پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید مستقیم زیر انداز حصیری سفری

امکان خرید مستقیم زیر انداز حصیری از کارگاه های تولید کننده یا فروشگاه هایی که وسایل سفر یا پتو و فرش و روفرشی میفروشن به راحتی امکان داره. خرید مستقیم زیر انداز حصیری سفری به اندازه خوردن یه لیوان آب راحته. زیرانداز یه جور فرش برای نشستن به حساب میاد که جنس های مختلفی داره. مثل پارچه، برزنت، حصیر، جاجیم و… اصلا اگر سفر کرده باشی یا حتی برای پیک نیک به بیرون از خونه و پارک و دل جاده زده باشی صد در صد به فکر افتادی یا لازمتون شده که یه زیرانداز خوب و محکم و ضخیم همیشه همراهتون باشه که توی صندوق عقب ماشینتون به راحتی جاساز بشه.
کارگاه های تولید زیر انداز سفری حصیری بیشتر در شهرهای یزد و اصفهان وجود داره. اما این دلیل نمیشه که بگیم خرید مستقیم زیرانداز حصیری فقط توی این شهرها امکان پذیره. نه! قطعا با ارتباط زیادی که بین کاسبان و بازاری های همه شهرها وجود داره، امکان خرید توی همه شهرها هست.

ویژگی های بهترین انواع زیرانداز

ویژگی های بهترین انواع زیر انداز

بهترین نوع زیر انداز حصیری بستگی به مکان هایی داره که شما برای سفر انتخاب میکنید یا منطقه آب و هوایی که زندگی میکنید. زیراندازهایی که بتونن توی گرما و سرما و بارندگی و آفتاب مستقیم دوام بیشتری داشته باشن. زیراندازهایی که ضد آب باشن و راحت بشه تو مناطقی که بارندگی زیادی وجود داره استفاده کرد. حتی توی سفرهایی که به جاهای کوهستانی داریم، قطعا زیرانداز حصیری که محکم باشه و به خاطر سنگ و کلوخ آسیب کمتری ببینه انتخاب بهتری برای نشستنه.
زیر انداز حصیری که به راحتی قابل حمل باشه. خیلی از زیراندازهای حصیری 12 متری کیف مخصوص دارن که میشه به راحتی بعد از تکوندن تا کرد و توی کیف مخصوص خودش گذاشت. بعضی از زیراندازهای حصیری هم که کیف ندارن میشه به راحتی با گیره به کوله بست و با خودمون از کوه و صخره و جنگل عبور کنیم. بعضی از زیراندازهای حصیری هم به خاطر بافت اسفنجی یا فوم مانندی که دارن باعث میشن حالت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشن و روی اونها احساس نرمی و راحتی بیشتری کرد.

نکاتی درباره زیرانداز حصیری

نکاتی درباره زیر انداز حصیری

زیر انداز حصیری سفری بهترین گزینه برای سفرهای کوتاه و بلند شماست. حتی سفرهای نصفه روزه به پارک سرکوچه یا کوه ها و تپه ها و دهات اطراف شهرتون. سایزبندی زیرانداز حصیری هم خیلی به کمکتون میاد، یعنی دستتون رو باز میذاره تا مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید. حتی به میزان تعداد نفراتی که معمولا توی سفرها و دورهمی هاتون همیشه دنبالتون بودن و هستن.
زیرانداز حصیری یه جورایی از شما مقابل سرما و گرما محافظت میکنه. سایزبندی این زیراندازها متنوع هست و همین که نسبت به فرش، وزن کمتری داره، باعث میشه راحت تر حمل بشه و با یه تکون ساده، آشغال ها و خرده خاک و گیاهانی که روش می افته رو از روش برداشت. خیلی از زیراندازهای حصیری با پارچه برزنتی لبه دوزی شدن که هم از نظر زیبایی خوش رنگ و قابل توجهه و هم از نظر استحکام دوام بیشتری به این زیراندازها داده. روی زیرانداز حصیری نرم و راحته و کمکتون میکنه تا ساعاتی که برای گردش رفتید به بهترین صورت استراحت کنید. زیرانداز حصیری 4 و 12 متری حالت ضد آب دارن و اجازه نمیدن زمین خیس یا آب باران و خاک نمدار، شما رو اذیت کنه.

فروشندگان فوق العاده انواع زیرانداز حصیری سفری

فروشندگان فوق العاده انواع زیر انداز حصیری سفری

تولید کنندگان زیر انداز سفری حصیری بیشتر در شهرهای اصفهان و یزد متمرکز شدن. اما ارتباط بازاریان و کسبه شهرهای مختلف با همدیگه باعث شده که این تولید کننده ها به فکر بیفتن تا برای رقابت با همدیگه هم که شده فروششون رو از داخل شهرستان به بیرون از شهر خودشون بکشونن. فروشندگان حضوری و اینترنتی مشتری های خودشون رو پیدا میکنن. مشتری های اینترنتی که معمولا یاد گرفتند تمام نیازهای خودشون رو از طریق اینترنت رفع بکنن به خوبی فروشندگان فوق العاده انواع زیرانداز حصیری سفری و جشنواره های فروش انواع زیرافکن حصیری رو به خوبی رصد میکنن. زیر انداز سفری حصیری هم تونسته خیلی خوب از طریق اینترنت و فضای مجازی مشتری های خودش رو پیدا کنه.
فروشگاه های مجازی یا فروشگاه های بزرگی که در پاساژها و بازارهای هر شهر وجود دارن، چه به صورت مجازی و چه حضوری فروش فوق العاده زیرانداز حصیری سفری رو توی برنامه های کاری خودشون دارن. مخصوصا فروشگاه های فروش پتو و فرش و روفرشی.

خرید انواع زیرانداز حصیری سفری

خرید انواع زیر انداز حصیری سفری

سایزبندی زیرانداز حصیری سفری به صورت متنوع و جور و واجور هست که به خوبی تونسته خواسته خیلی از مشتری ها رو برآورده کنه. زیرانداز حصیری بزرگ، زیرانداز حصیری 4 و 12 متری، انواع مختلفی از زیرانداز سفری حصیری رو به وجود اوردن که باعث شده انتخاب رو برای مشتری ها و سلیقه ها و نیازهای مختلف راحت تر کنه. خرید انداع زیرانداز حصیری سفری، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در تمام فروشگاه های معتبر روفرشی، روانداز و زیرانداز و البته در تمامی شهرها و روستاها امکان پذیره.

انواع زیرانداز سفری شامل

انواع زیرانداز سفری شامل

ـ زیر انداز سفری حصیری سنتی که وزن خیلی کمی داره و از چوب ساخته شده.
ـ زیرانداز سفری حصیری پلاستیکی که از پلاستیک ساخته شده و عمر طولانی تری نسبت به مدل سنتیش داره.
ـ زیرانداز سفری پارچه ای که خیلی سبکه و جای کمتری نسبت به زیرانداز سفری حصیری میگیره. اما ایرادش اینه که هرجا و مکانی نمیشه از اون استفاده کرد و نشستن روش اصلا راحت نیست.
ـ زیرانداز سفری ضدآب که دقیقا شبیه زیرانداز پارچه ای هست اما به خاطر ضدآب بودنش میشه از اون برای سفرهای کنار دریا به راحتی استفاده کرد.
ـ زیر انداز سفری بادی که از نظر جاگیری، کم حجم ترین زیرانداز سفری به حساب میاد. اما برای باد کردنش همیشه باید یه تلمبه کوچیک بادی همراهتون باشه و یکی از ایرادای اصلیش هم اینه، هر جایی که پستی و بلندی زیاد باشه و امکان سوراخ شدن زیرانداز بادی، خب نمیشه به راحتی از این زیرانداز سفری استفاده کرد.
ـ زیرانداز سفری فوق فشرده که از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و به خاطر همین حالت فشرده بودنش، برای جاهایی که سنگ ریزه زیادی وجود داره خیلی مناسبه.
سایزبندی زیرانداز حصیری سفری به صورت یاردی یا تعداد نفرات هست. مثلا زیرانداز حصیری 4، 6، 9 و 12 یاردی یا زیرانداز های 6 نفره و 18 نفره.
قم هم مثل سایر شهرهای دیگه یکی از تولید کنندگان مهم زیراندازهای خصیری و پلاستیکی به حساب میاد که تونسته با تولید زیراندازهای متنوع در رنگ و سایز، تمامی سلیقه ها رو راضی نگه داره. شرکت دیبابافت کالا هم تمام توانش رو برای جذب مشتریان مختلف از شهرهای دور و نزدیک به کار گرفته تا فروش اینترنتی خودش رو به سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان برسونه و تا الان هم موفقیت های زیادی توی این زمینه داشته.

فروشندگان فوق العاده انواع زیرانداز حصیری سفری

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. سلام
    فقط از طریق ارسال فرم درخواست می توان ارتباط بر قرار کرد؟!! از ارتباط تلفنی هم نباید غافل شوید.

      1. سلام ممنون از پیشنهاد شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین
        ۰۹۱۲۹۷۲۶۶۹۸
        ۰۹۱۲۹۶۷۷۳۱۲
        ۰۹۱۲۹۳۸۹۲۱۱
        ۰۹۱۲۰۶۷۷۱۰۴
        ۰۹۱۲۰۶۵۷۹۴۱
        ۰۹۱۲۰۵۱۷۹۶۰
        لطفا تماس بگیرین ، سپاسگزارم

      2. دیدگاه های نوشته

        منا نیک مانده می گویند:

        سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود، لطفا مطالب بیشتری بگذارید.در مورد قیمت محصولات هم توضیحاتی ذکر کنید ممنون میشم. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

        • شماره همراه: 09015153377
      3. سلام من از این سایت زیر انداز حصیری خریدم چون زیراندازهای موجود در این سایت دارای طرحهای متنوع و زیبا هست و هر کس با هرسلیقه ایی میتونه زیرانداز مورد علاقشوپیدا کنه در ضمن علاوه بر زیبایی کیفیت و قیمت مناسب هم یکی دیگه از ویژگی‌های زیراندازهای حصیری این سایت هست حتما از خریدتان راضی خواهید بود

        • شماره همراه: ۰۹۱۹۹۸۷۲۰۹۵
      4. دیدگاه های نوشته

        عماد واسعی می گویند:

        از ویژگی خوب این محصول باید به تازه بودن و خوش طعم بودن و بسته بندی مناسبش اشاره کنم. خریدش رو پیشنهاد می کنم.

        • شماره همراه: 09112340427
      5. دیدگاه های نوشته

        عباس شریفی می گویند:

        با سلام ایام به کام این محصول بسیار بسیار با کیفیت بود به همین راحتی خراب نمیشه چون من چندین بار خرید کردم چون ما مسافرت ها داخل شهر و پیکنیک زیاد میریم چندتا از این زیر اندازهارو تست کردم اون یکی ها سریع خراب شدن ولی این واقعا جنسش خوب بود و اصلا خراب نشد ممنون از سایت خوب شما

        • شماره همراه: 09917893026
      6. دیدگاه های نوشته

        جوادزاده می گویند:

        با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند.

        • شماره همراه: 09214890439
      7. دیدگاه های نوشته

        محمودی می گویند:

        برای سفر بسیار سبک است

        • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      8. دیدگاه های نوشته

        نامور می گویند:

        زیر انداز حصیری زیر انداز بسیار خوبی هست

        • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      9. دیدگاه های نوشته

        نامور می گویند:

        برای شیر خیلی خیلی سبک هست

        • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      دیبافت
      مقالات
      محصولات
      جستجو
      Explore
      Drag