پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید پارچه تریکو نخی باکیفیت بصورت کیلویی

آیا دغدغه این را دارید که در هنگام خرید پارچه تریکو نخی منسوجی را انتخاب کنید که باکیفیت باشد؟ آیا می دانید پارچه تریکو را به صورت عمده با چه واحدی به فروش می رسانند؟ تا کنون از منسوجات کیلویی خرید کرده اید؟
یکی از دغدغه های بسیار مهم که بیشتر افراد به آن فکر می کنند مسئله باکیفیت بودن اجناسی است که قصد خرید آن را دارند، این موضوع بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که می توان به آن به طور مفصل پرداخت. برای انتخاب درست و باکیفیت باید به خصوصیات محصولات باکیفیت پرداخت تا شما بتوانید منسوجات باکیفیت را از منسوجات بی کیفیت تشخیص دهید.

مشخصات پارچه تریکو نخی باکیفیت

هنگامی که برای خرید به فروشگاه های عرضه پارچه تریکو مراجعه می کنید معمولا به دلیل گفتاری ها و شلوغی فروشگاه شان اطلاعات دقیقی در مورد اجناس مورد نظر نمی دهند، این موضوع باعث اشتباه در انتخاب شده پس در نتیجه باعث نارضایتی در هنگام استفاده می گردد، پس هرچه از مشخصات پارچه تریکو بیشتر مطلع باشید بهتر می توانید، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید، در هنگام خرید معمولا خود فروشندگان به شما اطلاعات زیادی نمی دهند برای شما شرح و توضیح در مورد محصول مورد نظر نمی دهند، مگر آنکه خودتان از آنها سوال کنید به همین دلیل به شرح در مورد مشخصات پارچه تریکو نخی باکیفیت می پردازم.
اگر قصد تهیه پارچه تریکو نخی را داشتید یکی از مواردی که ابتدا باید به آن توجه کنید، که روی کیفیت خیلی تاثیر گذار و مهم است موضوع نوع نخ استفاده شده در بافت آن است که این موضوع یکی از مسائلی است که به راحتی می توان به باکیفیت یا بی کیفیت بودن محصول پی برد و در انتخاب منسوج مورد نظر می تواند کمک بزرگی باشد. نخها را به چند روش تولید می کنند که من در مطلبهای گذشته در این مورد توضیحات بسیاری دادم ولی فکر می کنم اگر در اینجا هم مقداری کوتاه در این مورد صحبت کنم خالی از لطف نباشد. نمونه های بسیاری از نخها را می توان برای تولید منسوجات مورد استفاده قرار داد ولی در مورد پارچه تریکو بیشترین و مشهور ترین، سه نمونه است که عبارتند از:

  • نخ شانه شده رینگ کامفور شده
  • نخ شانه شده سوپر
  • نخ اُپن اِند

این سه نمونه نخ هر کدام کیفیت های مختلفی را دارند که بهترین کیفیت از بالا نمونه اول و بعد مدل دوم و رتبه آخر، آخرین مدلی را که نام برده ام که همه اینها را کشورهای مختلفی تولید می کنند از جمله ایران، ازبکستان، چین، هند و… می باشند. که با تلاش و کوشش مهندسان سخت کوش ایرانی بهترین کیفیت را نخ ایرانی دارد و در این موضوع باید به خود افتخار کنیم، که چنین تکنولوژی پیشرفته ای در تولید نخ نساجی داریم و دومین کیفیت را نخ ازبکستان دارد که در رتبه بعدی قرار دارد و رده آخر نخ هند و چین است که در آخرین رتبه کیفیت قرار می گیرد. مسلما در هنگام بافت پارچه تریکو، هر یک از این نخها را به کار بگیرند کیفیت متفاوت و قیمت های مختلفی را می توان عرضه کرد این موضوع را می توان از فروشنده پرسید و معمولا این نوع اطلاعات را به شما می دهند.

پارچه تریکو عمده چگونه به فروش میرسد؟

برای فروش اجناس مختلف می توان با واحد های مختلف اقدام به فروش محصولات کرد، ولی هر جنسی با واحد منحصر به فرد خود به فروش می رسانند، به عنوان مثال پارچه های خارجی عمدتا در فروش عمده با واحد یارد به فروش می رسند و پارچه های ایرانی و تعداد محدودی از پارچه های وارداتی را با متر می فروشند ولی پارچه تریکو را به صورت عمده با واحد کیلوگرم قیمت گذاری می کنند و این امر را می توان در هنگام خرید عمده مدنظر داشت، شما می توانید با تماس به مدیر فروش پارچه تریکو شرکت دیبافت با اطلاع گرفتن از مشخصات پارچه تریکو با خیال راحت و با اطمینان خاطر پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از خرید خود کمال رضایت را داشته باشید. با ما در تماس باشید.

پارچه تریکو کیلویی نخی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag