پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بررسی بازار روتختی دو نفره پنبه دوزی

نحوه تولید روتختی دو نفره پنبه دوزی به چه صورت است؟ امروزه شاهد گسترش تنوع در منسوجات خواب هستیم. روتختی های دو نفره در انواع برندها در بازار داخلی و خارجی توزیع میشوند؛ روتختی دو نفره پنبه دوزی یکی از روتختی های پرطرفدار است، این محصول با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه اش نمیگذرد اما توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان روتختی را به خود جلب کند و در نتیجه شاهد فروش گسترده این محصول هستیم. فروش این روتختی به صورتی است که در تمامی اقصا نقاط کشور به این محصول نیاز بود و در نتیجه شرکت تولیدی روتختی دو نفره پنبه دوزی توانست، این محصول با کیفیت را به خوبی در سطح کشور پخش کند تا به دست خریداران عزیز برسد.
این منسوج جز محصول خواب در صنعت نساجی است که صادرات زیادی را به خود اختصاص داده است و تاجران و بازرگانان با صادرات این محصول به کشورهای دیگر سود زیادی را کسب نمودند و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان زبر دست و با توان را به این صنعت را ایفا نمودند. بازار روتختی دو نفره پنبه دوزی بسیار گرم تر از سایر روتختی ها است و در این میان سود جویانی با عرضه محصولات نامرغوب؛ زمینه سود تقلبی و گزاف خود را فراهم ساخته اند. در نتیجه باید خریداران این روتختی با دقت لازم نسبت به تهیه روتختی دو نفره پنبه دوزی اقدام کنند. این روتختی را میتوانید به صورت مستقیم از طریق بازار عرضه کننده روتختی دو نفره یا مراکز فروش روتختی در مدل های مورد پسند و سلیقه خود در طرح و رنگ دلخواه به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.
شرکت تولیدی این منسوج مرغوب زمینه لازم برای خرید محصولاتش به قیمت درب کارخانه را فراهم ساخته و خریداران این محصول میتوانند با مراجعه به سایت شرکت و تماس با شماره های درج شده در سایت در وقت اداری از قیمت و انواع مدل این محصولات مطلع شوند؛ در نتیجه روتختی مورد نظر خود را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرده یا انبوه عمده، سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد.

ویژگی های روتختی دو نفره پنبه دوزی

ویژگی های روتختی دو نفره پنبه دوزی

روتختی پنبه دوزی همان طور که از نامش مشخص است از 80 درصد الیاف گیاه پنبه و 10 درصد الیاف نخ و 10 درصد الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده است. این روتختی جنس بسیار نرم و لطیفی دارد؛ که به خاطر الیاف پنبه به کار رفته در آن است. ابتدا کارخانه تولیدی با استفاده از تار و پود کردن الیاف های پنبه و پلی استر و نخ به یکدیگر بافت یک پارچه روتختی تشکیل میدهد و سپس این بافت به مرحله بافندگی میرود و توسط دستگاه بافندگی بافته میشود، سپس توسط سوزن بافندگی، چله هایی بر روی روتختی ایجاد میشود تا توسط دستگاه ریسندگی این چله ها به یکدیگر محکم شوند و در مرحله بعد روتختی به بخش رنگ رزی میرود که در این بخش نیروهای خبره کار میکنند و هر کسی را به این بخش اجازه ورود نمیدهند، این روتختی ها با متدهای جدید و بروز رنگ زده میشوند و توسط دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در آنها تثبیت میشود.
سپس به مرحله بعدی که طراحی است میرود و با استفاده از شابلون های طراحی شده تحت نظر کارشناسان گرافیست و طراح داخلی صورت گرفته و طرح های دلنواز بر روی این روتختی را شاهد خواهیم بود؛ از جمله طرح های متنوع این محصول میتوان به طرح های گل برجسته، سه بعدی طرح برجسته، فانتزی، شخصیت های کارتونی برای کودکان مانند تام و جری، آنا و السا، میکی موس و… اشاره کرد، سپس محصول تولید شده به مرحله بعد میرود که بخش کاتر است با این دستگاه در اندازه های گوناگون تک نفره 160 در 220 و اندازه دو نفره 220 در 240 برش داده میشوند. این محصولات سپس به بخش خط استریلیزه میروند و با مواد ضد عفونی استریلیزه و سپس بسته بندی میشوند و در ابعاد کوچک به سراسر کشور ارسال میشوند.
روتختی دو نفره پنبه دوزی برای تمامی سنین تولید میشود؛ علت استفاده از این محصول برای نوزادان به این دلیل است که نوزادان با داشتن پوستی حساس و نازک لازم است از محصولی با ویژگی ضد حساسیت و نرم و سبک استفاده کنند. در استفاده از این روتختی مجلل احساس خنکی و نرمی میکنید. روتختی دو نفره پنبه دوزی جز روتختی های لوکس و زیبا با قیمت مناسب به شمار میروند، دوام این محصول بالا است و اگر جسم تیزی مثل سوزن به درون آن رود یا کشیده شود به هیچ عنوان شکل ظاهری خود را از دست نخواهد داد. این محصول به علت داشتن تثبیت رنگ بالا، میتوانید آن را به صورت مکرر استفاده یا شست و شو نمایید و سپس اتو کنید. از ویژگی های دیگر این روتختی دو نفره پنبه دوزی میتوان به ضد الکتریسیته، ضد حرارت و… اشاره کرد.

روتختی کتان چقدر ماندگاری دارد

روتختی کتان چقدر ماندگاری دارد

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تولید میشود و به خاطر ویژگی هایی که دارد مورد توجه صنعت نساجی قرار گرفته است؛ از جمله ویژگی های این محصول میتوان به خاطر مواد طبیعی تشکیل دهنده اش اشاره کرد که انعطاف پذیری بالایی را به پارچه داده و خاصیت ارتجاعی دارد؛ در نتیجه این محصول بیشتر در فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرد. روتختی کتان در ابعاد تک نفره و دو نفره در سایزهای گوناگونی تولید میشود؛ این محصول جزو محصولات پرطرفدار است که بسیار خنک بوده و گردش هوای بالایی درون خود دارد.

پخش مستقیم انواع روتختی دو نفره پنبه دوزی

پخش مستقیم انواع روتختی دو نفره پنبه دوزی

روتختی دو نفره پنبه دوزی جز محصولات رایج بازار است و به راحتی میتوانید با مراجعه به بازار یا فروشگاه های عرضه کننده روتختی، جنس و قیمت این روتختی ها را بررسی کنید. پخش مستقیم انواع روتختی دو نفره پنبه دوزی در اقصا نقاط کشور صورت میگیرد و عمده شهرهایی که این محصول را به صورت انبوه به فروش میرسانند شهرهایی مانند: تهران، قم، اصفهان، تبریز، کرمان، خراسان، چابهار، شیراز و… است.

روتختی نخی سوپر پنبه

روتختی نخی سوپر پنبه

روتختی دو نفره پنبه دوزی جز روتختی های نمونه سوپر پنبه است. منظور از سوپر پنبه این است که میزان درصد پنبه اصل و خالص به کار رفته در این روتختی زیاد تر از الیاف های دیگر است و به همین نسبت هر چقدر پنبه به کار رفته در آن بیشتر باشد، احساس لطافت و نرمی بیشتری به شما دست خواهد داد و این محصول، تاحدودی قیمت بالاتری نسبت به روتختی غیر سوپر پنبه دارد. این روتختی گردش هوا و تنفس پذیری بالایی دارد و بوی بد به خود نخواهد گرفت. از مزایای دیگر این محصول میتوان به دوام بالا، عدم چروک شدگی، عایق مناسب برای بدن، ضد حساسیت و… اشاره کرد. مدل سه بعدی این محصول با داشتن عمق بالا و زیبایی مناسب میتواند برای تخت و اتاق خوابتان جذابیت بالایی ایفا کند و نقش بزرگی در راحتی و احساس لطافت شما برای یک خواب آرامش بخش داشته باشد. از پرفروش ترین رنگ های روتختی نخی سوپر پنبه میتوان به رنگ های صورتی به خصوص برای روتختی دختران، رنگ قرمز، رنگ آبی برای روتختی پسران، رنگ زرد، رنگ پسته ای و… اشاره کرد.

چند نمونه از ویژگی های روتختی پنبه دوزی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag