پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات پارچه تریکو جودون به صورت تخصصی

آیا می دانید پارچه جودون چگونه تولید می شود و مراحل تولید، تا رسیدن به مرحله فروش چگونه است؟ در مورد پارچه تریکو باید خدمت شما عرض کنم طریقه بافت این نوع منسوج با بقیه منسوجات متفاوت است و معمولا بوسیله دستگاه های گردباف تولید می شود البته شایان ذکر است که به دلیل تنوع نخهای در بازار می توان انواع پارچه تریکو را تولید کرد و هر یک بسته به نخ به کار رفته قیمت متفاوت دارند.

تولید پارچه تریکو

مراحل تولید پارچه تریکو جودون؟

در این مورد باید خدمت شما عرض کنم که به روش مخصوصی از بافت پارچه تریکو را جودون می گویند. اگر به بافت این نوع منسوج توجه کنید متوجه بافت لوزی لوزی در آن می شوید، شما از این طریق می توانید، پارچه تریکو جودون را شناسایی کنید. پارچه ای که با این روش تولید می شود را می توان با انواع مختلف نخها تولید کرد، البته شایان ذکر است که معمولا بیشترین نخی که برای این نوع محصول به کار می برند، پنبه است ولی باید به این موضوع هم اشاره کنم که نخ پنبه ای که در پارچه های تریکو مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا در دو نوع اپن و شانه شده است که همانگونه که در گذشته مطرح کردم نخ شانه شده کیفیت بالا تری نسبت به نخ اپن دارد.

تولید پارچه تریکو

مراحل تکمیل پارچه تریکو جودون چگونه است

ابتدا با انواع نخها و دستگاه های گردبافی و با روش تولید به خصوصی پارچه تریکو جودون را بدون رنگ تولید می کنند و سپس برای عملیات تکمیل به رنگرزی می برند و رنگرزی هم پارچه تریکو را با حرارت دادن، کامپکت می کنند و سپس پارچه ها را داخل حمام رنگ می برند تا رنگبندی مختلف را تولید کنند، مسئله ای که باید عنوان کنم این است که برای هر رنگ باید 12 طاقه موجود باشد که به این 12 طاقه یک پارت رنگ می گویند.

تولید پارچه تریکو

تولید پارچه تریکو

کلیپی را از بافت پارچه تریکو با دستگاه گردباف می گذارم امیدوارم از آن لذت ببرید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag