پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز فروش انواع پارچه تریکو بصورت کیلویی

آیا به خرید از مرکز فروش پارچه تریکو به صورت کیلویی فکر کردید؟ آیا انواع پارچه تریکو را می شناسید؟ آیا می دانید از چه مکانهایی بهتر است، خرید کنیم ؟ آیا می دانید پارچه تریکو به صورت عمده با چه معیاری به فروش می رسد؟ آیا می توان پارچه تریکو را بصورت کیلویی خریداری کرد؟

فروشگاه پارچه تریکو

همانگونه که مطلع هستید پارچه تریکو یکی از منسوجات پر مصرف است که با توجه به کاربرد آن این پارچه را تولید می کنند.

به این دلیل، تنوع در محصولات وجود دارد. نام این منسوجات را معمولا با نام نخ و الیافی که در بافت آن استفاده شدند، انتخاب می کنند.

به عنوان مثال وقتی در هنگام بافت پارچه از نخ پلی استر و پنبه استفاده می شود اسم این پارچه را پارچه پلی استر پنبه می نامند. چون تنوع در الیاف و نخ بسیار زیاد است پس محصولات مختلفی به دست می آید.

فروشگاه پارچه تریکو

بهترین مکان برای خرید تریکو کجا است؟

برای خرید پارچه نخی تریکو باید تحقیق و بررسی کنیم، که از چه مکانی خرید خود را انجام دهیم. اول باید واحد های صنفی و دفتر هایی این محصول را ارائه می کنند، را پیدا کنیم.

بعد می توان برای تهیه این منسوج از این مکانها، به مزایا و معایب آن را با هم مقایسه کنیم. اگر با دقت بررسی کنیم، به نتیجه ای قابل قبول می رسیم و می توانیم، واحدهایی را که این محصول را به فروش میرسانند پیدا کنیم.

حال این سوال پیش می آید که از بین این واحدهای صنفی از کدام یک، خرید خود را انجام دهیم. با کمی فکر و تحقیق به این نتیجه می رسیم که تهیه کردن پارچه تریکو از مرکز فروش پارچه تریکو خیلی سهل و راحتر انجام می پذیرد.

فروش عمده تریکو چگونه است؟

پارچه تریکو را در موقع خرید عمده به طور معمول به صورت کیلویی به فروش می رسانند. هر پارچه بسته به ضخامت آن، متراژ آن در هر کیلو متفاوت میشود، که این موضوع هرچه این محصول ضخیمتر باشد تعداد متر در هر کیلو کمتر می شود.

معمولا هر طاقه 20 کیلو می باشد.خرید عمده معمولا طاقه ای به فروش میرسد. قیمت گذاری آن را با مقیاس کیلو گرم انجام می دهند. شما برای خرید مطمئن می توانید به مرکز فروش پارچه تریکو مراجعه کنید.

 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    خانم فلاحتی می گویند:

    سلام من پارچه تریکو میخوام

    • شماره همراه: ۰۹۱۳۸۵۶۵۰۰۷
  2. دیدگاه های نوشته

    فاطمه خدابنده لو می گویند:

    خب همه ی اینایی که گفتین درست و منطقی ولی هیچ ادرسی برای خرید حضوری و دیدن کیفیت پارچه و نهایت خریدش نزاشتین!!!

    • شماره همراه: ۰۹۰۱۶۹۷۹۸۵۴
  3. دیدگاه های نوشته

    صالحی می گویند:

    آدرس که نزاشتین

    • شماره همراه: 09139284576
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag