پرش لینک ها

لینک کوتاه:

تولید انواع پارچه تریکو تیشرتی مردانه

 تیشرت مردانه یکی از لباس های پر طرفدار در بین مردان می باشد. راحتی و زیبایی از مهمترین علل محبوبیت این لباس ها به شمار می رود. پارچه های تریکو بهترین نوع پارچه برای تولید لباس های مذکور هستند که طیف بسیار متنوعی دارند. در همین راستا در رابطه با تولید انواع پارچه تیشرتی مردانه تریکو بحث خواهیم کرد. تا انتها آن را دنبال نمایید.

تولید انواع پارچه تریکو تیشرتی مردانه

انتخاب پارچه مخصوص تیشرت مردانه

انتخاب پارچه مخصوص تیشرت مردانه در رابطه با انتخاب پارچه مخصوص تیشرت مردانه باید به موارد زیر توجه نمود:

پارچه تیشرت باید از تنوع بالا برخوردار باشد. چرا که افراد و سلایق مختلف جزو مشتریان این لباس هستند. همچنین در انتخاب آن باید به دوام و استحکام پارچه نیز توجه کافی داشت. به نحوی که با شسته شدن آسیب به بافت و ساختار آن وارد نشود.

به عنوان مثال دچار آبرفتگی نگردد. یا تغییر رنگ ندهد. همچنین در مقابل نور خورشید نیز نباید به راحتی رنگ خود را از دست بدهد. پارچه هایی که از حالت  کشسانی برخوردار باشند برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه تریکو که دارای الیاف مصنوعی و طبیعی به صورت همزمان می باشد، یکی از بهترین پارچه ها برای تولید تیشرت های مدار به شمار می رود.

بسته به درصد الیاف طبیعی که در آن به کار می رود، میزان تنفس آن نیز تغییر پیدا می کند. همچنین به خاطر وجود الیاف پلی استری از برنامه های خاصی نیز برخوردار خواهد بود. پارچه جودون پنبه نیز از انواع پارچه تریکو است که برای تولید این گونه لباس ها کارایی فراوانی دارد. این پارچه در هنگام دوخت نیز جمع نمی شود.

فروش عمده پارچه جودون پنبه تیشرتی

فروش عمده پارچه جودون پنبه تیشرتی  این سایت، فروش پارچه تیشرتی جودون پنبه را به صورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور انجام می دهد. متقاضیان می توانند سفارشات خود را همراه با آدرس مورد نظر در این سایت ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل نمایند.

یکی از علل اصلی افت قیمت در این فروشگاه آنلاین، همین فروش  عمده و مستقیم محصولات می باشد. چرا که اجازه دخالت به واسطه های فروش و دلالان داده نمی‌شود و تحقیقات متعددی هم برای خریداران عمده در نظر می‌گیرند.

البته عوامل دیگری نیز افزایش قیمت ها می تواند نقش داشته باشد. نوع پارچه از مهمترین علل آن بوده. ابعاد و سایز آن نیز در ک قیمت گذاری محصول اثر گذار خواهد بود. میزان تقاضا برای خرید هم عامل دیگری محسوب می شود که سبب ایجاد نوسانات مختلف در بازار فروش آن می گردد. به نحوی که با افزایش تقاضا قیمت ها نیز افزایش پیدا می‌کند و با کاهش تقاضا قیمت ها، متعادل تر خواهند شد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag