پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خصوصیات تخصصی پارچه تریکو نخی باکیفیت

آیا به دنبال خرید پارچه تریکو نخی هستید اما نمی دانید به چه شاخصه های مهمی باید توجه کنید، تا بعد خرید احساس نارضایتی نکنید؟ در هنگام خرید پارچه تریکو نخی اولین مسئله ای که باید به آن توجه کنید مرغوبیت و کیفیت این محصول می باشد. برای پی بردن به کیفیت هر محصولی بایستی، مرغوبیت مواد اولیه آن را بررسی کنید، تا به بتوانید به کیفیت و اعلا بودن محصول مطمئن شوید. در پارچه تریکو، مواد اولیه نخ می باشد پس در نتیجه باید به درجه اعلا بودن نخهای استفاده شده در بافت این منسوج، دقت کنید.

شاخصه های پارچه تریکو نخی مرغوب

همانگونه که در بالا مطرح کردم باید به نخهای استفاده شده در بافت این منسوج توجه کنید، اگر در مورد روش تولید نخ اطلاعاتی را بدست آورید، می توانید به کیفیت نخهای به کار رفته در پارچه تریکو دست یابید، درباره روش تبدیل الیاف به نخ باید به این موضوع اشاره کنم که راه های بافت نخ متفاوت است که رایجترین آن، سه مدل هستند،

  • نخ اپن
  • نخ سوپر
  • نخ شانه شده کامفور شده

از همه این مدل ها نخ شانه شده کامفور شده، کیفیت بالا تری دارد، اگر از پارچه تریکو نخی که از نخهای با مرغوبیت بالا در آن استفاده شده تهیه نمایید، در هنگام استفاده، دچار مشکل نمی شوید در نتیجه متوجه شدن درصد مرغوبیت پارچه تریکو نخی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag