پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت خرید پارچه بیسکویتی | بزرگترین پارچه سرای اینترنتی

قیمت خرید پارچه بیسکویتی با توجه به نوع برند، کیفیت، نوع پارچه، نوع نخی که در دوخت پارچه استفاده شده، متفاوت است. اگر شما قصد خرید اینترنتی انواع پارچه را دارید می توانید با جستجو در گوگل بزرگترین پارچه سرای اینترنتی را پیدا کنید و خرید خود را مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام دهید.

قیمت خرید پارچه بیسکویتی | بزرگترین پارچه سرای اینترنتی

تولیدی انواع پارچه پنبه ای در ایران

تولیدی انواع پارچه پنبه ای در ایرانکارخانه تولیدی انواع پارچه پنبه ای در ایران با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته مانند دستگاه های گرد بافت، انواع محصول را تولید و بدست تمام مشتریان در داخل و خارج کشور می رساند. تولید کنندگان این محصول با توجه به نوع پارچه از نخ های پنبه ای مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند محصولی متفاوت را تولید کنند.

تولید انواع پارچه پنبه ای با بهترین نخ پنبه صورت می گیرد. اگر به دنبال خرید پارچه ارزان هستید شما می توانید به تولید کننده یا به مرکز خرید پارچه مراجعه کنید در این مکان فروش عمده پارچه هم صورت می گیرد.. همچنین شما می توانید از قیمت انواع پارچه مانند قیمت پارچه تریکو، و از لیست قیمت پارچه آگاهی یابید.

پارچه های پنبه ای: این محصول باعث ایجاد حس آرامش برای بیشتر افراد می شود. از ویژگی این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پارچه می تواند حرارت را از خود عبور دهد. و فوری خنک شود.
  • خنک می باشد.
  • گاهی در بین عموم افراد به پارچه های نخی شناخته می شود.
  • این نوع پارچه خواهان بیشتری در بین مردم دارد و نسبت به دیگر پارچه ها قیمت آن هم بالاتر است.

از نمونه های این کالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه باتیست یا پاتیس: این نوع پارچه نازک و اعلا است و از پنبه تولید شده است و در رنگ های سفید و روشن است.
  • پارچه حریر یا موسلین: رنگ های سفید، رنگ های روشن، و حریر نقش دار است. نور از پارچه حریر عبور می کند.
  • و….

فروشگاه پارچه های بیسکویتی در تهران

فروشگاه پارچه های بیسکویتی در تهرانفروشگاه پارچه های بیسکویتی در تهران به فروش انواع نمونه های محصول با برند های مختلفی مشغول است. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها هر نوع پارچه ی که مدنظرتان است با رنگ، و طرح های مختلف تهیه کنید.

فروش پارچه بیسکویتی در این فروشگاه ها در مدل های متنوعی صورت می گیرد. شما می توانید خرید پارچه دیور بیسکویتی را در این فروشگاه ها انجام دهید.

پارچه های بیسکویتی کاربردهای فراوانی برای دوخت انواع لباس دارد این نوع کالا به دلیل قیمت مناسبی که دارد سبب شده بیشتر تولید کنندگان پوشاک رو به خرید این نوع پارچه بیاورند. برای تولید انواع مانتو و لباس ها از این نوع کالا استفاده می شود. این نوع پارچه ها در دسته پارچه های کشی قرار می گیرد.

پارچه دیور بیسکویتی:

پارچه دیور به صورت های زیر می باشد:

  • دیور بیسکویتی
  • دیور سیکاس
  • دیور کریستال
  • و…
  • یکی از دلایل انتخاب این اسم برای این نوع پارچه به خاطر نوع بافت آن است که به دو صورت مربع یا مشبک های منظم بافته می شود.

خرید عمده انواع پارچه 100% پنبه

خرید عمده انواع پارچه 100% پنبهبرای خرید عمده انواع پارچه ۱۰۰% پنبه می توان به کارخانه تولیدی این محصول که در شهر های مختلف کشور وجود دارد مراجعه کرد. اگر امکان دسترسی به تولید کننده برای شما وجود ندارد می توانید به سراغ عمده فروشان این محصول بروید و کالا را با قیمت تولیدی از آن ها خرید کنید.

خرید پارچه پنبه به صورت عمده را می توان از شرکت های پخش کننده انجام داد. برای این که ما از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم و بخواهیم یک محصول مرغوب و صد درصد پنبه را خرید کنیم باید به سراغ تولید کنندگان معتبر و صاحب نام این محصول برویم و اگر قصد خرید این محصول از سایر فروشندگان به جز تولید کننده را داریم باید برند های معتبر را شناسی کنیم تا در هنگام خرید بدانیم باید کدام برند را تهیه کنیم.

خرید عمده کالا همیشه با قیمت تولیدی انجام می شود بنابرین تفاوتی نمی کند ما خرید را از کدام فروشنده انجام داده ایم. همچنین برخی از عمده فروشان برای تشویق مشتری و تبلیغات فروشگاه خود اقدام به فروش عمده محصول با قیمت کمتری از قیمت کارخانه کرده اند.

آخرین قیمت پارچه بیسکویتی ارزان

آخرین قیمت پارچه بیسکویتی ارزانبرای اطلاع از آخرین قیمت پارچه بیسکویتی ارزان می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید و با جستجو در سایت های مختلف از قیمت این نوع کالا اطلاع یابید.

قیمت این محصول همانند دیگر کالا ها با توجه به مرغوبیت و کیفیت متفاوت است. این که پارچه از چه الیافی بافته شده روی قیمت تاثیر دارد به عنوان نمونه اگر پارچه از الیاف ۱۰۰% پنبه باشد قیمت آن بیشتر است. علاوه بر سایت های اینترنتی ما می توانیم با مراجعه به کسانی که به خرید و فروش این نوع کالا اشتغال دارند از قیمت این نوع کالا اطلاع یافت.

تمام تاجرانی که در این عرصه فعالیت می کنند از روند قیمت این محصول در بازار اطلاع دارند و به راحتی می توانند آخرین قیمت این محصول را در بازار تخمین بزنند به خصوص در شرایط اقتصادی امروز که با تغییر نرخ ارز قیمت ها همیشه در نوسان است.

فروشگاه اینترنتی پارچه بیسکویتی در سراسر کشور

فروشگاه اینترنتی پارچه بیسکویتی در سراسر کشورفروشگاه اینترنتی پارچه بیسکویتی در سراسر کشور به فروش آنلاین نمونه های مختلف این کالا مشغول است. این فروشگاه ها محصولات خود را در کمترین زمان و ۲۴ساعته به تمام نقاط ایران ارسال می کنند.

پارچه بیسکویتی پنبه ای معمولا با نخ های فلامنت۱۰۰، پنبه اپن، پنبه سوپر، و… تولید می شود. بافت این منسوخ از پنبه است اما کیفیت نخ های استفاده شده در تولید این نوع کالا نقش مهمی دارد. نخ های که برای تولید این محصول استفاده می شود شامل نخ اپن، نخ سوپر، نخ شانه شده کامفور شده کامپکت، و…. می باشد. هر کدام از این نخ ها مرغوبیت های مختلفی به این نوع پارچه می دهد.

در دوخت این پارچه چون از نخ پنبه استفاده می شود به آن پارچه بیسکویتی ۱۰۰%پنبه می گویند. به دو دلیل زیر این پارچه را بیسکویتی می گویند:

  • به دلیل مشبک بودن دوخت این نوع پارچه
  • شبیه بودن بافت این نوع پارچه به پشت بیسکویت می باشد.

در کارخانه های تولیدی پارچه، دستگاه های گرد بافت این نوع کالا را به صورت مربعی تولید می کنند. همچنین این کالا با نام پارچه ماندانا هم در بازار شناخته می شود.

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی

بزرگترین پارچه سرای اینترنتیبزرگترین پارچه سرای اینترنتی به فروش آنلاین محصول مشغول است. شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع پارچه مانند پارچه کرپ گلدار، پارچه مازراتی، پارچه کرپ جودون، پارچه کرپ حریر، پارچه کرپ کش، پارچه تیپ لاکرا، پارچه تریکو کشی، پارچه ویسکوز ملانژ، و… را با برند، کیفیت، طرح، رنگ، و قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

فروش پارچه کشی در سایت های اینترنتی هم انجام می شود. اگر شما به این فروشگاه اینترنتی سری بزنید به راحتی می توانید انواع کالا ها را با هم مقایسه کنید و از بین هزاران کالا بهترین پارچه را انتخاب و خرید را به صورت آنلاین انجام دهید تا محصول در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

بزرگترین فروشگاه باید محصولات آن متنوع باشد به طوری که بتوان هر نوع محصولی را به راحتی در آن مشاهده کرد. و از بین آن ها بهترین محصول را انتخاب را کرد.

مشخصات و کاربرد های پارچه های بیسکویتی

مشخصات و کاربرد های پارچه های بیسکویتیبرای آشنایی با مشخصات و کاربرد های پارچه های بیسکویتی به مطالب زیر توجه کنید.

این نوع کالا در کارخانه معمولا با دستگاه های گرد بافت دوخته می شود. این نوع پارچه با نخ هایی مانند فلامنت ۱۰۰، فلامنت۱۵۰، لاکرا، و…. تولید می شود. همچنین این محصول جزو پارچه های گرد بافت ارزان محسوب می شود. و برای دوخت انواع لباس های مجلسی و انواع مانتو مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه به دو صورت دورو و یکرو تولید می شود. پارچه هایی که دورو هستند با متراژ ۲متر و ۲/۵متر تولید و به دست مشتری می رسد. اما پارچه های یکرو با متراژهایی مانند ۲/۵، ۳، ۳/۳،و… بافته می شود.

اگر شما به فروشگاه های پارچه که در سطح شهر ها وجود دارد مراجعه کنید متوجه می شوید این نوع پارچه بیشترین فروش را نسبت به دیگر پارچه ها دارد.

صادرات پارچه های درجه یک ایرانی

صادرات پارچه های درجه یک ایرانیصادرات پارچه های درجه یک ایرانی به کشور های مختلفی از جهان انجام می شود. این کشور ها شامل کشور های همسایه و اروپایی می شود. صادر کنندگان بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای صادرات انتخاب می کنند. پارچه درجه یک ایرانی توانسته مشتریان بسیاری را در بازارهای خارجی به خود جذب کند و هر روز ما شاهد گسترش صادرات این کالا هستیم.

اگر قصد ورود به صادرات این کالا را دارید حتما از مشاوران خبره در این امر کمک بگیرید تا بتوانید محصول را در بازار های خارجی به راحتی بفروشید.

پارچه های درجه یک باید از الیاف مرغوبی تشکیل شده باشد و از دستگاه های مدرن و پیشرفته برای تولید آن استفاده شده باشد. همچنین این پارچه ها باید استحکام و مقاومت بالای در برابر شست و شو داشته باشند.

پخش کننده پارچه بیسکویتی در کشور

پخش کننده پارچه بیسکویتی در کشورشرکت های پخش کننده پارچه بیسکویتی در کشور انواع کالا را با برند، و طرح های مختلف به صورت عمده به عمده فروشان و خرده فروشان عرضه می کنند. این شرکت ها انواع محصول را با قیمت تولیدی عرضه می کنند.

پارچه ۱۰۰% پنبه ماندانا( بیسکویتی) که به طور خالص از پنبه بافته شده است. این نوع محصول به خاطر ایجاد منافذ و مجراهای ریز، هوا را به راحتی داخل بافت پارچه را جابجا می کند به همین دلیل این نوع پارچه در فصل گرما استفاده می شود و می تواند احساس خنکی به فرد دهد.

یکی از نمونه های این نوع پارچه، پارچه ملانژ بیسکویتی است. این محصول همان طور که از نامش پیداست از نخ ملانژ برای دوخت آن استفاده می شود. ولی به طور کلی از نخ های مانند : نخ پلی استر، نخ اسپان، نخ ویسکوز، نخ پنبه، و… در تولید این پارچه استفاده می شود. اما به طور معمول این کالا با نخ های پنبه، و پلی استر تولید می شود. این نوع پارچه برای فصل تابستان بهترین انتخاب است.

شرایط فروش همکاری انواع پارچه

شرایط فروش همکاری انواع پارچهشرایط فروش همکاری انواع پارچه شامل موارد زیر می شود:

  • آشنا بودن با انواع پارچه ها و کاربرد آن ها
  • آشنا بودن با برندهای داخلی و خارجی
  • داشتن روابط عمومی ها بالا
  • وجود اعتماد و اطمینان کامل بین دو طرف که با هم قصد فروش محصول را دارند.
  • آشنا بودن با انواع بازارها و این که کدام نمونه کالا در بازار مشتریان زیادی دارد.
  • با کاربرد انواع پارچه ها آشنا باشد و بداند کدام پارچه برای دوخت چه نوع لباسی متناسب است.

کسانی که قصد همکاری در فروش انواع پارچه را دارند باید با نمونه های مختلف پارچه ها که شامل موارد زیر می شود آشنا باشد:

  • پارچه لی:این پارچه در ایران با برندLee شناخته می شود. و شامل نخی، کاغذی، ضخیم، کشی و غیرکشی، می باشد. این پارچه در دوخت انواع مانتو، شلوار، کیف، کفش، و… استفاده کاربرد دارد.
  • پارچه نخی: همان پارچه های پنبه ای هستند که افراد در زبان عامیانه به آن نخی می گویند. ویژگی های این نوع پارچه خنک بودن، نرمی، بدون ایجاد و حساسیت، است.
  • پارچه کتان: برای ساخت این پارچه از گیاه کتان استفاده می شود و برای دوخت انواع دستمال سفره، پوشش مبل‌، حوله، کیف، رومیزی، و…. استفاده می شود.
  • پارچه ابریشم: این کالا بسیار نرم و براق است و برای دوخت انواع شال‌، مانتو، کراوات، کت وشلوار، کاربرد دارد.
  • پارچه جیر:که از پوست بز، گوزن، گوسفند، تولید می شود و از این پارچه برای دوخت انواع پالتو، کفش، و…. مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پارچه ساتن
  • پارچه حریر
  • پارچه نایلون
  • پارچه پلی اتیلن
  • پارچه ویسکوز

سفارش عمده انواع پارچه های بیسکویتی

سفارش عمده انواع پارچه های بیسکویتیبرای سفارش عمده انواع پارچه های بیسکویتی باید به عمده فروشان مختلف این کالا مراجعه کرد. بیشتر گروه هایی که به فروش عمده محصول اشتغال دارند هم به صورت حضوری هم به صورت غیره حضوری کالا را به تمام مشتریان در سراسر کشور عرضه می کنند.

انواع پارچه های بیسکویتی:

  • پارچه یکرو پنبه
  • پارچه جودون پنبه
  • پارچه پلی استر پنبه
  • پارچه دورو پنبه
  • پارچه ۱۰۰% پنبه ماندانا
  • پارچه بیسکویتی ۱۰۰% پنبه
  • پارچه دورس دو نخ پنبه
  • پارچه دورس سه نخ پنبه
  • پارچه گلکسی پنبه
  • پارچه دورس پنبه فول لاکرا
  • و…..

خریدار پارچه های بیسکویتی باکیفیت

خریدار پارچه های بیسکویتی باکیفیتخریدار پارچه های بیسکویتی با کیفیت باید به دو نکته مهم توجه کند:

  • قبل از خرید در مورد انواع پارچه های بیسکویتی تحقیق کند تا بداند کدام نمونه کالا بیشترین کیفیت را دارد.
  • همچنین در مورد برندهای معتبر داخلی و خارجی تحقیق کند و بعد بر اساس سلیقه خود برند مربوطه را خرید کند تا از کیفیت کالا مطمئن شود.
  • برای خرید به فروشندگان معتبر و صاحب نام مراجعه شود.

ویژگی های این پارچه شامل موارد زیر می شود:

  • بسیار محکم و با دوام است.
  • جنس پارچه ها عالی است.
  • در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار یافت می شود.
  • نسبت به پارچه های دیگر قیمت مناسبی دارد.

در بیشتر تولیدی ها از این محصول برای دوختن لباس های چسبنده، و مانتو مورد استفاده می گیرد. در واقع این پارچه ها زیر مجموعه پارچه های کرب هستند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag