پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت پارچه تریکو کشی اعلا در مشهد

آیا می دانید چه عواملی بر قیمت گذاری پارچه تریکو تاثیر گذار است؟ آیا این منسوج جزو پارچه های کشی محصوب می شود، یا نه؟ آیا گرفتن قیمت پارچه تریکو کشی اعلا در مشهد برای شما معضلی شده است؟
همان گونه که مستحضر هستید قیمت گذاری اجناس به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در اینجا به چند مورد اشاره می کنم یکی از مهمترین علت تفاوت قیمتها کیفیت اجناس مختلف است که هر چه محصولات از نظر کیفی بالاتر باشند، قیمت آن هم بالاتر می شود، این یک امر بدیهی است. یکی دیگر از عوامل تفاوت قیمتها، نام برند سازنده ی این محصول، که معمولا برند های مشهور قیمت شان نسبت به کیفیت بالاتر است.

پارچه تریکو لاکرا

برندهایی هستند که به علت مشهور بودن کیفیت خود را پایین آوردن و با قیمتِ کیفیت بالا عرضه می کنند. یکی دیگر از عوامل تفاوت قیمتها هزینه حمل و نقل اجناس است، به گونه ای که هرچه محل تولید محصولات از دفتر فروش دور تر باشد هزینه ارسال اجناس از کارخانه به دفتر بیشتر می شود. این امر باعث بالا رفتن قیمت تمام شده محصول می گردد.
پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو جزو پارچه های کشی

پارچه تریکو با الیاف و نخ های متفاوتی تولید می شود که معمولا بیشتر محصولات پارچه تریکو از خاصیت کشسانی بره جسته ولی بسته به نوع نخ بکار رفته در آن مقدار کشسانی آن بیشتر یا کمتر می شود، به عنوان مثال اگر در بافت این منسوج از نخهایی همچون لاکرا یا فیلامنت استفاده شود، حالت کشسانی آن بیشتر می شود و اگر از نخهایی همچون پنبه، استفاده شود کشسانی آن کمتر است.

پارچه تریکو کشی پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو کشی پارچه تریکو کشی

قیمت پارچه تریکو کشی اعلا

شهر مشهد، شهری مذهبی، سیاحتی و صنعتی است این شهر در خود انواع واحد های صنعتی را جا داده، به همین دلیل در آن انواع اجناس با قیمت های مناسب یافت می شود. به دلیل ایجاد کارخانجات مختلف در زمینه پارچه تریکو، تنوع آن، در مشهد بسیار بالا است و میتوان گفت که مشهد یکی از قطب های این محصول است. به دلیل وجود کارخانجات متعدد در مشهد هزینه حمل و نقل به دفتر های مشهد بسیار پایین می آید به همین دلیل قیمت تمام شده، ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد و باید خدمت شما عرض کنم که پارچه تریکو کشی اعلا هم از این قضیه مستثنی نیست و به همین روال عرضه می شود.

در این دوره از زمان نمی توان قیمت پارچه تریکو کشی اعلا را به طور قطعی اعلام کرد چون هر روز یک قیمت دارد و نمی شود در مدت زمان طولانی قیمت را به شما عرضه کرد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag