پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید اینترنتی و آنلاین روفرشی | لیست قیمت انواع روفرشی

روفرشی همانطور که از اسمش پیداست رواندازی است ضخیم تر از پارچه و نازک تر از قالی که بر روی قالی می اندازند، تا از کثیفی و خوردگی فرش جلوگیری شود و حتی برخی مواقع جهت پوشاندن عیوب قالی نیز بکار می رود. این رو فرشی در انواع ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شود که در طرح نقشه و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند. برای خرید این محصول می توان آن را به دو صورت اینترنتی و حضوری را تهیه نمود. خرید اینترنتی و آنلاین روفرشی نیز از طریق سایت های فروش انجام می شود و خریدار می توان در کمترین زمان ممکن آن را با چند کلیک تهیه کند.

خرید اینترنتی و آنلاین روفرشی | لیست قیمت انواع روفرشی

مرکز فروش عمده انواع روفرشی

مرکز فروش عمده انواع روفرشی مرکز فروش عمده انواع روفرشی با فعالیت گسترده ای که در این زمینه دارد به عرضه گسترده مشغول بوده و بهترین روفرشی با کیفیت بالا را در دسترس عموم قرار می دهد. همچنین به دلیل تنوع برند و مدل هایی که ارائه می کند پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای نیز خواهد بود.

معتبر بودن این مرکز فروش روفرشی با اهدافی که دنبال می کنند مشخص می شود فروشنده ای که علاوه بر کسب سود خود به رضایت مندی مشتری نیز فکر می کند و تلاش می کند که علاوه بر فروش محصول با کیفیت قیمت های روفرشی های خود را نیز ارزانتر ارائه کند.

مشتری نیز حین خرید علاوه بر زیبایی روفرشی به باکیفیت بودن و قیمت مناسب بودن آن نیز توجه خاصی دارد و قبل از خرید سعی می کند با تحقیق و جستجو چنین مراکزی را پیدا کند.

خرید انواع روفرشی با بهترین قیمت

خرید انواع روفرشی با بهترین قیمتخرید انواع روفرشی با بهترین قیمت به دو صورت خرده و عمده و با واسطه و بدون واسطه صورت می گیرد که هر کدام مراکز مختلفی نیز دارند. مانند عمده فروش و خرده فروش لذا فروشندگان نیز عرضه کننده بدون واسطه و برخی نیز عرضه کننده باواسطه هستند.

فروشندگان بدون واسطه مانند دفاتر فروشی هستند که یک برند روفرشی را پشتیبانی و عرضه می کنند. ارائه دهندگان با واسطه نیز کسانی هستند که به خرید و فروش این محصول مشغول بوده و انواع برندهای مختلف را به فروش می رسانند مانند شرکت های پخش کننده.

لذا مشتری می تواند با مراجعه به بازار فروش روفرشی بسته به هدفی که دارد به هر کدام از این مراکز مراجعه کند. مثلا کسی که بدنبال خرید قیمت پایین روفرشی است باید از مراکز عرضه کننده بدون واسطه خرید کند و کسی که به دنبال برند متنوع است باید از مرکز با واسطه مانند شرکت پخش روفرشی را تهیه کند.

فروشنده روفرشی های یزدباف

فروشنده روفرشی های یزدباففروشنده این محصول در سراسر کشور انواع روفرشی های یزدباف را عرضه می کند این برند معتبر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بهترین مواد اولیه نیز در تولید آنها بکار برده شده است. کارخانه روفرشی یزدباف با بهره از بهترین تکنولوژی و پیشرفته ترین دستگاه ها و آزمایشگاه ها توانسته محصولی تولید کند که با برندهای خارجی در رقابت می باشد.

کارخانه یزد در کار تولید روفرشی ارزان و باکیفیت است و بهترین نقوش و مدل ها را طراحی و تولید می کند که دارای ثبات بالای رنگ هستند و از مرغوب ترین الیاف برای تولید آن استفاده شده است. برند یزدباف یکی از معروفترین و معتبرترین مارک های روفرشی در یزد و در ایران است که توانسته به جایگاه بالایی در بازار داخلی و خارجی دست پیدا کند و به برندی شاخص تبدیل شود.

روفرشی یزدباف را می توان در هر شهری با مراجعه به فروشگاه های فرش تهیه نمود و به صورت اینترنتی و در سایت های فروش معتبر نیز عرضه می شود.

فروش اینترنتی روفرشی های عالی

فروش اینترنتی روفرشی های عالیفروش اینترنتی روفرشی نیز یکی از راه های خرید این محصول می باشد که در فروشگاه های مجازی می توان این محصول را با کیفیت عالی بدست آورد. یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که در هر زمان و مکانی در هر ساعت از شبانه روز می توان آن را تهیه نمود و فروش آن منحصر به زمان خاصی نخواهد بود.

در نتیجه کسانی که به علت مشغله زیاد وقت رفتن به بازار روفرشی را ندارند می توانند در محل کار یا منزل خود با چند کلیک خرید نموده و آن را در آدرس مورد نظر با حمل رایگان تحویل بگیرند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ارتباطات شاهد روآوردن اشخاص زیادی به سمت خرید آنلاین هستیم که علت آن نیز بروز شدن افراد متناسب با تکنولوژی می باشد. تمام مراکز عمده فروش روفرشی و برخی از خرده فروشان آن نیز علاوه بر عرضه سنتی یا حضوری به صورت آنلاین نیز محصولشان را بدست مشتریان می رسانند.

عرضه روفرشی های دور کش دار ترک

عرضه روفرشی های دور کش دار ترکعرضه روفرشی های دور کش دار ترک توسط فروشندگان زیادی صورت می گیرد که مدل های مختلف آن را در رنگ و نقش متنوع عرضه می کنند. اکثرا این روفرشی پارچه ای است که از کشور ترکیه وارد می شود و در سراسر کشور نیز توزیع خواهد شد.

روفرشی کشدار ترک دارای طرح های شیک است و میتوان به جای اینکه قالی کهنه را در منزل عوض کرد از این روفرشی ها استفاده نمود. چون از طرح های قالی بسیار شیک و مدرن برگرفته است که به علت دارا بودن کش پشت آن به هیچ عنوان سر نمی خورد و علاوه بر حفظ نمودن قالی از ریشه های آن نیز محافظت می کند.

این مدل روفرشی ترک را به راحتی می توان جاروبرقی کشید بدون اینکه نگران سرخوردن آن بود و به دلیل سبک بودن قابلیت شستشوی آسان نیز دارند. این مدل روفرشی نیز از ترکیه وارد ایران می شود که با طرح و ضخامت های مختلفی بدست مشتری می رسد.

لیست قیمت انواع روفرشی در بازار

لیست قیمت انواع روفرشی در بازارلیست قیمت انواع روفرشی در بازار بسته به مدل های آن مختلف است و تفاوت های چشمگیری بین هر مدلی با مدل دیگر و هر برندی با برند دیگر وجود دارد. مثلا قیمت روفرشی کشدار به دلیل اینکه دوخت روفرشی کشدار هزینه بر است و از ترکیه وارد می شود همچنین هزینه گمرکی و ارز برای آن تعیین شده گرانتر از مدل های ایرانی است.

قیمت فروش روفرشی در صورتی که عمده و بدون واسطه خرید شود ارزانتر خواهد بود چون با حذف واسطه و دلال می توان باصرفه تر آن را تهیه نمود. قیمت روفرشی یزد نیز نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و با صرفه می باشد و خرید آن بسیار پر سود خواهد بود.

بین کیفیت و نرخ تناسب وجود دارد مثلا قیمت روفرشی زربافت نیز بسته به کیفیت ها و طرح و مدل دارای نرخ های مختلفی است. مثلا نوع ضخیم ابریشمی و تمام مخمل گرانتر خواهد بود. مهم ترین عامل موثر بر قیمت روفرشی ارزان و گران وجود دلال است که در آن تاثیر مستقیمی دارد.

فروشنده بهترین روفرشی های مخمل

فروشنده بهترین روفرشی های مخملفروشنده بهترین روفرشی های مخمل با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری و بررسی و شناخت صحیح بازار به بازاریابی محصولات خود پرداخته و در بازار رقابتی توانسته بخشی از این بازار را به انحصار خود درآورد. لذا این مراکز به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر وجود دارد که به فروش تخصصی و گسترده روفرشی مخمل ترک می پردازد.

ارائه دهنده روفرشی با شناختی که در این زمینه دارد به خریداران خود جهت انتخاب بهتر راهنمایی می کند و در مورد مدل و طرح ها مشاوره داده و مشتری نیز می تواند بسته به سلیقه و بودجه ی خود بهتر انتخاب کند. 

روفرشی های مخمل دارای ضخامت بالایی است و بوسیله نخ معمولی با نخ مخمل بافته می شوند. اگر هدف خریدار تهیه نوع ضخیم است می تواند از این مدل های مخمل یا دو شانل استفاده کند. این روفرشی های مدرن و شیک خریداران زیادی بین عروس خانم ها دارند که فوق‌العاده زیبایی منحصر به فردی دارند و در سایزهای ۱۲ و ۹ و ۶ و ۳ متری تولید می شوند. برخی از مدل های مخمل دو رو هستند و از هر دو طرف آن می توان استفاده نمود.

توزیع عمده روفرشی های طرح ابریشم

توزیع عمده روفرشی های طرح ابریشمتوزیع عمده روفرشی های طرح ابریشم توسط شرکت هایی صورت می گیرد که با توجه به نیاز هر منطقه به فروش گسترده و تخصصی این محصول می پردازد و برخی مواقع نیز خود تولید کننده در این عرصه فعال است و دارای شبکه های توزیع بوده و تولیدات خود را در دیگر نقاط کشور عرضه می کند.

این مراکز در کار خرید و فروش روفرشی ابریشم هستند و آن را عمده و ارزان از تولیدکننده خریداری نموده و با نرخ روز در بازار به فروش می رساند و علاوه بر کسب سود برای خود نیاز بخش هایی از بازار را تامین می کنند. لذا با وجود توزیع کننده مشتری در هر شهر و استانی می تواند با دسترسی به این محصول راحت تر آن را خریداری کند.

روفرشی ابریشمی همانطور که از اسمش پیداست از الیاف ابریشم مصنوعی تولید می شود و به دلیل ظرافت و شفافیت آن جلوه و چشم انداز بی نظیری به منزل می بخشد. این مدل چون بدون پرز است برای کسانی که به پرز حساسیت دارند بسیار مناسب خواهد بود.

وب سایت فروش روفرشی های خارجی

وب سایت فروش روفرشی های خارجیوب سایت فروش روفرشی خارجی نیز در کار فروش تخصصی این محصول می باشد و عکس مدل های آن را ارائه نموده و با درج قیمت و مشخصه‌ آن ها به فروش می رسند. لذا مشتری می تواند با مقایسه مدل و قیمت های آن بهتر انتخاب کند.

در سایت برندهای خارجی روفرشی ترک و … را می توان یافت که علاوه بر خرید در آن می توان از خدمات گسترده سایت بهره مند شد و در آنجا نیز مشاوره گرفت. برای خرید روفرشی مدرن و کلاسیک به صورت خرده و عمده می توان به این فروشگاه های مجازی در سایت و شبکه های اجتماعی مراجعه نمود.

روفرشی خارجی از تنوع رنگ و طرح برخوردار است و متناسب با نیاز مشتری در سایزهای مختلف وارد بازار می شود. در بازارهای حقیقی و مجازی می توان انواع برند ایرانی و خارجی را متناسب با دکوراسیون منزل در رنگ و طرح دلخواه تهیه نمود.

مشخصات روفرشی های درجه یک و مرغوب

مشخصات روفرشی های درجه یک و مرغوب

  • یک روفرشی خوب باید از جنسی و به گونه ای باشد که از روی فرش سر نخورد.
  • طرح و مدل آن شیک و جدید باشد.
  • دارای کیفیت بالا و بادوام باشد.
  • دارای نشان استاندارد در آن
  • از تنوع رنگ و نقش و سایز برخوردار باشد.
  • در تولید آن از الیاف و مواد اولیه مرغوب استفاده شود.
  • طرح و نقش های آن برگرفته از نقش های قالی باشد.

انواع روفرشی وارد شده در بازار شامل:

  • روفرشی کلاسیک دارای وزن سبک با ضخامت کمتر است که قابل حمل و نقل بوده و در مسافرت ها جهت زیرانداز بیشتر استفاده می شود. همچنین دارای طرح های لچک، افشان، ترنج و خشتی است.
  • روفرشی مدرن از الیاف شانل یا مخمل بافته می شود و زیبایی منحصربه فردی دارد. لذا در منازل و دکوراسیون مدرن بیشتر استفاده می شود و برخی از مدل های آن دورو است و از هر دوطرف آن می توان استفاده نمود.

صادرات روفرشی های سنتی ایرانی

صادرات روفرشی های سنتی ایرانیصادرات روفرشی های سنتی ایرانی به دیگر کشورها به طرق مختلفی صورت می گیرد. امروزه نیز به دلیل اهمیت این محصول دیگر کشورها نیز استفاده های فراوانی از آن می کنند و دوست دارند از روفرشی های ایرانی و مدل ها و طرح های آن نیز بهره مند شوند.

بنابراین با وجود استقبال خریداران خارجی از مدل های سنتی شرکت های تجاری زیادی این محصول ایرانی را خریداری نموده و در کشور خودشان عرضه می کنند. صادرات روفرشی نیز اهمیت زیادی دارد چون علاوه بر رونق اقتصادی و ارزآوری برای کشور جایگاه برند آن را در بازارهای بین‌المللی حفظ می کند.

روفرشی سنتی ایرانی برگرفته از نقوش فرهنگی و تاریخی ایرانی است که تلفیقی از هنر و فرهنگ کشورمان می باشد که در طرح و رنگ مختلف بافته و وارد بازار می شود. نوع سنتی آن به صورت دست دوز نیز بافته می شود که دارای کیفیت بسیار بالا و تنوع نقش و رنگ می باشد.

شرکت پخش روفرشی های خارجی در کشور

شرکت پخش روفرشی های خارجی در کشورشرکت پخش روفرشی های خارجی در کشور می تواند کسی باشد که علاوه بر واردات آن به کشور آن را در سراسر کشور نیز توزیع می کند. همچنین می تواند شرکتی باشد که آن را تیراژ بالا خریداری نموده و با شناسایی مشتری در نقاط مختلف کشور آن را عرضه می کند. 

علاوه بر آن برندهای خارجی در دیگر استان ها نیز دارای نمایندگی فروش روفرشی هستند و این محصول را بدون واسطه یا با کمترین واسطه به فروش می رسانند. هدف همه‌ی این مراکز رساندن برندهای خارجی در هر جایی از ایران بدست مصرف کننده اصلی می باشد. 

جهت خرید عمده روفرشی خارجی مشتری می توان به هریک از این مراکز مراجعه نموده و آن را تهیه کند و تقاضای بالایی که برای تهیه این محصول در بین اقشار مختلف وجود دارد نشان دهنده کیفیت بالای این روفرشی های ایرانی و خارجی می باشد. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag