پرش لینک ها

لینک کوتاه:

تولیدکنندگان پارچه کشباف در کشور

عنوان بحث پارچه کشباف هست،این نوع پارچه توسط ماشین آلات مخصوص این کار و از نخ پنبه ایی بافته می شود،اما کامل از نخ نیست افزودنی هم داره ترکیبی از نخ پنبه ایی و نایلون می باشد و از آن در تولید لباس های کشی استفاده می شود که برای پوشیدن راحت است مثل انواع تی شرت، در خرجکار تولید انواع لباسها از پارچه کشباف استفاده می شود، خرجکار معمولا به صورت یقه آماده و سر آستین برای تولید انواع تی شرت می باشد.کشبافها مانند پارچه انواع مختلفی دارند مثلا ساده و یا کبریتی و همچنین جنس های مختلفی هم دارند.بیشتر کشباف های بازار پلی استر و یا پنبه ایی می باشند.

تولیدکنندگان پارچه کشباف در کشور

تفاوت پارچه کشباف با پارچه پنبه

تفاوت پارچه کشباف با پارچه پنبهپارچه کشباف که از نایلون و پنبه های نخی بدست می آید جزء الیاف مصنوعی محسوب می شود.پارچه کشباف توسط دو گروه از خیاطان مورد توجه و استفاده قرار می گیرد یکی خیاطان صنعتی و کارگاهی برای تولید انواع لباس و ملزومات پارچه ایی و دیگری صنف عروسک سازی از این نوع پارچه استفاده می‌کنند.

پارچه کشباف انواع مختلف دارد مانند پارچه تترون کشی،پارچه کتان کش،پارچه بنگال طرح لی،پارچه تریکو کشباف که در بین مدلهای دیگر کیفیت بهتری دارد.پارچه پنبه ایی که پارچه نخی هم به آن گفته می شود،پنبه توسط کارخانه های ریسندگی تبدیل به نخ و الیاف پنبه ایی می شود سپس به پارچه های پنبه ایی تبدیل می شود.

پارچه نخی یا همان پنبه ایی در فصل گرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند چون رطوبت را خوب جذب می کند ولی بوی بدن را به خود می گیرند که باید خوب شسته و خشک شوند  .پنبه جزء الیاف طبیعی محسوب می شود.دوخت پارچه های پنبه ایی زمانی که توسط کارخانه تولید می شود  راحت تر از پارچه های کشباف است.

مرکز فروش پارچه کشباف

مرکز فروش پارچه کشبافسفارش پارچه کشباف به‌ صورت مختلف صورت می گیرد به این صورت که در عمده فروشیها نحوه فروش کشبافها به صورت کیلویی می باشد ولی در خرده فروشیها که معمولا در خرازی انجام می شود به‌ صورت متری فروخته می شود.یقه و سر آستین آماده که به عنوان خرجکار در تولید انواع لباس و تی شرت استفاده می شود،فروش اینها به صورت دانه ای و یا دست می باشد مثلا برای یک تی شرت یک عدد یقه و دو عدد سر آستین لازم است که یک دست حساب می شوند.عرض پارچه کشباف ظریف برای فروش بصورت دو لا بین 27 تا 30 سانتیمتر می باشد. کشبافها هم مانند پارچه ها به صورت طاقه ای تولید و به فروش می رسند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag