پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشگاه بزرگ پارچه تریکو پنبه ای باکیفیت

آیا گرمای تابستان شما را کلافه کرده؟ آیا از عرق های روزانه در فصل تابستان خسته شده اید؟ آیا مزایای پارچه تریکو پنبه ای را میدانید؟ چگونه پی به باکیفیت بودن پارچه تریکو ببرید و به چه شاخصه هایی باید توجه کنید؟
در سالهای اخیر به علت افزایش جمعیت و به طبع زیاد شدن آلاینده های هوا، زمین به سمت گرم شدن صوق پیدا کرده است، به گونه ای که شاهد افزایش چند درجه ای دما در هر سال می باشیم. این گرما، تاثیر زیادی به اقشار مختلف مردم شده است و معمولا در فصول گرم سال باعث به وجود آمدن عرق در بدن انسان می شود و با وجود فراگیر شدن پارچه ها و به طبع لباسهای مختلفِ الیاف مصنوعی، این امر را طاقت فرسا تر کرده است. آیا راهی هست که بتوان عرق کردن بدن را کنترل کرد؟ آیا می توان به استفاده از پارچه ای دست یافت که باعث تعریق کمتر شود؟
آیا مزایای پارچه تریکو پنبه ای را میشناسید؟
در سالهای اخیر به دلیل افزایش قیمت الیاف طبیعی به خصوص پنبه توجه بسیاری از مردم و تولید کنندگان به طرف الیاف مصنوعی جلب شد و موجب تولید انواع مختلف الیاف مصنوعی گشت، اما با گذشت سالهای متعدد و با پی بردن به مضرات الیاف مصنوعی توجه بیشتر مردم دوباره به سمت الیاف طبیعی صوق پیدا کرد. پارچه هایی که با الیاف طبیعی تولید می شوند خواص فراوانی دارند که می توان به چند مورد اشاره ای داشت، یکی از این موارد داشتن منفذهای یا سوراخهای ریز در بافت آن و در نتیجه باعث عبور هوا در لابلای بافت آن را ایجاد میکند، این امر سبب جلوگیری از تعریق زیاد می شود. همانگونه که می دانید بیماری های پوستی بسیار درد آور و به سختی درمان می شود در بعضی از موارد دیده شده که تا چند سال درمان این بیماریها طول میکشد. پس چه کنیم که این بیماریها به ما سرایت نکند؟ بهترین راه استفاده از پارچه های پنبه ای است چون باعث ایجاد ضد حساسیت و از کهیر زدن پوست جلوگیری میکند. می توان گفت یکی از مهمترین مزایای پارچه تریکو پنبه ای همین مطالبی است که در بالا عنوان کردم. حال این سوال پیش می آید که چگونه از کیفیت پارچه تریکو پنبه ای آگاه شویم؟

مشخصات نخ تریکو

شاخصه های کیفیت پارچه تریکو پنیه ای
همانگونه که مطلعید در پارچه، کیفیت آن، به نوع نخهای به کار رفته در آن بستگی دارد و اگر خواستید پارچه تریکو باکیفیت تهیه کنید، باید از الیاف استفاده شده در آن مطلع شوید که به دو نوع مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی می شوند که الیاف مصنوعی مانند:
• پلی استر
• فیلامنت
• و…
الیاف طبیعی عبارتند از:
• پنبه
• کنف
• کتان
• و …
می باشد. یکی از موارد تشخیص کیفیت این منسوج دانستن روش تولید نخهای به کاررفته در آن است که می توان با سوال کردن از فروشنده به این اطلاعات دست یافت. اگر پارچه مورد نظر از نخهای شانه شده باشد کیفیت آن قابل قبول است و اگر از نخهای اپن باشد کیفیت پایینی دارد و قابل قبول نیست یکی دیگر از اطلاعاتی که باید بدانیم کشور سازنده نخ است که می توان به کشور های ایران و ازبکستان و چین و هند اشاره کرد که اگر از نخ ایرانی در آن استفاده شده باشد بهترین کیفیت را دارد و اگر از نخ ازبکستان باشد باز هم کیفیت آن قابل قبول است ولی کیفیت نخهای چین و هند خیلی پایین هستند که نمی توان رو آن حساب کرد.

فروشگاه پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    لطفا ادرس دقیق پارچه فروشی رو ثبت کنید

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag