پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش پارچه تریکو نخی ایرانی به صورت عمده

آیا به فکر خرید انواع پارچه تریکو نخی ایرانی به صورت عمده هستید؟ آیا به دنبال مرکز خرید انواع پارچه تریکو می گردید که فروش پارچه تریکو نخی ایرانی را به صورت عمده انجام دهد؟
امروزه به دلیل تمایل انسانها به استفاده از پارچه های نخی جلب شده است به گونه ای که تولید کنندگان را مجبور به تولید انواع پارچه نخی کردند که یکی از نمونه های منسوجات نخی، پارچه تریکو می باشد.

فروش پارچه تریکو

البته شایان ذکر این محصول انواع مختلفی دارد، خود این محصول را می توان به تنهایی یک حوزه سنگین تلقی کرد.

اگر به مرکز فروش پارچه تریکو مراجعه کنید می بینید که این محصول انواع مختلفی دارد در عرضه و فروش پارچه تریکو فعالیت می کنند.

در ادامه راجع به نخهای به کار برده شده در بافت این منسوج توضیحاتی را خدمت شما عرض می کنم.

پارچه تریکو کیلویی نخی پارچه تریکو نخی قیمت پارچه تریکو نخی

خصوصیات پارچه تریکو نخی

در مورد پارچه تریکو باید به این موضوع اشاره کنم که در الیاف پارچه تریکو نخی از پنبه استفاده شده است و اصطلاح به این نوع پارچه تریکو نخی می گویند.
این محصول را با مرغوبیت و کیفیت های متفاوت تولید می کنند که این موضوع باعث تفاوت قیمت پارچه تریکو نخی می شود.

پارچه تریکو نخی مرغوب

اگر خواسته باشید در مورد کیفیت پارچه تریکو نخی اطلاعاتی را به دست آورید باید به این نکته اشاره کنم، همانگونه که در بالا اشاره ای کردم پارچه تریکو نخی را با نخ پنبه می بافند به همین خاطر به این محصول پارچه تریکو نخی هم می گویند.
نخ پنبه کیفیت های مختلفی دارد که به روش تولید این نخها بستگی دارد که پرکاربرد ترین آن

  • نخ اپن
  • نخ سوپر
  • نخ شانه شده کامفور شده رینگ

این سه نمونه که در بالا نام بردم هر یک کیفیت متفاوت دارد به همین نسبت قیمت نخ آن هم متفاوت می باشد. اگر تمایل داشته باشید درجه کیفیت این نمونه نخها را بدست آورید با ما همراه باشید تا در این باره توضیحاتی را خدمت شما عرض کنم.

نخ پنبه اپن

این نخ یکی از انواع مختلف نخ می باشد که به دلیل روش تولید این نام را بر روی آن گذاشته اند به گونه ای که در اطراف این نخ کرک های ریز پنبه وجود دارد به همین دلیل در موقع استفاده احتمال دون دون شدن وجود دارد.
نخ پنبه اپن جزو بی کیفیت ترین نخها است البته قیمت ارزانی دارد و می توان از این مدل نخ پارچه های نخی ارزان قیمت را تولید کرد.

نخ پنبه سوپر

این مدل نخ همانگونه که از نام آن مشخص است از الیاف پنبه تولید می شود ولی یک تفاوت دارد که این نخ را از دستگاه های تکمیلی عبور می دهند که از پرزهای اطراف نخ کاسته شود.
نخ سوپر، در زمان به کار بردن و استفاده احتمال اینکه دون دون شود بسیار کم است.

نخ پنبه شانه شده کامفور شده

این نوع نخ را هم از الیاف پنبه تولید می شود در زمان انجام عملیات تکمیل از دستگاه شانه و کامفور عبور می دهند به همین دلیل هیچگونه پرزی در اطراف نخ دیده نمی شود و سطحی صاف و بدون برجستگی دارد.
این مدل نخ از نمونه هایی که در بالا عنوان کردم گرانقیمت تر است ولی کیفیت بسیار بالایی دارد.

حال که در موزد انواع مختلف نخهای به کار رفته در بافت پارچه تریکو پی بردید می توانید با خیال آسوده به مراکز خریدی که اقدام به فروش پارچه تریکو می کنند، مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

پارچه تریکو نخی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag