پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز فروش اینترنتی پارچه تریکو پلی استر بصورت عمده

آیا پارچه تریکو پلی استر را می شناسید و می دانید چه خصوصیاتی دارد و از چه الیافی برای تولید پارچه تریکو پلی استر استفاده می کنند؟ همانگونه که در مطالب گذشته عنوان کردم پارچه تریکو انواع مختلفی دارد و می توان با الیاف به کار رفته در منسوج، تنوع ایجاد کرد، البته شایان ذکر است که یکی از الیافی که در پارچه های تریکو مورد استفاده قرار می گیرد، پلی استر است که ماده اولیه این محصول هیچ سنخیتی با طبیعت ندارد و در طبیعت به صورت طبیعی به دست نمی آید، پلی استر از انواع پلیمرها هشتند که با فرآیندی، آن را به الیاف و سپس با دستگاه های ریسندگی به نخ تبدیل می کنند و نخها را با دستگاه های گردبافت، به پارچه تریکو تبدیل می کنند، ولی اینجا یک مسئله پیش می آید که آیا می شود بوسیله نخهای پلی استر پارچه تریکو را تولید کرد؟ بله امکان این کار وجود دارد ولی باید خدمت شما عارض شوم که پارچه بدست آمده از پلی استر خالص چندان مرغوبیت ندارد و به علت غیر طبیعی بودن آن برای پوست مضر می باشد، به همین علت با الیاف دیگر ترکیب می کنند تا کیفیت و خواص متفاوت به این پارچه بدهند که در ادامه در مورد الیاف به کار رفته در بافت پارچه تریکو پلی استر توضیحاتی را خواهم داد.

الیاف بکار رفته پارچه تریکو پلی استر کدام است

همانگونه که در بالا عنوان کردم در این نوع منسوج، معمولا الیاف پلی استر را به تنهایی استفاده نمی کنند و به طور معمول در هنگام بافت با الیاف دیگر به کار می گیرند که در ادامه چند نمونه از آن را نام خواهم برد و توضیحاتی در مورد آن خواهم داد.

پارچه تریکو پلی استر پنبه

به دلیل خاصیت غیر طبیعی بودن پلی استر تولید کنندگان و مهندسان این حوزه به دنبال الیافی می گشتند تا بتواند مقداری خواص طبیعی بودن را به این منسوج بدهد که همین خاطر اقدام به ترکیب کردن الیاف طبیعی به آن کردند که یکی از انواع الیافی که در پارچه تریکو پلی استر مورد استفاده قرار می گیرد که خاصیت طبیعی هم دارد پنبه است که این الیاف کاملا طبیعی بوده و در طبیعت به صورت خالص وجود دارد که می توان گفت قابلیت ایجاد شده، خواص طبیعی را به پارچه تریکو پلی استر را می دهد.

پارچه تریکو پلی استر ویسکوز

یکی دیگر از الیافی که می توان با این الیاف ترکیب کرد و در بافت این منسوج استفاده کرد الیاف و نخ ویسکوز است که می توان گفت ویسکوز هم بر گرفته از طبیعت است و تقریبا از خواص نخهای طبیعی برخوردار است البته شایان ذکر است که الیاف ویسکوز را هم به تنهایی به کار نمی گیرند و معمولا با الیاف دیگر ترکیب می کنند که در بعضی از موارد پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا را تولید می کنند که پارچه هم خاصیت طبیعی بودن به خود می گیرد و قابلیت کشی داشته و مقداری کش می آورد. حال ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که این محصول را از کجا بخریم؟

مرکز فروش اینترنتی پارچه تریکو پلی استر

محصول پارچه تریکو پلی استر خواهان و طرفداران خود را دارد که به دنبال محل فروش این محصول می گردند باید خدمت این بزرگواران عرض کنم که دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف کنند و به دنبال مرکز فروش پارچه تریکو بگردند امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنتی و خرید و فروش اینترنتی مراکز بزرگی اقدام به فروش اینترنتی می کنند که شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی خرید خود را انجام دهید و از خرید خود احساس رضایت کنید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag