پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز صادرات زیرانداز پارچه ای کیف دار

مرکز صادرات زیرانداز پارچه ای کیف دار با صادرات کالاهایی مرغوب، و با مناسب ترین قیمت توانسته به خوبی بازار جهانی را در دست بگیرد و در امر صادر کردن کالاهای ساخت داخل به تولید ملی کمک شایانی نماید. زیراندازها از آن دسته کالاهای ضروری سفر اند که وجودشان واجب است.
بسته به نوع سفری که قرار است بروید، زیراندازی که تهیه میکنید متفاوت خواهد شد. مثلا اگر هدف شما از سفر، شهرهای مرطوب و سرد باشد، زیرانداز مورد نیاز شما باید مانع از نفوذ رطوبت به سطح خود شود در نتیجه، بهترین گزینه، زیراندازهای ضد رطوبت هستند و یا مثلاً اگر قرار است به شهرهای ساحلی بروید، زیراندازی با خصوصیت ضد آب بودن را بهتر است تهیه کنید. همچنین زیرانداز پارچه ای کیف دار، حمل راحت و آسانی داشته و در تولید این محصول همواره کیفیت شرط اول بوده است. کشور ما در تولید این نوع کالا بسیار موفق عمل نموده و با تولید این محصول توانسته در بازار جهانی نیز بسیار موفق عمل نماید، تا آنجا که مرکز صادرات زیرانداز پارچه ای کیف دار ایرانی از برندهای معروف صادرات کالا محسوب میشود.

آشنایی بیشتر با زیراندازهای قابل حمل

آشنایی بیشتر با زیراندازهای قابل حمل

یکی از این اقسام زیر انداز، زیراندازهای قابل حمل اند که خود آنها نیز انواع مختلفی را در برمیگیرند؛ میشود گفت هر قسم از زیراندازی که قابلیت حمل آسان را در بر بگیرد از این نوع محسوب میشود. زیراندازهای قابل حمل دارای یک سری ویژگی های عمده اند که در همه آنها دیده میشود و در واقع میشود گفت این خصوصیات منحصر به فرد، وجه اشتراک همه زیراندازهای قابل حمل به شمار میروند که در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید به آنها اشاره خواهیم کرد.
بسته بندی: در واقع آنچه سبب نامگذاری به زیرانداز قابل حمل شده است همین طریقه بسته بندی آنها است، زیراندازهای قابل حمل، بسته بندی خاص خود را دارند و این امر به گونه ای است که سهولت در حمل این کالاها از بارزترین ویژگی هایشان به شمار میرود.
ظرفیت شست و شو: زیراندازهای مسافرتی قابل حمل؛ عضو جدا نشدنی سفرها به شمار میروند، از همین رو زیاد در معرض آلودگی قرار گرفته و همواره باید بطور مرتب شسته شوند، پس مهم است که این زیراندازها با شست و شوی مداوم و پی در پی به بافت و رنگ شان آسیبی وارد نشود.
زیرانداز پارچه ای کیف دار از پرفروش ترین زیراندازهای قابل حمل است و در کشور ما این محصول با بالاترین درجه کیفیت تولید میشود.

از زیرانداز پارچه ای کیف دار چه میدانید

از زیرانداز پارچه ای کیف دار چه میدانید

زیرانداز پارچه ای کیف دار همان طور که از اسمش پیداست، دارای یک کیف سبک و راحت برای حمل آسان است. این نوع زیرانداز دارای ویژگی هایی است که سبب محبوبیت و شهرت آن در میان عموم مردم شده است. از جمله مواردی که محبوبیت این نوع زیرانداز را در میان مردم رواج داده است، وزن کم آن است. این محصول به گونه ای تولید شده است که عمری با دوام و طولانی دارند و به راحتی از بین نمیرود. جنس پارچه ای که در این زیراندازها استفاده شده بسیار محکم و مقاوم است و به راحتی پاره نمیشود.
زیراندازهای پارچه ای در دو نوع فومی تاشو و برزنتی در بازار موجود هستند، در واقع از آنجا که پارچه، آب را به راحتی از خود عبور میدهد و توانایی جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب را ندارد، لایه های پلاستیکی برای آنکه جلوی نفوذ آب و رطوبت را بگیرند به این نوع زیرانداز اضافه میشوند. کیفی که برای حمل زیرانداز پارچه ای به آن اضافه شده است؛ بسیار زیبا و جذاب است و حمل این محصول را آسان تر میکند که همین دلیل شهرت این کالا شده است. علاوه بر همه این موارد قیمت مناسب و به صرفه این نوع زیرانداز امکان خرید برای تمامی اقشار جامعه را فراهم نموده است.

قیمت انواع زیرانداز پارچه ای کیف دار

قیمت انواع زیرانداز پارچه ای کیف دار

برای قیمت گذاری زیرانداز پارچه کیف دار اول از همه جنس کالا در نظر گرفته میشود، از طرفی بسته بندی محصولات بر قیمت آنها تاثیر مثبت میگذارد، یعنی هرچه بسته بندی زیبا تر و راحت تر، قیمت آن نیز بیشتر میشود. این محصول به علت داشتن یک کیف زیبا برای حمل، نیاز به بسته بندی آن چنانی ندارد و همین کیف، بسته بندی آن محسوب میشود.
اینکه زیرانداز شما در چه سایز و اندازه ای خریداری میشود نیز در تعیین قیمت آن موثر است زیراندازها در ابعاد 3۰۰، 6۰۰، 9۰۰، 12۰۰، 24۰۰ سانتی متری به فروش میرسند. علاوه بر همه این مسائلی که گفته شد، نوع خرید نیز در قیمت زیرانداز مسافرتی کیف دار موثر است. بهترین روش خرید زیرانداز یا هر کالای دیگر خرید از طریق فروش مستقیم آن محصول است، در واقع در طرح فروش مستقیم، کارخانه تولیدی، محصولات خود را از درب کارخانه به دست خریدار میرساند؛ در این نوع فروش از آن جهت که واسطه ای در کار نیست، هم به نفع خریدار و هم تولید کننده تمام میشود.
علاوه بر فروش مستقیم، تهیه زیرانداز پارچه ای کیف دار به صورت عمده، قیمت آن را کاهش میدهد. چرا که در خرید عمده از قیمت تکی محصول کم میشود و همین سبب مناسب تر شدن قیمت نهایی زیرانداز پارچه ای کیف دار میشود. در کنار همه اینها، اینکه چه برندی را برای خرید زیرانداز پارچه کیف دار انتخاب مینمایید در امر قیمت گذاری بسیار مهم است.

توزیع انواع زیرانداز پارچه ای کیف دار

توزیع انواع زیرانداز پارچه ای کیف دار

توزیع انواع زیرانداز پارچه ای کیف دار به صورت فروش عمده و تکی انجام میپذیرد. در خرید جزئی از آنجا که حجم سفارش بسیار پایین است و شما نمیتوانید کالای مدنظر را از تولید کننده تهیه نمایید، حتی اگر بخواهید از خود تولید کننده کالا را تهیه نمایید، باز هم هزینه برایتان به صرفه نخواهد بود و در واقع در این نوع خرید بهتر است که کالای مورد نظر را از عرضه کننده تهیه نمایید، تا هزینه حمل و نقل و هزینه های اضافی دیگر بر عهده شما نباشد. اما اگر شغل شما به گونه ای است که توانایی خرید مقدار انبوهی از این کالا را دارید و به زیرانداز پارچه ای کیف دار زیادی نیاز دارید، بهتر است که کالا را مستقیماً به صورت عمده از خود تولیدی تهیه نمایید که در این نوع توزیع، قیمت نهایی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.
در واقع برای توزیع انواع زیرانداز پارچه کیف دار، روش های گوناگونی وجود دارد که شما میتوانید با دسترسی به یکی از این روش ها کالای مد نظر خود را تهیه نمایید. توزیع کنندگان انواع زیرانداز، امکان تهیه این کالا را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی ایجاد کرده اند.

تولید کنندگان انواع زیرانداز مسافرتی کیف دار

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    گوهر خیر اندیش می گویند:

    سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

    • شماره همراه: 09112340427
  2. دیدگاه های نوشته

    علی بردبار می گویند:

    با توجه به خریدی که از سایت شما داشتم می توانم بگویم که بسیار محصول با کیفیتی را با قیمتی عالی به مشتریان ارائه می دهید امیدوارم موفق و همیشه پرفروش باشید.

    • شماره همراه: 09214890439
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag