامه توضیح بیشتری خواهم داد.

روش تولید نخ اُپن اِند

در این روش تولید، سرعت ساخت نخ بسیار بالا است به همین خاطر قیمت آن پایین تر از بقیه نخها می باشد ولی کیفیت این نخ پایین تر نسبت به دیگر روشهای تولید است به گونه ای که از پارچه ای که بوسیله این نخ، بافته شده باشد در هنگام استفاده بصورت دون دون در می آید و در بعضی از مواقع دیده شده که رنگ پارچه هایی که با این نخها تولید می شوند ثابت نبوده و به مرور زمان کم رنگ می شوند و به سبب پنبه ای و ارزان بودن این پارچه، معمولا برای لباس زیر یا لباسهایی که نمی خواهند قیمت آنها بالا برود مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه پارچه تریکو

روش شانه شده سوپر

در این روش در هنگام ساخت نخ، یک مرحله شانه شدن الیاف به آن اضافه می شود این طریقه ساخت از روش اپن اند زمان بیشتری را میگیرد و در نتیجه قیمت آن نسبت به روش قبل گرانتر می باشد، ولی در عوض کیفیت خیلی بهتر، نسبت به روش اپن اند به شما ارائه میدهد و پارچه هایی که با این نخها بافته می شوند کیفیت قابل قبولی دارند و معمولا دون دون نمی شوند و در فرآیند شستشو مقاومت داشته و تقریبا رنگ آنها تغییر نمی کند. این پارچه را میتوان در بیشتر لباسهایی که نیاز به کیفیت خوب نیاز دارند، به پوشاک تبدیل کرد.

کارخانه پارچه تریکو

روش شانه شده و کامفور شده رینگ

در این روش تولید نخ در هنگام ساخت نخ به جز دستگاه شانه یک دستگاه دیگر به نام کامفور هم اضافه می شود که دستگاه تمام پرز ها یا الیاف بسیار کوتاه اضافه در اطراف نخ را حذف کرده و نخ بسیار صاف و بدون هیچگونه برجستگی و بدون الیاف اضافه در اطراف آن، تولید می شود و پارچه هایی که با این نوع نخ ها بافته می شوند بسیار صاف، بسیار نرم و لطیف هستند و کیفیت آن بسیار بالا است و مقامت بسیار بالایی در پرسه شستشو دارد.

سفارش پارچه تریکو

قیمت عمده پارچه تریکو پلی استر پنبه

همانگونه که در بالا مطرح کردم پارچه تریکو را می توان با قیمت های عمده فراوانی قیمت گذاری کرد و تنوع در قیمت را ایجاد کرد و شما میتوانید با کاربردی که برای لباس خود نیاز دارید قیمت مورد نظر خود را به دست آورید و این تنوع قیمت یکی از مزیتهای بسیار بالا است پارچه تریکو پلی استر پنبه همانگونه که از نام آن پیداست از دو نخ پلی استر و پنبه تولید میشود که پلی استر جزو الیاف مصنوعی به حساب می آید و پنبه در گروه الیاف طبیعی قرار می گیرد، دلیل به کار گیری الیاف مصنوعی با پنبه بالا بردن مقاومت در برابر سایش و شستشو است و این پارچه معمولا بافتی لطیف و نرم دارد.

عرضه پارچه تریکو

برای گرفتن قیمت عمده به کجا مراجعه کنیم

برای گفتن قیمت عمده به واحدهای صنفی ای که پارچه تریکو را به صورت عمده به فروش می رسانند باید مراجعه کنید، البته شایان ذکر است که به دلیل تنوع محصولات پارچه تریکو، مراکزی به وجود آمدند، که مرکز های عرضه کننده این منسوج را با قیمت مناسب هستند، البته در هنگام خرید پارچه تریکو، باید به کیفیت و نوع نخ به کار رفته در آن توجه کنید، تا بعد از استفاده دچار مشکل و نارضایتی از خرید خود نشوید.

قیمت عمده پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    دیبافت می گویند:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag