پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پارچه تریکو کشی اعلا را از کجا بخریم

آیا کنون به فکر خرید پارچه تریکو کشی افتاده اید ولی نمی دانید می توانید این محصول را از کجا خریداری کنید؟ آیا می دانید پارچه تریکو کشی را در شهر های تهران، مشهد، اصفهان و شیراز می توانید از کجا خریداری کنید؟
امزوزه به دلیل کارایی بالای پارچه تریکو، تولید کنندگان به فکر بافت انواع مختلف این محصول کردند و یکی از محصولاتی که تقاضا کنندگان بسیاری دارد پارچه تریکو کشی می باشد که اگر خواسته باشید به خصوصیات این منسوج دست یابید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

نخها و الیاف پارچه تریکو کشی

همانگونه که در بالا عنوان کردم تنوع پارچه تریکو بسیار زیاد است که همه آنها مقداری قابلیت کشی را دارد ولی اگر خواسته باشید کشی بودن آن ثبات داشته باشد باید به نخهای استفاده شده الیاف یا نخهای لاکرا را استفاده کرد این نخها را با الیافی همچون اسپان، پلی استر، پنبه، ویسکور مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه تریکو کشی

خصوصیات پارچه تریکو لاکرا

همانطور که در بالا عنوان کردم پارچه تریکو لاکرا را می توان در با الیاف یا نخهای دیگر ترکیب کرد که می توان به نخهای

  • پارچه تریکو اسپان لاکرا
  • پارچه تریکو پلی استر لاکرا
  • پارچه تریکو پنبه لاکرا
  • پارچه تریکو ویسکوز لاکرا
  • پارچه تریکو ملانژ لاکرا

اشاره کرد که هر یک به دلیل به کار بردن الیاف متفاوت، ویژگی های مختلفی دارند و خصوصیات متفاوت را به شما القاء می کند و آنهایی که از نخ پنبه استفاده شده اند به شما حس خوب استفاده از لباسهای نخی را می دهد.

پارچه تریکو کشی
پارچه تریکو کشی

پارچه تریکو کشی ار از کجا بخریم

در مورد خرید پارچه تریکو کشی باید به چند نکته توجه کنید که به چند مورد اشاره می کنم که عبارتند از دسترس پذیری، تنوع محصولات، کیفیت اجناس، قیمت مناسب. شما اگر بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که این مواردی را که در بالا تر اشاره کردم داشته باشد خرید خیلی راحتی را خواهید داشت.

منبع: سایت پارچه تریکو

پارچه تریکو کشی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag