پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات فنی انواع پتو های ایرانی

تولید کنندگان بسیاری در زمینه بافت پتو فعالیت دارند که می توان گفت انواع متعددی و در مدلهای بسیاری را تولید می کنند که نمونه هایی همچون پتو نمدی، مینگ، راشل که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند، که جدیدترین مدل پتو نوع راشل می باشد که با طرحها و نقشه های متفاوت تولید می کنند که هر یک زیبایی خواص خود را دارد. در ادامه راجع به انواع پتو تولید شده در ایران توضیحاتی را خدمت شما عرض می کنم.

پتو نمدی

این پتو جزو قدیمیترین نمونه های پتو بافته شده در ایران می باشد که از الیافی همچون پشم و آکریلیک تولید می شود پتویی بسیار گرمی را به وجود می آورد ولی یک عیب داشت که مقداری بافت آن زبر بود و نیاز به استفاده ار ملحفه در هنگام استفاده داشت البته باید به این نکته اشاره کنم که با به کارگیری ملحفه، با این نوع پتو، گرمی آن را دوچندان و مشکل لطافت را برطرف می گردد.

پتو مینگ

این پتو از نرمی بیشتری نسبت به پتو نمدی برخوردار می باشد اما گرمای آن از پتو نمدی کمتر بود ولی برای افزایش گرما یک راهکار ساده داشت و آن هم استفاده ملحفه بود تا گرمایش لازم را در هنگام استفاده به ما یدهد.

پتو راشل

این نوع پتو بسیار لطیف و گرم بوده و معمولا از الیاف آکریلیک استفاده می کنند و مقداری پنبه در تار آن به کار می بردند و یک عیبی که این نوع پتو دارد، قابلیت استفاده کردن ملحفه در موقع استفاده را ندارد، این امر باعث این موضوع می شود، که اگر نیاز به گرمای بیشتر داشتید نتوانید گرمای پتو را افزایش دهید ولی پتوی تولید شده بسیار نرم و زیبایی خواصی دارد.

پتو های ایرانی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag