پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پخش عمده انواع پتو شادیلون با نازلترین قیمت

خواب یکی از مهم ترین مسائلی است که هر فرد، در طول عمر خود باید به آن توجه داشته باشد. آرامش در خواب باعث جبران انرژی های از دست رفته در طول شبانه روز میشود، لذا برای داشتن بیشترین میزان کارایی نیاز است آسایش و آرامش لازم برای ساعات خواب فراهم نمود. بستر مناسب برای خوابیدن جزو مهم ترین و اساسی ترین عوامل موثر بر خواب راحت است؛ برای داشتن چنین بستری نیازمند پتو، تشک و بالشت هستیم که در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با یکی از بهترین انواع پتوها یعنی  پتو شادیلون آشنا کنیم.

درباره شرکت نوبافت شادیلون

شرکت نوبافت شادیلون در کمترین زمان ممکن بنا گشته و در مدت زمان بسیار کوتاه به یک تولیدی با تنوع محصولات بالا و با کیفیت و کمیت مطلوب رسید. این شرکت در اردیبهشت سال 1383 تاسیس شده و پس از مدت 6 ماه به مرحله نصب ماشین آلات رسیده و
توانسته با استفاده از تکنولوژی کارخانجات بزرگ توانایی تولید انواع پتو در ابعاد مختلف را با بالاترین کیفیت و کمیت و کمترین قیمت کسب نماید. قطب اصلی تولیدی شادیلون مشهد است که در رقابت با سایر تولیدکنندگان داخلی جایگاه قابل توجهی را داراست.

پخش عمده پتوهای شادیلون با نازل ترین قیمت

پخش پتو راشل
پخش پتو راشل

پتو شادیلون با انواع مدل های مختلف و با نازلترین قیمت، به صورت عمده به فروش میرسد که میتواند محصولی مناسب برای پخش در بازارهای داخلی و حتی صادرات به بازارهای بین المللی باشد. سفارشها با حجم بالا به صورت مستقیم از کارخانه عرضه میشود که به دلیل حذف واسطه ها دارای قیمتی بسیار مناسب است. نکته ی قابل توجه که در خصوص پخش پتو ژله ای شادیلون میتواند حائز اهمیت باشد، روش سازماندهی شده برای فروش عمده پتو از طریق سایت های معتبر و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است. البته برای خرید حضوری میتوان با مراجعه به دفاتر نمایندگی شادیلون صفارش خود را ثبت نمود.

پتوهای درجه یک دونفره شادیلون

سایت فروش پتو

پتو بر اساس کیفیت، برند و مدل قیمت گذاری میشود که همواره بهترین قیمت عمده فروشی پتوی شادیلون را در دفاتر عرضه کننده، بدون واسطه ارائه میکنند. پتوها در دو نوع بسته بندی شده و به صورت کیلویی عرضه میشود. پتو گلبافت میتواند بسته به سایز، طرح و رنگ نرخ های متفاوتی داشته باشد و هرچه ابعاد پتو بزرگتر باشد به همان نسبت نیز گرانتر هم خواهد بود. یکی از امتیاز های پتوی شادیلون این است که شرکت تولیدی، محصولات اولیه را نیز خود تولید میکند؛ در نتیجه قیمت تمام شده محصول به مراتب کمتر بوده و میتواند محصول با کیفیت خود را با قیمتی مناسب تر از سایر تولیدکنندگان وارد بازار مصرف نماید.
پتوهای دونفره شادیلون با طرح های خاص و رنگ بندی زیبای خود، توانسته علاوه بر جلب رضایت مصرف کنندگان داخلی، نظر مشتریان خارجی را نیز جلب نماید و به همین دلیل شرکت های صادراتی، یکی از مشتریان اصلی دفاتر فروش عمده پتوهای شادیلون، در ابعاد یک نفره و دونفره با طرح های خاص به شمار میآیند. اصلی ترین مراکز صادراتی پتوهای شادیلون، کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان و افغانستان هستند.
در ادامه با اسامی پر فروش ترین پتوهای دونفره شرکت شادیلون آشنا میشوید:
o پتو دونفره آیلار: پتو گل برجسته، وزن ۳۰۰۰ گرم، ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰، کارتن ۸ تایی
o پتو دونفره دیاموند: پتو گل برجسته، وزن ۳۶۰۰ گرم، ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰، کارتن ۸ تایی
o پتو دونفره نیکا: پتو گل برجسته، وزن ۳۵۰۰ گرم، ابعاد ۱۹۵ در ۲۲۵، کارتن ۷ تایی
o پتو دونفره آتی: پتو گل برجسته، وزن ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ گرم، ابعاد ۱۹۵ در ۲۲۵، کارتن ۸ تایی
o پتو دونفره پریما: پتو گل برجسته، وزن ۳۸۰۰ گرم، ابعاد ۲۲۰در ۲۴۰ ، کارتن ۱۰ تایی
o پتو زمرد دونفره: پتو گل برجسته، وزن ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ گرم، ابعاد ۲۲۰در ۲۴۰، کارتن ۱۰ تایی

ویژگی پتوهای شادیلون ایرانی چیست؟


o ابعاد: استاندارد ترین ابعاد پتو
یک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ یا ۱۵۰ در ۲۲۰ و همچنین برای پتوی دونفره ۲۲۰ در ۲۴۰ یا ۲۰۰ در ۲۴۰ است، اندازه پتو نوجوانان ۱۱۰ در ۱۶۰ بوده و سایز پتو کودکان ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ و در آخر سایز پتو نوزاد ۸۰ در ۱۱۰ خواهد بود.
o وزن: وزن پتو یکی از مهم ترین اصول حین خرید است که باید به آن توجه نمود؛ پتوهای سبک و کم حجم مناسب برای جا به جایی و مسافرت است، پتوهای سنگین تر و پر حجم تر مناسب مصارف خانگی است که سنگین ترین آن نوع دولایه و مخصوص زمستان است.

o ضخامت: ضخامت پتو نیز جزو ارکان مهم است، پتو هرچه ضخیم تر باشد، گرمتر بوده و به همان نسبت وزن بیشتری نیز دارد. نکته ای که باید توجه کرد کیفیت پتوی انتخاب شده است گاهی پتوهای بی کیفیت، ظاهری بسیار ضخیم دارند که با یک بار شست و شو ضخامت خود را از دست میدهند.
o طرح: پتو در دو نوع گل برجسته و ساده عرضه میشود که دارای طرح های مختلفی همچون، هندسی، شاخه شکسته، شخصیت های کارتونی و عروسکی و… است. در این میان نوع گل برجسته طرفداران بیشتری نسبت به نوع ساده دارد.

o جنس: اکثر پتوهای موجود در بازار در دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی عرضه میشود که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت های مختلفی است.
کارخانه پتوی شادیلون یکی از تولیدی های نمونه ی کشور است که تقاضای بالای محصولات شادیلون نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این کارخانه است. این تولیدی توانمند، با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی که در اختیار دارد، بهترین جنس را با بالاترین کیفیت وارد بازار میکند. کارخانه پتوی شادیلون، عرضه کننده برترین و زیباترین نمونه پتوهای ایرانی است،
محصولات این شرکت شامل موارد زیر است که هر یک از این محصولات مشخصات فنی خاصی را دارا هستند:
• پتو رز
• پتو پایا
• پتو پارمیدا
• پتو تیسا
• پتو چیکا
• پتو نیکا
• پتو آتیس
• پتو آیلار

پتوی شادیلون مدل چیکا


پتو شادیلون مدل چیکا به سبب طرح برجسته و تنوع رنگی بالایی که دارد، طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به دست آورده است. پتوهای شادیلون مدل چیکا به دو صورت یک نفره و دونفره عرضه میشود که با توجه به حجم خرید، دارای قیمت های متفاوتی است.

پتوهای چیکا به صورت یک لایه تولید شده و به منظور دوام و طول عمر زیادِ این پتوی پلی استری، از نواردوزی در اطراف آن نیز استفاده میشود، ضخامت این پتو بسیار مناسب است و امکان استفاده از آن در تمامی فصول سال وجود دارد. تنوع طرح و مدل در این نمونه از پتو ها بسیار زیاده است و از جدید ترین نمونه ها به شمار میآیند. عرضه کنندگان، متنوع ترین مدل های پتوی چیکا را ارائه میدهند تا افراد با سلایق گوناگون بتوانند به راحتی طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

پتوی شادیلون مدل روشا


لطافت و نرمی فوق ‌العاده و همین‌ طور گرمای مطبوع پتوی روشا، این پتو را جزو پرطرفدارترین پتوهای بازار، از جمله برای فصل سرد سال کرده. الیاف به ‌کار ‌رفته در آن علاوه بر لطافت، ضد‌حساسیت نیز هستند.

این محصول در طرح و رنگ ‌بندی متنوع و منحصر به فرد عرضه میشود تا پاسخگوی تمامی سلایق باشد. کارخانه پتوی روشا (شادیلون)، زمینه را به صورتی فراهم کرده که مصرف کنندگان به راحتی بتوانند پتوی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را بدون واسطه و با اطمینان خریداری کنند. عرضه این مدل از پتو، به اشکال متفاوتی صورت میگیرد و مراجع مختلفی آن را به صورت تکی و عمده ارائه میدهند که خریدان محترم میتوانند به صورت حضوری یا از طریق سایت های معتبر، اقدام به خرید غیر حضوری نمایند.

فروش ویژه پتوهای مسافرتی شادیلون


پتو مسافرتی یک پتوی سبک و کم حجم است که به دلیل جا به جایی آسان و حجم کمی که اشغال میکند، دارای محبوبیت زیادی است، انتخاب این محصول از تولیدات کارخانه پتوهای شادیلون، میتواند علاوه بر بهترین کیفیت و کمترین قیمت، متنوع ترین طرح ها را در اختیار شما قرار دهد. از کارخانه هایی که در زمینه تولید پتو مسافرتی به شکل گسترده ای فعالیت مینمایند، شادیلون است. با مراجعه به اغلب فروشگاه سراسر کشور، میتوان پتوهای شادیلون مسافرتی دونفره و تک نفره را خریداری نمود. پتوهای دو نفره، از سایز بزرگ تری برخوردارند و قیمت آنها نیز بیشتر از نوع یک نفره است.

از جمله مشخصات این پتوها میتوان به تنوع رنگ بالا و طرح های متنوعشان اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به نازکی و سبک بودنشان اشاره کرد که به همین دلیل، مسافرتی نامیده شده اند. ولی برخلاف نامشان که تداعی گر سفر است، میتوان از آن به عنوان روانداز در فصول نه چندان سرد و گاهی به صورت زیر انداز هم استفاده نمود.

فروشگاه محصولات برند پتوی شادیلون

پتوهای شادیلون به دلیل مرغوبیت بالا و همچنین قیمت مناسب، محبوبیت فراوانی را کسب نموده است. حال این سوال ممکن است پیش بیاید که برای خرید محصولات شادیلون باید به کجا مراجعه نمود؟ برند شادیلون در جهت رضایت و راحتی خریداران محترم سعی بر آن داشته در سراسر کشور مراکزی را جهت ارائه خدمات حضوری و اینترنتی تاسیس نماید، برای پیدا کردن این مراکز نیاز به طی کردن مسافت های طولانی نیست بلکه شما به راحتی و با یک سرچ ساده در اینترنت به راحتی ارائه دهندگان برند شادیلون را در شهر خود خواهید یافت. اگر مایل به خرید به صورت غیر حضوری هستید میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر با اطمینان خاطر خرید نمایید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    زهرا رحیمی می گویند:

    لطفا خرید عمده میخوام انجام بدم ..شماره تماس جهت خرید

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۶۳۴۹۶۸۰
  2. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    ۱۰۰ کارتن میخوام کجا باید بگیرم دست اول

    • شماره همراه: ۰۹۹۰۲۱۲۶۶۱۵
  3. فروش صادراتی تون به چه صورت هست ؟

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  4. دیدگاه های نوشته

    مهدی خسروشاهی می گویند:

    سلام من از پتو شادیلون رضایت کامل را دارم

    • شماره همراه: 09157407330
  5. دیدگاه های نوشته

    کرمان محمودی می گویند:

    پتو بصورت عمده میخوام لطفا شماره تماس

    • شماره همراه: 09139380697
  6. دیدگاه های نوشته

    شیما جعفری می گویند:

    اماده همکاری با تولیدات شادیلون

    • شماره همراه: ۰۹۱۸۵۵۰۹۲۹۲
  7. دیدگاه های نوشته

    فاطمه اسد می گویند:

    لطفاخرید عمده میخوام انجام بدم شماره تماس

    • شماره همراه: ۰۹۳۸۲۵۱۵۳۱۶
  8. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    سلام خرید عمده دارم لطفآ شماره تماس

    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیمی می گویند:

      خرید عمده دارم لطفا شماره تماس

      • شماره همراه: 09902952142
    • دیدگاه های نوشته

      خانم شاهوندی می گویند:

      سلام من لوازم خانگی دارم قصدخریدپتو شادیلون دارم ازدرب کارخانه بدون واسطه ممنون میشم

      • شماره همراه: 09169447409
    • دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      سلام پتوشادیلون دونفره عمده میخوام 100عددهرماه

      • دیدگاه های نوشته

        عبدالله می گویند:

        سلام من عبدالله هستم کوچکتون پتو میخواستم پتو سفارش بدم حدود 20کارتون شادیلون روشا

        • شماره همراه: 09147199253
      • دیدگاه های نوشته

        نظاری می گویند:

        سلام‌شبتون‌بخیربرای‌خریدعمده‌چطورهماعنگ‌کنیم

        • شماره همراه: ۰۹۳۹۵۹۸۴۶۳۳
      • خرید عمده میخوام

        • شماره همراه: ۰۹۱۰۱۰۶۰۷۹۳
      • دیدگاه های نوشته

        ناشناس می گویند:

        سلام خوبین من هر ماه دو تا سه هزار تا میخوام چجوری با شما تماس بگیرم

        • دیدگاه های نوشته

          میثم اکبرپور می گویند:

          سلام و عرض ادب
          جهت خرید عمده از درب کارخانه می‌خوام سفارش بزارم
          ممنون میشم تماس بگیرید

          • شماره همراه: 09106992185
        دیبافت
        مقالات
        محصولات
        جستجو
        Explore
        Drag