پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش پارچه تریکو باکیفیت به قیمت کارخانه

انواع پارچه تریکو باکیفیت های متفاوت و قیمتهای مختلف را کجا به فروش می رسانند؟ آیا مرکز پخش هایی هستند که پارچه تریکو ی باکیفیت را به قیمت کارخانه ارائه کنند؟
قابل توجه است که این منسوج تنوع در محصول، کیفیت و قیمت دارد به همین دلیل در هنگام خرید به مشکل بر میخوریم و نمی توان به راحتی این محصول را انتخاب کرد، جون باید به کیفیت و قیمت آن دقت کرد.

برای خریدن پارچه تریکو باکیفیت به چه شاخصه هایی باید توجه کرد؟
پارچه تریکو را می توان باکیفیتها و قیمتهای متفاوت خریداری کرد که باید به شاخصه های آن دقت کنیم تا خدای نخواسته از خرید مان احساس نارضایتی نکنیم و این امر در صورتی میسر می شود که به مشخصات آن دقت نکنیم به همین دلیل به شاخصه های مهم پارچه تریکو می پردازیم.

1– نخ به کار رفته در پارچه تریکو:
شایان ذکر است که انواع مختلف نخ در تولید این منسوج به کار میرود که باید به کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در آن، اطلاعاتی داشته باشیم نخهایی همچون پنبه، لاکرا، ویسکوز، پلی استر و … که همه این انواع بسته به روش تولید با کیفیتهای متفاوت ارائه می شود.

2- کیفیت نخ استفاده شده در بافت پارچه تریکو:
نخها را با طریقه های مختلف تولید می کنند که در پارچه تریکو معمولا از این نمونه ها استفاده می کنند نخ اوپن، نخ شانه شده سوپر و نخ شانه شده رینگ کامفور شده که کشور سازنده هم در کیفیت آن موثر است به طور معمول با کیفیت ترین نخ را کشور خودمان ایران تولید می کند و بهترین کیفیت را نخ شانه شده رینگ کامفور شده کسب کرده است.

3– شماره نخ بکار رفته در بافت پارچه تریکو:
نخ را با شماره های متفاوتی تولید می کنند و آن را در سایزهای مختلفی تولید می کنند که معمولا در بافت این منسوج معمولا از شماره نخهای 30 و 40 استفاده می کنند البته در بعضی از مواقع از شماره های 20 و 50 هم استفاده می کنند.
با توجه به مواردی که در بالا مطرح کردم می توانید پارچه تریکو مورد نظر خود را با کیفیت ایده آل خود خریداری کنید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag