پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید اینترنتی پارچه پلی استر باکیفیت

خرید اینترنتی پارچه پلی استر با کیفیت، با نازلترین قیمت و اطمینان از مرغوبیت کالا در فروشگاه آنلاین تنها با ثبت سفارش و آدرس یا تماس با کارشناسان بخش فروش در همین سایت امکان پذیر می¬باشد.

پارچه پلی استر

آشنایی با الیاف پلی استر

پلی استر همان پلیمر مصنوعی است، نوعی پلاستیک می¬باشد و درواقع منشأ شیمیایی دارد. ترکیبات اصلی این نوع الیاف: دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول می¬باشد، به روش صنعتی تولید شده و جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی است که برای تهیه لباس این الیاف را با الیاف دیگر همچون: پنبه، ویسکوز و… ترکیب می¬کنند. این الیاف دارای خواص مهمی از جمله: استحکام بالا، ثبات ابعادی و رنگ، مقاومت بالا و… می¬باشد.
ویژگی¬های پارچه¬های پلی استر باکیفیت
یک پارچه¬ باکیفیت از جنس پلی استر ویژگی های منحصر بفردی دارد که آگاهی از آن به مشتریان برای تشخیص جنس مرغوب از نامرغوب کمک زیادی می¬کند؛

ازجمله:

  • ضد چروک
  •  گرم و سبک
  •  با دوام
  •  عایق رطوبتی (به آسانی شسته شده و سریع خشک می¬شود)
  •  مقاوم در برابر مواد شیمیایی و نور خورشید

کاربرد پارچه¬های پلی استر
به دلیل داشتن بافت نرم و لطیف این نوع پارچه بیشتر برای لباس¬های راحتی به کار می¬رود. از جمله دیگر موارد استفاده این الیاف می¬توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع لباس مردانه و زنانه
  • ملحفه
  •  روتختی
  •  و…

پارچه پلی استر

روش نگهداری از پارچه¬های پلی استر

همانطور که ذکر شد از ویژگی¬های برجسته این الیاف عایق رطوبتی بودن آن است. این پارچه آب را جذب نمی¬کند و سریع خشک می¬شود، بنابراین برای نگهداری و دوام بیشتر آن هنگام شستشو فقط کافیست از یک نرم کننده و مقداری آب استفاده شود. هرچه در دمای پایین¬تر خشک شود دوام آن بیشتر خواهد بود و نهایتاَ با توجه به اینکه این پارچه خوش فرم به اتوکشی نیاز ندارد، چنانچه ملزوم به استفاده از اتو هستید، تنها کافیست که اتو گرم باشد.

پارچه پلی استر

چگونگی خرید و اطلاع از قیمت پارچه پلی استر با کیفیت

برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت نهایی آن برحسب نیاز خود می-توانید به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید. این پارچه درحال حاضر با عرضه مستقیم در فروشگاه اینترنتی موجود می¬باشد و به صورت کلی و جزئی به فروش می¬رسد. برای اطلاع دقیق از قیمت این نوع پارچه می¬توان با کارشناسان بخش فروش تماس گرفت که آمار دقیق از قیمت¬ها به مشتری خواهند داد. همانطور که مطلع هستید قیمت پارچه¬ براساس متراژ و عرض آن متغیر می¬باشند. تمامی اطلاعات لازم برای خرید این محصول با کیفیت همراه باجزئیات و عکس داخل سایت موجود است.

پارچه پلی استر

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag