پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش پارچه تریکو ویسکوز با نرخهای متفاوت

آیا می دانید ویسکوز را از چگونه به دست می آورند و چه عواملی باعث ایجاد نرخ های متفاوت می شود و چگونه می توان متوجه شد که چه مکانی از همه جا ارزانتر پارچه تریکو ویسگوز را عرضه می کنند؟
الیاف تولید شده برای بافتن پارچه به دو طریق طبقه بندی می شوند که به دو نام الیاف طبیعی و مصنوعی نامگذاری می کنند که این نام به دلیل روش تولید یا مواد اولیه که باعث، به دست آمدن الیاف می گردد، می گویند، که الیاف طبیعی همانگونه که از اسم آنها مشخص است از مواد اولیه که در طبیعت وجود دارد تولید می شوند و الیاف مصنوعی به دو گونه تولید می شود یکی از آنها مواد اولیه آن ریشه در طبیعت دارد و بوسیله ترفندهایی آن را تولید می کنند، که می توان از الیاف طبیعی مانند پنبه، کنف، کتان و… نام برد و الیاف مصنوعی در طبیعت وجود ندارند و آن را با مواد مصنوعی تولید می کنند مانند پلی استر، لاکرا و … حالا این سوال پیش می آید که ویسکوز جزو کدام دسته است. نظر شما چیست؟

پارچه تریکو ویسکوز چیست؟

این منسوج همانگونه که در گذشته مطرح کردم جزو الیافی است که از سلولزی ساخته شده است و می توان گفت که مانند کاغذ ابتدا تنه درختان را به صورت خمیر در می آورند و سپس طی فرایندی به الیاف تبدیل می کنند که به همین دلیل می توان آن را در گروه الیاف طبیعی قرار داد ولی با این تفاوت که در طبیعت به صورت دست نخورده وجود ندارد و باید با فرایندی آن را به الیاف تبدیل کرد و الیاف به دست آمده را به صورت نخ و سپس با دستگاه های ریسندگی به پارچه تبدیل می کنند.

دلیل اختلاف قیمت پارچه تریکو ویسکوز

برای پرداختن به این موضوع باید به چند موضوع دقت و بررسی کرد که علت تفاوت قیمت و نرخهای پارچه تریکو ویسکوز چیست؟ برای پژوهش در این مورد باید به نخهای به کار رفته در هنگام بافت پارچه تریکو دقت کرد که تفاوت قیمتها و نرخها معمولا بسته به نوع و کیفیت نخ بکار در پارچه است که اگر از نخهای لاکرا یا پلی استر و… استفاده شود قیمت فرق می کند و اگر از نخهای باکیفیت استفاده شود با بکارگیری نخهای نامرغوب، نرخها متفاوت می شود.

پارچه تریکو ویسکوز با قیمت ارزان

اگر به دنبال پارچه تریکو ویسکوز ارزان قیمت می گردید باید خدمت شما عرض به دو صورت می توانید پارچه تریکو ویسکوز را ارزانتر پیدا کنید، یکی از آنها خرید کردن پارچه تریکو ویسکوز نامرغوب یا بی کیفیت است که این راه را به شما پیشنهاد نمی کنم. استفاده کردن از این مقوله باعث از دست دادن روز به روز مشتریان خواهد شد، پس چه کنیم که این محصول را ارزانتر از همه جا به دست آوریم؟ یک پیشنهاد خیلی خوب برای شما دارم و آن این است که شما می توانید با مرکز پخش پارچه تریکو تماس بگیرید و با انتخاب پارچه تریکو مورد نظر از همه جا ارزانتر بدست آورید شاید بگویید دلیل این پیشنهاد من چیست این مراکز پخش به دلیل فروش بالایی که دارند قیمت خود را پایین نگه می دارند تا مشتریان بیشتری از آنها خرید کنند و در امر فروش موفقیت های بیشتری را بدست آورند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag