پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب

– از زیرانداز جاجیم چه میدانید؟
– آیا زیرانداز جاجیم ضد آب را تاکنون خریداری نموده اید؟
– توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب را میشناسید؟

مسافرت کردن از جمله لازمه های زندگی هر فرد به حساب میرود، چراکه انسان با سفر کردن به خودش فرصت لذت بردن از زندگی را میدهد، آدمی با رفتن به مسافرت به آرامش روحی و جسمی دست می یابد، برای همین است که اغلب انسان ها سفر را در لیست برنامه زندگی شان قرار میدهند و در اولین فرصتی که به دست آوردند به مسافرت میروند. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم مهم است که برای داشتن زندگی شادتر و سالم تر هم از نظر روحی و هم جسمی حتما هرچند وقت یک بار به خود این فرصت را بدهیم و به سفر برویم تا بعد با حال روحی بهتری به زندگی ادامه دهیم. اما آنچه در این میان مهم است توجه به این مطلب است که برای یک سفر خوب به چه چیزهایی نیازمندیم؟

زیرانداز جاجیم ضد آب
وسایل سفر با توجه به نوع مسافرت و جایی که قرار است برویم تغییر میکند، مثلا اگر برای یک کوهنوردی چند روزه با خود کیف و کفش و کوله ای مخصوص برده ایم. برای سفر به جنگل و مناطقی که کوهستانی نیستند، دیگر آن وسایل مخصوص کوه لازم نمیشود، اما برخی از وسایل هستند که برای همه‌ سفرها ضروری اند و فرقی نمیکند که مقصد کجاست حتما باید آن وسایل را به همراه خود ببریم، زیرانداز از جمله وسایل ضروری هر سفر است و باید در هر سفری با خود همراه کنیم.
اینکه قرار است مقصد سفر ما کجا باشد تعیین نمیکند که زیرانداز را با خود ببریم یا نه! چراکه باید برای احتیاط لازم است، در همه سفرها همراه خود ببریم. از آنجا که بعضی از زیراندازها برای برخی از مناطق مناسب نیستند، همین مکان جغرافیایی در تعیین نوع زیرانداز مهم است.
مثلا زیراندازی که نازک است برای سفرهای ساحلی کاربرد ندارد، چون در سفرهایی که به آب و رطوبت ختم میشود، مهم است که زیراندازی که استفاده میکنید جلوی ورود رطوبت و آب به سطح را بگیرد، پس توجه به این مطلب که زیرانداز مخصوص نوع سفرمان، را با خود حمل کنیم ضروری است، اما خرید زیراندازهای متفاوت برای سفرهای مختلفی که میرویم هزینه بر است.

زیرانداز جاجیم ضد آب
تولید کنندگان زیراندازهای جاجیمی ضد آب، با تولید زیراندازی که مانع نفوذ آب به لایه سطحی زیرانداز میشود، این مشکل را به خوبی مدیریت کرده اند. اگر تاکنون زیرانداز جاجیم ضد آب را خریداری نکرده اید، پیشنهاد ما به شما خرید این نوع از زیرانداز است که مناسب هر گونه مسافرت و دور هم نشینی است. جاجیم بافی از جمله صنایع دستی پرطرفداری است که همواره علاقه مندان فراوانی دارد، در دسته انواع گلیم قرار میگیرد. اما تفاوت هایی با گلیم بافی دارد، از جمله اینکه در جاجیم بافی از نخ نازک تری استفاده میشود و بافت آن به صورت ظریف تر است یا اینکه در جاجیم فقط از اشکال هندسی بهره میبرند و تنوع طرح و نقش کمتری نسبت به گلیم بافی دارد. در ابتدا بافت این نوع از صنایع دستی میان مردم شمال کشور رواج یافت و با پیشرفت صنعت و ماشینی شدن جوامع، کارخانجاتی در جهت تولید این صنعت اعلام حضور کردند و روز به روز در بافت آن خلاقیت بیشتری خرج کردند و در ابعاد مختلف با طرح و رنگ های متنوع تری آن را تولید کردند. در بافت جاجیم به صورت دستی برای جلوگیری از ورود رطوبت تعابیر مختلفی اندیشیده شد از جمله استفاده از برگ درخت انگور در زیر این پارچه یا در جنوب کشور استفاده از برگ نخل.
تولید کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب در ابتدا برای جلوگیری از رطوبت به جای برگ درختان، از پارچه آستری اسپان باند استفاده میکردند که فقط مانع ورود رطوبت به سطح میشد، اما در تولید زیرانداز جاجیم ضد آب، کارخانه تولید آن، پارچه را در گرمای مشخصی گرم کردند و همین سبب ضد آب شدن این نوع کالا شد. در زیرانداز معمولی از آستر مخصوصی با نام اسپان باند کمک گرفته میشود، اما این پارچه توانایی ضد آب کردن جاجیم را ندارد، فقط مانع ورود رطوبت به سطح آن میشود. در تولید این محصول، پارچه استری را در گرمای 320 تا 600 درجه گرم میکنند که همین گرمادهی پارچه سبب ضد آب شدن آن میشود.
این زیرانداز در ابعاد و طرح و رنگ های مختلف تولید و روان هبازار مصرف میشود که تنوع در طرح و رنگ و بدون پرز بودن این بافته سبب محبوبیت روزافزون آن شده است، همچنین در ابعاد متفاوت برای استفاده های مختلف تولید میشود. 4، 6، 9 و 12 متری ابعادی است که جاجیم ساخته میشود و بر اساس تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند خریداری میشود. تولید کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، با مجهزترین دستگاه های ریسندگی و بهترین الیاف آن را در بالاترین کیفیت تولید و به بازار فروش عرضه میدارند.

آشنایی با زیرانداز جاجیم

آشنایی با زیرانداز جاجیم

کارخانجات تولیدی زیرافکن ها، با گرمادهی ویژه این محصول را به زیراندازی ضد آب تبدیل کردند که همین امر سبب کاربرد بیشتر این محصول در میان مردم شد. این منسوج برای آن قسم از مسافرت هایی که با آب در تماس اند بسیار مفید است، مثلا برای مسافرت به شهرهای ساحلی گزینه مناسبی به شمار میروند.
توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب آن را با روش های مختلف از جمله تکی و عمده ای به فروش میرسانند؛ که خرید عمده به طور حتم مقرون بصرفه تر خواهد بود؛ چراکه در خریده عمده از قیمت تکی آن کاسته میشود، خرید عمده این محصول بیشتر از طرف کمپانی های مختلف، از جمله فروشگاه ها، هتل ها و مراکز فروش خریداری میشود. برای خرید عموم مردم خرید تکی پیشنهاد میشود که اگر این خرید از طرف نمایندگی فروش صورت بگیرد، باز هم با قیمت مناسب تری به دستشان خواهد رسید؛ چون با حذف واسطه همان قیمت درب کارخانه که بسیار ارزان تر از قیمت خرید در بازار است، به آنها تحویل داده میشود که برای راحتی کار میتوان به مراکز فروش در هر شهر مراجعه کرد و محصول را با قیمت درب کارخانه خریداری نمود. پس اگر خرید به صورت تکی هم قرار است انجام پذیرد، بهتر است که از نمایندگی ها فروش یا خود کارخانجات تولیدی انجام پذیرد.
در این باره توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، هم به صورت حضوری و هم آنلاین این محصول را به فروش میرسانند که خرید آنلاین آن گزینه بهتر و راحت تری است. شرکت دیبا بافت نگار قم واقع در خابان دکتر صدوقی، بین کوچه 40 و 42، پلاک 588 در زمره این توزیع کنندگان منصف قرار دارد که با سرعت عمل و بهترین قیمت محصول سفارشی شما را در اسرع وقت به دست شما میرساند.

مناسب ترین گزینه انواع زیرانداز برای سفر

مناسب ترین گزینه انواع زیرانداز برای سفر

خرید زیراندازها بر اساس سفری که در پیش دارید تغییر میکند و هر زیراندازی مخصوص سفر خاصی تولید و روانه بازار میشود. زیراندازها در انواع مختلف:
– نمدی
– حصیری
– جاجیم
– گلیم
تولید و به دست مصرف کنندگان رسانده میشود.
زیراندازهای نمدی: زیرانداز نمدی برخلاف دیگر زیراندازهایی که نام بردیم بافتنی نیست و برای ساخت آن تار و پودها را با هم گره نمیدهند، بلکه نمد را بر سطح زیرانداز حصیری ریخته و آنقدر صیقل میدهند تا به شکل دلخواه در بیاید، زیراندازهای نمدی وزن سبکی دارند و سطح آنها نیز نرم است اما نمیتوانند مانع نفوذ رطوبت به سطح شوند.

مناسب ترین گزینه انواع زیرانداز برای سفر
زیرانداز حصیری: زیرانداز حصیری در قدیم از برگ نخل و به صورت دستی بافته میشد و بسیار میان مردم جنوب کشور استفاده از این نوع زیرانداز رواج داشت. هم اکنون این نوع زیرانداز از الیاف گیاهی و با کمک دستگاه های صنعتی بافته میشود و به مصرف عموم مردم میرسد، زیرانداز حصیری هم به علت سبکی و هم قیمت ارزان گزینه مناسبی برای سفر است اما به دلیل نوع بافت، رطوبت از آن به راحتی عبور میکند و گزینه مناسبی برای مسافرت ها خصوصا مسافرت به شهرهای مرطوب به شمار نمیرود.
زیرانداز گلیمی: زیرانداز گلیمی نسبت به دیگر زیراندازها به دلیل نوع بافت سنگین تر است و زیاد برای مسافرت ها گزینه مناسبی به شمار نمیرود، اما از تنوع رنگ و طرح ویژه تری برخوردار است. همچنین قیمت آن نسبت به دیگر زیراندازها گران تر است و شست و شوی آن نیز کمی سخت تر از مابقی زیراندازهاست.
زیرانداز جاجیم: در ساخت این نوع زیرانداز از نخ و الیاف نخی استفاده شده است و تقریبا مانند گلیم بافی است اما با تفاوت هایی که در ابتدای مطلب به آنها به ‌طور مختصر اشاره شد. زیرانداز جاجیم نسبت به گلیم وزن سبک تری دارد و همچنین ارزان تر است و برخلاف دیگر زیراندازها نه تنها رطوبت از آن عبور نمیکند، بلکه توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، دست به تولید ضد آب بودن این نوع محصول زده اند تا آب نتواند به راحتی از آن بگذرد و به سطح ورود کند. شرکت تولیدی زیرانداز جاجیم ضد آب، این نوع زیرانداز را به گونه ای طراحی کرده اند که هم وزن سبکی دارد و هم به علت ضد آب بودن مناسب هرگونه مسافرتی است و در سفر به هر منطقه ای کاربرد دارد. پس پیشنهاد ما به شما خرید این نوع زیرانداز کاربردی است که مناسب هر سلیقه دارای طرح و رنگ است. توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم‌ ضد آب این سبک زیرانداز را با قیمت مناسب تر و کارایی بیشتر نسبت به دیگر زیراندازها به فروش میرسانند.

مشخصات مهم زیرانداز جاجیم سنتی

مشخصات مهم زیرانداز جاجیم سنتی

زیرانداز جاجیم سنتی از محبوبیت بالایی میان عموم مردم برخوردار است که علت آن نوع طرح، رنگ و سبک سنتی آن است که زیبایی چشم نوازی دارد. استفاده از نقش و نگارهایی با طرح ترمه و دیگر نقش ها سبب جذابیت بیش از پیش این نوع محصول شده است. زیراندازهای جاجیم سنتی در انواع مختلف تولید میشوند از جمله محبوب ترین آنها عبارت اند از:
– زیرانداز الماسی
– زیرانداز خشتی
– زیرانداز ترکمن
– زیرانداز ژاکدار
– زیرانداز پشمی
– جاجیم لمینت شده
اگر از آن دست افرادی هستید که زیاد اهل سیر و سفرید و مدام آخر هفته ها و ایام تعطیل را به مسافرت های خود اختصاص میدهید، ما به شما زیراندازهای جاجیم سنتی را پیشنهاد میکنیم. توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، در انواع و اقسام این مدل ها زیراندازهای خود را تولید و به فروش میرسانند که از مهم ترین ویژگی های زیراندازهای جاجیمی همین مقاومت نسبتا بالای آنها در برابر نفوذ آب است.
زیراندازهای جاجیمی از آن رو مورد توجه همگان قرار گرفته اند که وزن سبکی دارند و حمل آنها در مسافرت ها با داشتن بسته بندی هایی با رنگ و طرح خودشان بسیار آسان و شیک است، تنوع در نقش و نگار و رنگ بندی های متنوع و زیبا از دیگر خصوصیات این زیراندازها است. این زیراندازها در ابعاد مختلف از سوی توزیع کنندگان باب هر سلیقه ای، تولید و به دست مصرف کنندگان رسانده میشود.

فروش مستقیم زیرانداز جاجیم ضد آب

فروش مستقیم زیرانداز جاجیم ضد آب

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، کالاهای خود را به با روش های مختلفی از جمله فروش به صورت عمده، کانال و تکی به دست مشتریان خود میرسانند که همواره خرید عمده این محصولات بیشتر به نفع خریداران خواهد بود و در قیمت به صرفه تری به دستشان خواهد رسید. در فروش مستقیم با حذف واسطه و ارائه کالای مورد نظر از کارخانه به دست خریدار در واقع هر دو سود کرده اند. عرضه کنندگان به این دلیل که سود خود را با کسی شریک نشده اند و خریداران به علت قیمت به صرفه تر محصولات از این فروش نفع میبرند.
در این نوع از فروش علاوه بر قیمت بصرفه تر از آنجا که کالا به صورت مستقیم از درب کارخانه به خریدار میرسد، این چرخه کوتاه تر شده و کالا سالم تر به دست مشتریان محترم میرسد. توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب، در فروش مستقیم تیمی کارآزموده و ماهر به کار گرفته اند که در نهایت دلسوزی و صداقت محصولات را به مشتریان معرفی و در خرید هرچه بهتر راهنمایی شان میکنند تا خریدی مطمئن انجام پذیرد. آنان میکوشند تا در جلب رضایت و اعتماد مشتری موفق عمل نمایند.

توزیع کنندگان زیرانداز جاجیم ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag