پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خصوصیات پارچه تریکو پلی استر مرغوب ایرانی

آیا از درشتی و زبری لباس خود خسته شده اید و به دنبال یک لباس نرم و لطیف می گردید؟ آیا می دانید چه منسوجی برای دوخت لباس نرم و لطیف مناسب است؟ آیا تا کنون اسم پارچه پلی استر به گوشتان خورده و می دانید چه خصوصیاتی باید داشته باشد، که به مرغوب بودن آن پی ببرید؟ آیا می دانستید که این منسوج ایرانی است و در کشور عزیزمان، با کیفیت بی نظیر، پارچه تریکو پلی استر را تولید می کنند؟
در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که لباس یکی از اشیاء است که با سلامتی شما به طور مستقیم در ارتباط می باشد که اگر در انتخاب آن دقت لازم را نداشته باشید، می تواند برای شما مشکل ساز شود، شاید با خود بگویید مگر لباس جزو مواد خوراکی است که با سلامتی ما در ارتباط باشد، باید حضور شما عزیزان، مطلبی را مطرح کنم که لباس تنها شیئی است که با بدن شما به صورت مستقیم در ارتباط است و باید در انتخاب نوع آن دقت کنید تا برایتان مشکلات پوستی پیش نیاید. حتما از خودتان خواهید پرسید چگونه می شود بوسیله لباس، از پوست خود مراقبت کرد، بله درست است، امکان این وجود دارد که با دقت در انتخاب لباس از پوست خود نگهداری کنید. شما می توانید، به راحتی در هنگام خرید لباس، به این قضیه پرداخت نوع جنسی که البسه از آن تولید شده چیست؟ در ادامه در مورد خصوصیات پارچه ای که برای البسه مناسب است خدمت شما بزرگواران مطرح می کنم.

خصوصیات پارچه تریکو پلی استر

همانگونه که در بالا مطرح کردم برای خرید البسه باید به نوع پارچه ای که با آن لباس را تولید کرده اند، دقت بسیاری باید کرد و می توان گفت این موضوع بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر در مورد الیاف پلی استر باید به این مسئله اشاره کنم که پلی استر جزو الیاف مصنوعی است و هیچ ریشه ای با طبیعت ندارد و به همین خاطر با الیاف طبیعی دیگری ترکیب می کنند تا پارچه پلی استر خاصیت طبیعی بودن را به خود بگیرد. الیاف و نخهای مخلوط شده با پلی استر را می توان به الیافی همچون پنبه، ویسکوز اشاره کرد البته برای افزایش حالت کشی آن، لاکرا هم اضافه می کنند که به نام آن، پلی استر ویسکوز لاکرا، پلی استر پنبه لاکرا، پلی استر لاکرا و… می گویند که هر کدام از این پارچه خصوصیات منحصر به فردی دارند.

پارچه تریکو پلی استر مرغوب

یک موضوع دیگر را که باید خدمت شما عرض کنم این است که اگر خواستید پارچه تریکو پلی استر مرغوب را بدست بیاورید باید به کیفیت نخهای به کار رفته آن دقت کنید، که معمولا در هنگام خرید پارچه تریکو به صورت عمده فروشنده به شما اطلاعات کامل را در مورد نوع نخ استفاده شده منتقل می کند و این موضوع به انتخاب شما کمک می کند و شما می توانید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. این منسوجاتی را که در  بالا نام بردم با تلاش مهندسان پرتلاش صنعت نساجی کشورمان با بهترین مرغوبیت تولید می کنند و به مردم عزیز ما عرضه می کنند و ما باید قدردان زحمت کشان این عرصه باشیم.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag