پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی مدل ساحل

توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی مدل ساحلی، در قالب دفاتر و نمایندگی های فروش و مغازه های خرده فروش سطح بازار مشغول به فعالیت و ارائه خدمات نوین به مشتریان محترم هستند.
توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، افرادی زبده، ماهر، توانمند و آگاه هستند که محصولات شرکت دیبا بافت نگار قم را به صورت عمده و کلی، به مشتریانی که در حوزه صادرات این محصولات فعالیت میکنند و یا مشتریانی که مغازه های خرده فروشی در سطح بازار دارند، به صورت عمده توزیع میکنند.
اما توزیع کنندگان این محصول که در قالب مغازه های خرده فروش در سطح بازار فعالیت میکنند، وظیفه توزیع را به صورت تکی و خرده فروشی به مشتریان مصارف خانگی دارند.
اما نکته مهمی که در رابطه با توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی ساحلی وجود دارد این است که؛ هدف از عرضه و فروش محصولات توسط این توزیع کنندگان، گسترش مراکز توزیع و عرضه محصولات خود در سراسر کشور، در افزایش تعداد و دامنه مشتریان و در نتیجه ایجاد تغییر در میزان فروش و افزایش و رونق فروش محصولات است.

آشنایی با انواع مدل های زیرانداز

آشنایی با انواع مدل های زیرانداز

آیا با انواع مدل های زیراندازهای موجود در بازار آشنایی کافی دارید؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با انواع مدل های زیرانداز موجود در بازار آشنا کرده و در جهت انتخاب و خرید زیراندازی مناسب راهنمایی کنیم.
1- زیراندازهای پارچه ای؛ این نوع زیراندازها قدیمی ترین زیراندازهای سفری محسوب میشوند. این نوع زیراندازها قابل شست و شو بوده و از پارچه ی مقاوم ساخته شده و تنها ایرادی که دارند این است که برای استفاده در سطوح صاف بیشتر کاربرد دارد.
2- زیرانداز فومی رولی و تاشو؛ این نوع زیراندازها از فوم و پلاستیک تهیه میشوند و بیشتر برای ورزش هایی مانند؛ یوگا و یا برای کوه نوردی ومناطق کوهستانی، به کار میروند. این نوع زیرانداز ضدآب بوده و عایقی برای سرما هستند.

3- زیراندازهای پلی استر یا برزنتی؛ این نوع زیراندازها تراکم بسیار بالایی دارند. ضخیم هستند و خاصیت ضدآب دارند.

4- زیرانداز حصیری: این نوع زیراندازها دارای دو نوع حصیر طبیعی که از چوب ساخته شده و حصیر مصنوعی یا همان پلاستیک است. زیرانداز حصیری پلاستیکی، عایق رطوبت هستند. از خوبی های زیرانداز حصیری چوبی نیز میتوان به سبک بودن آن وعدم گرفتن گرد و خاک اشاره کرد.

5- زیراندازهای بادی: این زیراندازها نسبت به سایر زیراندازها از حجم کمتر و نرمی و راحتی بیشتری برخوردار اند و تنها کافی است با یک تلمبه باد شوند. این زیراندازها را نمیتوان در هر محیطی استفاده کرد زیرا احتمال سوراخ شدن آنها وجود دارد.

 معرفی انواع زیر انداز
معرفی انواع زیر انداز

1- زیرانداز سفری طرح جاجیم: جنس رویه این زیرانداز جاجیم و زیره آن فوم است. جنس لایه زیرین این محصول به گونه ای است که، رطوبت کمتری به خود جذب میکند اما به طور کامل ضدآب نیست. این محصول تا شو است و به دلیل داشتن دسته و وزنی سبک، قابلیت حمل آسان دارد. زیرانداز جاجیم قابلیت شست و شو را نیز دارد.
2- زیرانداز سفری فوروارد: جنس این محصول پلی استر است و کاملا ضدآب بوده و قابلیت شست و شو را دارا بوده و ضخامت این محصول حدودا 10 میلی متر بوده و بسیار نرم است. این زیرانداز دارای کیف حمل بوده و از این رو جابجایی آن آسان است.
3- زیرانداز سفری سومریا: این محصول در مدل های گوناگونی به عرصه تولید میرسد. ضخامت این محصول حدودا 3 میلی متر است و جنس آن اسپان باند است. این محصول ضدآب بوده و برای سهولت حمل و نقل، دارای کاور است.
4- زیرانداز سفری مدل راحل: جنس آن از پلاستیک بوده و قابلیت شست و شو داشته و جهت سهولت حمل و نقل دارای کاور است. ضخامت این نوع زیرانداز 3 میلی متر است.

بررسی خصوصیات زیرانداز مسافرتی ساحلی

بررسی خصوصیات زیرانداز مسافرتی ساحلی

هر آنچه نیاز است تا در مورد خصوصیات زیرانداز مسافرتی مدل ساحلی بدانید، به شما خواهیم گفت، تا بتوانید خرید و انتخابی مناسب داشته باشید.
* سایز بندی مناسب و کاربردی این زیراندازها؛ قبل از خرید هر زیراندازی، باید حتما مشخص کنید که برای چه تعداد از افراد، نیاز به زیرانداز دارید. زیراندازهای مسافرتی ساحلی، در ابعاد و سایزهای مختلف به عرصه تولید رسیده اند و برای هر تعداد نفراتی که قصد خرید داشته باشید، محصولی متناسب موجود هست.
*وزن؛ وزن مولفه ای بسیار مهم برای سهولت در جابجایی و حمل و نقل این محصولات محسوب میشود. زیراندازهای مسافرتی ساحلی، باید سبک وزن بوده تا جابجایی این زیراندازها آسان باشد.
*ضخامت؛ در هنگام خرید حتما به ضخامت این محصولات توجه کافی را داشته باشید. ضخامت این زیراندازها باید به گونه ای باشد که مانع انتقال سرما از زمین به فرد شود.
*جنس؛ امروزه، تولیدکنندگان از متریال و مواد مختلفی در تهیه زیرانداز استفاده میکنند؛ بنابراین لازم است قبل از خرید حتما مقصد سفر خود را مشخص کنید.

سفارش بهترین انواع زیرانداز مسافرتی ساحل

سفارش بهترین انواع زیرانداز مسافرتی مدل ساحل

زیراندازهای مسافرتی مدل ساحلی از ویژگی ها و خصوصیات برجسته ای برخوردار هستند. یکی از خصوصیت و ویژگی های ارزنده و ممتاز انواع مختلف زیرانداز ساحلی شرکت دیبافت قم، سفارش آسان، راحت و بدون دردسر این محصولات است که امکانات لازم برای این خرید آسان، توسط تولیدکنندگان این کالا، برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود فراهم شده است.
برای سفارش راحت و آسان بهترین انواع این محصول، میتوان در قدم اول از طریق توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی که در نقاط مختلفی از کشور بصورت عمده فروش یا خرده فروش، مشغول به فعالیت و ارائه خدمات ارزنده هستند اقدام کرد. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری به توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی،میتوان از طریق سایت ها و منابع معتبر، بصورت آنلاین اقدام به خرید اینترنتی راحت این محصولات کرد.
مشتریان از این دو طریق، به راحتی و بدون ذره ای مشکل، خواهند توانست، سفارش های عمده و یا جزئی خود را به ثبت رسانده و با خیالی آسوده و راحت اقدام به خریدی مطمئن و امن کنند.

خرید زیرانداز مسافرتی ساحل

خرید زیرانداز مسافرتی مدل ساحل

نکات مهمی که در هنگام خرید زیرانداز مسافرتی مدل ساحل  باید به آن حتما توجه داشته باشید، شامل؛ جنس، ضخامت، وزن، قیمت، رنگ و طرح، قابلیت شست و شو، داشتن کیف یا کاور و یا دسته برای حمل است. البته لازم به یادآوری است که در هنگام خرید، حتما دقت کنید که با توجه به محیط و منطقه ای که قصد سفر دارید، زیرانداز مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.
در واقع تولیدکنندگان زیرانداز، برای خریداران محصولات، دو راه متفاوت را در پیش روی مشتریان گذاشته اند تا بسته به شرایط مشتریان بتوانند هر کدام از این سه روشی که راحت تر هستند را برای خرید انتخاب کنند.
1- خرید از طریق توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی ساحلی، که در سراسر کشور به صورت عمده و خرده فروش، مشغول به فعالیت هستند.
2- خرید از طریق سایت های معتبر طراحی شده که در دسترس پذیری راحت تری نسبت به مراجعه حضوری دارد. با کمک این روش شما میتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی، در کمترین زمان ممکن و بدون محدودیت، خریداری کنید.
3- خرید به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی، که این روش بیشتر مختص صادرکنندگان و بازرگان بزرگ این محصول است.

اِلِمان تاثیرگذار بر قیمت زیرانداز حصیری پلاستیکی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    لاله خندان می گویند:

    سلام، به شهرستانها نمایندگی هم اعطا می کنید؟ شرایط اعطای نمایندگی به چه شکله؟ وهزینه هاش به چه میزان؟

    • شماره همراه: 09112340427
  2. Hello, from CustomData.click we are a provider of unique databases that could help your business.

    Please visit us at CustomData.click to see if we can help you.

    Regards,
    Retha

    • شماره همراه: 0680 148 36 30
  3. دیدگاه های نوشته

    حلیمه عاتدن می گویند:

    انواع دیگری از این محصول را برای ارائه دارید؟ یا فقط عکس هایی که در سایت قرار دادید را عرضه می کنید؟

    • شماره همراه: 09214890439
  4. دیدگاه های نوشته

    Lightfoot می گویند:

    Hello, did you know that there are 241,120 internet directories in the world.

    These websites are what drive traffic to YOUR business.

    Want more traffic? Want more Sales? We can help – today.

    Your website dibaft.com is listed in only 72 of these directories.

    Get more traffic for your Global audience.

    Our automated system adds your website to all of the directories.

    You can find it here: getlisted.directory/dibaft.com

    Act today, and we will expedite your listings and waive the processing charge!

    We have a special going on. Use “FRIENDS” on checkout for a 50% discount valid today.

    • شماره همراه: 800-946-0995
  5. دیدگاه های نوشته

    وحیدی می گویند:

    توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، افرادی زبده، ماهر، توانمند و آگاه هستند که محصولات شرکت دیبا بافت نگار قم را به صورت عمده و کلی، به مشتریانی که در حوزه صادرات این محصولات فعالیت میکنند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  6. It is with sad regret we are shutting down.

    We have made all our leads available for a one time fee on DataList2023.com

    Regards,
    Rochell

    • شماره همراه: 0394 4795181
  7. Hello,

    MarketGirl.biz has made available our Google Maps Database for everyone.

    I am shutting down the company to spend more time with my family.

    I wish you a prosperous new year!

    Lisa Cooper
    MarketGirl.biz

    • شماره همراه: 228-818-3978
  8. Hey!

    Come test out our beta project LeadsFly.biz and come get your free business leads.

    Regards,
    Brittany

    • شماره همراه: 071 674 21 39
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag