پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید عمده پارچه کشباف نازک یقه

امروزه، در کشور ما انواع مختلف پارچه درمدل‌‌‌‌‌های متنوع و با جنس‌‌‌‌‌های مختلف جهت مصارف گوناگون تولید ‌‌‌‌می‌شوند. پارچه کشباف نازک، از انواع مختلف این پارچه‌‌‌‌‌ها ‌‌‌‌می‌باشند. بسیار پر فروش و پرطرفدار نیز ‌‌‌‌می‌باشند. خرید عمده پارچه کشباف نازک یقه، برای مشتریان مقرون‌به‌صرفه تر است و می‌توانند تخفیف خوبی از فروشنده نیز دریافت ‌‌‌نمایند.

 

خرید عمده پارچه کشباف نازک یقه

الیاف پارچه کشباف چیست؟

پارچه‌‌‌‌‌های کشباف دارای مدل‌‌‌‌‌های متنوعی هستند. در نتیجه وزن‌‌‌‌‌های گوناگونی را  دارند. تولید ‌‌‌از این پارچه برای دوخت لباس‌‌‌‌‌هایی که کشش و انعطاف بالایی دارند مناسب ‌‌‌‌می‌باشند.

از الیاف پارچه کشباف ‌‌‌‌می‌توان به پنبه، نخ و الیاف طبیعی و مصنوعی نام برد. همانطور که گفتیم پارچه پنبه ای در صنعت تولید پوشاک دارای کاربرد‌‌‌‌‌های بسیار زیادی ‌‌‌‌می‌باشد.

بیشتر کشباف‌های موجود در بازار از جنس پلی استر و یا پنبه ‌‌‌‌می‌باشند. از انواع مختلف این پارچه‌‌‌‌‌ها ‌‌‌‌می‌توان به کشباف ساده و کبریتی اشاره نمود. از این نمونه پارچه معمولا در تی‌شرت‌‌‌‌‌های یقه گرد و یا پلیور و شلوار‌‌‌‌‌ها برای یقه و سر مچ و دمپای لباس‌‌‌‌‌ها استفاده ‌‌‌‌می‌شود.

برخلاف بسیاری از پارچه‌ها، شستشوی پارچه کشباف زحمت زیادی ندارد. به دلیل جنس مقاوم و بافت محکمی که این پارچه دارد، شما می‌توانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی انداخته و از تمیز شدن آن و در عین حال سالم ماندن لباس خیالتان راحت باشد. می‌توانید از پودر ماشین لباسشویی برای تمیز شدن و از نرم کننده برای نگهداری و افزایش طول عمر لباس هم استفاده نمایید.

 

الیاف پارچه کشباف چیست؟

مرکز فروش پارچه کشباف نازک سر آستین

مرکز فروش پارچه کشباف سر آستین محصولات خود را با جنس بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار ‌‌‌‌می‌دهند. قیمت پارچه کشباف به عوامل مختلفی مانند:کیفیت تولید، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، نحوه خرید، طرح و مدل، میزان تقاضا برای خرید آن، متراژ، برند تولید ‌‌‌نماینده، نوسانات ارزی و شرکت تولید ‌‌‌نماینده آن بستگی دارد.

خریداران ‌‌‌‌می‌توانند برای اطلاع از قیمت روز این پارچه با مشاوران فروش آن‌‌‌‌‌ها در نمایندگی‌‌‌‌‌ها تماس بگیرند و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و با توجه به نیاز خود سفارش و خریداری ‌‌‌نمایند.

امروزه در کشور ما کارخانه‌‌‌‌‌های زیادی در زمینه تولید این پارچه‌‌‌‌‌ها فعالیت ‌‌‌‌می‌‌‌‌نمایند. لذا آن‌‌‌‌‌ها را با مواد اولیه مرغوب در مدل‌‌‌‌‌های گوناگون و رنگ‌‌‌‌‌های مختلف تولید و در بازار‌‌‌‌‌های داخلی و خارجی عرضه ‌‌‌‌می‌‌‌‌نمایند.

بازار فروش این پارچه‌‌‌‌‌ها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که در صنعت تولید لباس دارد رونق پیدا کرده است. علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار‌‌‌‌‌های داخلی در بازار‌‌‌‌‌های جهانی نیز خیلی پرفروش و پر طرفدار ‌‌‌‌می‌باشند.

به دلیل کیفیت بالای پارچه‌‌‌‌‌های ایرانی، سالانه میزان زیادی از این محصول به کشور‌‌‌‌‌های دیگر صادر ‌‌‌‌می‌شود. از این طریق ارز بسیار زیادی نیز وارد کشور ما ‌‌‌‌می‌شود. لذا سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی ‌‌‌‌می‌شود.

 

مرکز فروش پارچه کشباف نازک سر آستین

خرید عمده پارچه کشباف نازک یقه

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. تکی نمشه؟

    • شماره همراه: 09145678906
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag