پرش لینک ها

لینک کوتاه:

روفرشی صادراتی عمده با بالاترین کیفیت و ظرافت در تولید

تولیدکنندگان روفرشی با استفاده از طرح های جذاب و رنگ های زیبا به تولید روفرشی های مختلف می پردازند و تنوع بسیار زیادی به این محصولات بخشیده اند و موجب شده است تا مردم هر چه بیشتر به خرید این کالای پر استفاده ترغیب شوند و بدین صورت بازار روفرشی از رونق بالای در بین وسایل منزل برخوردار شده است. تولیدکنندگان علاوه بر عرضه روفرشی در بازار داخلی به صادرات این محصول به طور گسترده نیز می پردازند. در این تولیدی ها روفرشی صادراتی عمده با بالاترین کیفیت و ظرافت در تولید ساخته و به کشورهای مختلف ارسال می گردد.

روفرشی صادراتی عمده با بالاترین کیفیت و ظرافت در تولید

تولید و پخش عمده روفرشی صادرات ایران

تولید و پخش عمده روفرشی صادرات ایرانروفرشی دارای کاربردهای زیادی است و به همین جهت با شکل های زیبا و مدل های مختلف تولید می گردد و با توجه به تنوع زیاد آن در طرح ها و مدل ها و جنس های مختلف مشتریان داخلی و خارجی را بسیار به سمت این محصول جذب نموده است.

به همین جهت صادرات انواع طرح های مختلف این محصول به کشورهای مختلف صورت می پذیرد و توسط کارخانجات سازنده تولید و پخش عمده روفرشی صادرات ایران هر ساله رشد بیشتری یافته است.

از انواع مختلف روفرشی صادرات ایران می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • روفرشی مخمل
  •          روفرشی ابریشم
  •          روفرشی زرکدار
  •          روفرشی معمولی
  • روفرشی کوبلن 

روفرشی های ارزان و با وزن سبک صادراتی

روفرشی های ارزان و با وزن سبک صادراتیروفرشی از جمله وسایل منزلی است که معمولا بافتی تمام نخ دارد و دارای کیفیت بالای است و در طرح های مدرن و کلاسیک تولید می گردد.
از روفرشی معمولا برای مسافرت استفاده می کنند چرا که وزن کمی دارد و همچنین برخی از افراد روفرشی را بر روی فرش های  گران بها  خود قرار می دهند تا همیشه تمیز و سالم بمانند و به نوعی از آن محافظت کند.

به طور کلی روفرشی ها با هر طرح، اندازه و جنسی دارای کاربردهای مختلفی می باشند و به همین جهت صادرات این محصول به دلیل جنس مرغوب آن از ایران به دیگر کشورها به طور گسترده ای صورت می پذیرد.

معمولا روفرشی های ارزان و با وزن سبک صادراتی در بیشتر بازرگانی ها به شیوه های مختلفی عرضه می گردد که از جمله آن می توان به شیوه های حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

خرید روفرشی ارزان در سایت های این بازارگانی های فروش به طور گسترده ای انجام می گردد و عمده فروشان با خرید این محصول و صادرات روفرشی ارزان در انواع مختلف به سود قابل ملاحظه ای دست می یابند.

کشور های خریدار روفرشی ایرانی

کشور های خریدار روفرشی ایرانیروفرشی ایرانی از جمله اجناسی می باشند که بسیاری از تاجران بر روی خرید و فروش و صادرات آن حساب ویژه ای باز کرده اند. از جمله کشورهای خریدار روفرشی ایرانی می توان موارد زیر را نام برد:

  • عراق
  • قزاقستان
  • ترکمنستان
  • پاکستان
  • کشورهای اروپایی
  • کشورهای آسیایی شرقی 
  • و …

کارخانه تولید روفرشی صادراتی در ایران با استفاده از بهترین تجهیزات و الیاف مناسب به تولید انواع روفرشی می پردازند و این محصولات تولیدی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و ابعاد گوناگون آن مورد استقبال کشورهای مختلف قرار گرفته است.

 می توان گفت کیفیت روفرشی صادراتی نسبت به سایر روفرشی ها بالاتر است و به همین جهت بسیاری از مشتریان خارجی خواهان این محصول در حجم زیاد هستند.

عرضه روفرشی صادراتی در بسته بندی های عالی

عرضه روفرشی صادراتی در بسته بندی های عالیبسیاری از بانوان ایرانی طرفدار خانه های لوکس و زیبا هستند و برای حفاظت از فرش های  نفیس خانه هایشان در برابر نورخورشید، آلودگی ها، گرد وغبار معمولا از روفرشی استفاده می کنند.

بنابراین می توان گفت روفرشی از اجناس پرطرفدار بانوان است که در جنس های گوناگون و طرح های زیبا به بازار عرضه می گردد.
 به همین جهت تولید روفرشی ایرانی روز به روز گسترده تر می گردد و تولیدکنندگان در رقابت با سایر رقبای خود به استفاده از طرح های مدرن و جنس های مرغوب در بسته بندی های زیبا می پردازند.

این تولیدکنندگان همچنین به صادرات روفرشی مرغوب خود به کشورهای مختلف می پردازند و انواع روفرشی باکیفیت بالای این برندها در بازارهای خارجی فروش بالای دارد.
همچنین عرضه روفرشی صادراتی در بسته بندی های عالی توسط این تولیدکنندگان موجب محبوبیت این برندهای مطرح در بین کشورهای خارجی گردیده است و رغبت آن ها را به خرید کالای ایرانی بیشتر کرده است. 

شرکت صادراتی روفرشی در ایران

شرکت صادراتی روفرشی در ایرانروفرشی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در برخی از شهرهای کشور نظیر یزد دارای قدمت بالاتری می باشد و از این رو تولیدکنندگان این صنعت با الهام از مناظر زیبا و آداب و سنن هر منطقه به تولید روفرشی های مختلف می پردازند.

معمولا فرش های که در منازل استفاده می شوند نیاز به پوششی دارند تا آن ها را از گزند نور خورشید و گرد و غبار و … حفظ کند، از این رو استفاده از روفرشی توصیه می گردد.

چرا که فرش ها وزن سنگین و قیمت بالای دارند و شست و شوی آن ها سخت است و در صورت خرابی هزینه هنگفتی را برای خانواده ها در پی دارد.
بنابراین استفاده از روفرشی بسیار متداول می باشد و ازآن جایی که روفرشی های تولید ایران از زیبایی و کیفیت بالای برخوردار است بسیاری از کشورهای خارجی نیز خواهان این محصول می باشند و از طریق شرکت صادراتی روفرشی در ایران  این امر تحقق می یابد.

این شرکت ها دارای نمایندگی های مختلف در کشورهای گوناگون هستندو همچنین دارای سایت های فروش آنلاین روفرشی نیز می باشند و معمولا مشتریان خارجی از تنوع محصولات این شرکت ها از طریق سایت های فروششان آگاه می گردند.

خرید مستقیم و بدون واسطه روفرشی از تولید کننده

خرید مستقیم و بدون واسطه روفرشی از تولید کنندهروفرشی همانند گلیم پارچه ای ضخیم می باشد که معمولا بر روی فرش های مختلف کشیده می شود تا از افتادن هرگونه لک، کثیفی، پاخوردن فرش و … جلوگیری شود.
استفاده از روفرشی در اکثر منازل دیده می شود و بسیار رایج است و حتی عده ای به خاطر ضخامت و وزن سبک این محصول از آن در مسافرت ها و تفریحات خود استفاده می کنند.
در مرکز فروش روفرشی مدل های متنوعی از این محصول وجود دارد که به صورت های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مشتریان می توانند به این مراکز مراجعه کرده و انواع مختلفی از روفرشی را با جنس های متنوع مشاهده کنند و بر طبق سلیقه خود آن را خریداری نمایند.
همچنین راهی ساده تر خرید مستقیم و بدون واسطه روفرشی از تولید کننده در سایت های فروش آنلاین این مراکز است تا مشتریان از این طریق  تبوانند با قیمتی مناسب و کیفیت بالا این محصول را تهیه نمایند.

لیست قیمت روز انواع روفرشی صادراتی در سایز های مختلف

لیست قیمت روز انواع روفرشی صادراتی در سایز های مختلفبسیاری از تولیدکنندگان روفرشی در سراسر کشور علاوه بر مشتریان داخلی دارای مشتریان زیادی از کشورهای خارجی هستند، این تولیدکنندگان به صورت های اینترنتی و سنتی به عرضه محصولات خود می پردازند.

روفرشی های صادراتی این تولیدی ها شامل روفرشی مخملی، روفرشی ابریشمی، روفرشی کوبلن دار و … می باشد که با رنگبندی زیبا و چش نواز و بافتی مناسب توسط تجهیزات و ماشین های بافندگی مدرن در بازارهای خارجی بسیار معروف شده اند.

این روفروشی ها معمولا در سایزهای مختلفی تولید می گردند که به شرح زیر می باشد:

  • روفرشی 3 متری
  • روفرشی 6 متری
  • روفرشی 9 متری
  • روفرشی 12 متری

مصرف کنندگان می توانند برای آگهی از لیست قیمت روز انواع روفرشی صادراتی در سایزهای مختلف به سایت های عرضه این تولیدکنندگان مراجعه نمایند و از آن اطلاع لازم را بدست آورند.

معمولا قیمت روفرشی صادراتی براساس جنس، بافت، سایز، طرح، نوع خرید، نوع فروش، میزان عرضه و تقاضا و … مشخص می گردد.

فروش روفرشی با بالاترین رضایتمندی مشتریان

فروش روفرشی با بالاترین رضایتمندی مشتریان

بسیاری
از کارخانجات تولیدی روفرشی با استفاده از
 تجهیزات مدرن و ماشین های بافندگی مجهز و نخ های مرغوب به تولید انواع روفرشی می پردازند.
 این تولیدی ها با استفاده از طرح های زیبا و مدل های جذاب موجب تلفیق هنر و فرهنگ مردم اقلیت های مختلف ایرانی شده اند و هنر ایرانی را در  قالب روفرشی های زیبا به نمایش می گذارند.
معمولا فروش انواع روفرشی توسط کارخانجات سازنده به شیوه های مختلف و به شرح زیر انجام می گیرد:

  • فروش حضوری و مستقیم از درب کارخانه
  • فروش حضوری در نمایشگاه ها و فروشگاه های عرضه روفرشی
  • فروش غیر حضوری در سایت های و فروشگاه های اینترنتی عرضه روفرشی های کارخانجات معتبر

اما می توان فروش روفروشی با بالاترین رضایتمندی مشتریان را فروش اینترنتی آن دانست چرا که مشتریان با قیمت کمتر و کیفیت بالا انواع مختلفی از روفروشی را به راحتی به دست خواهند آورد.
 همچنین می توانند تنوع رنگ روفرشی را به راحتی مشاهده نمایند و با توجه به بودجه خود به خرید این محصول بپردازند.

محل فروش روفرشی مخمل و ابریشمی ایرانی

محل فروش روفرشی مخمل و ابریشمی ایرانیانواع مختلفی از روفرشی های مرغوب توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته شده و برای استفاده مردم به بازار عرضه می گردد.

از جمله روفرشی های شیک و مدرن که بسیار مورد توجه بانوان خوش سلیقه قرار گرفته است روفرشی های مخمل و ابریشمی می باشد که با طرح های جذاب و کیفیت بافت فوق العاده ای در مراکز معتبر فروش روفرشی عرضه می گردد. 

محل فروش روفرشی مخمل و ابریشمی ایرانی به جز این مراکز، در نمایشگاه های عرضه لوازم خانگی در سراسر کشور می باشد و همچنین سایت های اینترنتی نیز به فروش عمده و جزء انواع روفرشی مخمل و ابریشمی با رنگ های جذاب و چشم نواز می پردازند.
علاقمندان می توانند برای تهیه ی انواع روفرشی مخمل و ابریشمی به و سایت های فروش آنلاین مراجعه نمایند و این کالای ایرانی باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

خرید اینترنتی این محصول مزایای زیادی برای این خریدارن در بر خواهد داشت که از جمله آن می توان گفت:

  • کاهش زمان خرید و صرفه جویی در وقت
  • کاهش هزیتنه های جانبی و خرید ارزان تر
  • گارانتی محصول
  • خدمات پس از فروش 
  • تحویل آسان 
  • و …

مناسب ترین روفرشی در طرح های متنوع در بازار ایران

مناسب ترین روفرشی در طرح های متنوع در بازار ایراناگر به بازار فروش سری بزنید یا حتی در سایت های عرضه انواع روفرشی جستجوی کنید انواع مختلفی از روفرشی های را خواهید دید که برخی از آن ها به قرار زیر هستند:

·        روفرشی مخمل

·        روفرشی ابریشم

·        روفرشی زرکدار

·        روفرشی معمولی

·        روفرشی کشدار ایرانی

·        روفرشی کوبلن

·        روفرشی طرح فرشی ایرانی

·        روفرشی مدرن

·        روفرشی کلاسیک 

·        و …


بنابراین مشتریان می توانند با سلیقه دلخواه خود مناسب ترین روفرشی در طرح های متنوع در بازار ایران را انتخاب و خریداری نمایند که از قیمت مناسب و کیفیت و جنس مطلوبی برخوردار باشد.

کارخانه تولید روفرشی با تکنولوژی برتر در ایران

کارخانه تولید روفرشی با تکنولوژی برتر در ایرانبافت روفرشی از جمله هنرهای قدیمی ایرانی می باشد که در برخی از شهرهای کشور تولید این صنعت به بیش از چندین دهه می رسد و می توان گفت این محصول برگرفته از طرح و هنر ایرانی و مدل فرش های دستی است که به روی پارچه ای گلیم مانند حک می شود.
معمولا روفرشی ها در ابعاد گوناگون تولید می گردند تا مشتریان با هر سایزی که بخواهند بتوانند این محصول پرکاربرد و ارزان قیمت را تهیه کنند.

 کارخانه تولید روفرشی با تکنولوژی برتر در ایران توانسته است محصولات با کیفیت بالا و زیبایی خارق العاده ای به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.
کیفیت بالا و طرح های زیبای این صنعت منجر به گسترش صادرات انواع روفرشی شده است که پیشرفت اقتصادی کارخانجات تولیدی و رونق اقتصادی کشور را در پی داشته است.

معمولا رایج ترین شیوه های عرضه انواع روفرشی در بازار به صورت سنتی و اینترنتی می باشد که فروش آن از طریق اینترنت منجر به آشنایی بیشتر مشتریان خارجی با این صنعت گردیده است.

پرفروش ترین روفرشی صادراتی ایران

پرفروش ترین روفرشی صادراتی ایرانروفرشی تولید شده در کارخانه های معتبر ایرانی دارای بافت ضخیم می باشد که از جنس های مختلفی ساخته شده اند و طرح های که در این نوع روفرشی به کار رفته است جلوه ای از هنر ایرانی را نمایش می دهد.

بنابراین بسیاری از روفرشی های ایرانی به کشورهای دیگر صادر می گردند که از پرفروش ترین روفرشی صادراتی ایران می توان به روفرشی مخمل، روفرشی ابریشمی، روفرشی عروسکی، روفرشی میوه ای و … اشاره کرد.

معمولا روفرشی های صادراتی ایرانی دارای ویژگی های به شرح زیر می باشند:

  • کیفیت بالا
  • رنگبندی خاص
  • سایزبندی های مختلف و سفارشی 
  • قیمت عمده مناسب
  • طرح های مختلف 
  •  و … 

بنابراین مشتریان زیادی از کشورهای مختلف برای تهیه انواع روفرشی های ایرانی به سایت های فروش کارخانجات سازنده آن مراجعه کرده و آن را به صورت عمده تهیه می کنند و بدین صورت به خرید انواع روفرشی ایرانی می پردازند.

خریداران عمده روفرشی های تولید شده در ایران

خریداران عمده روفرشی های تولید شده در ایرانبسیاری از برندهای سازنده به تولید طرح های جدید روفرشی با کیفیت بالا می پردازند تا در بازار های فروش داخلی و خارجی از رقبای خود عقب نمانند.
 این تولیدکنندگان با بالا بردن سطح تجهیزات خود توانسته اند روفرشی های مدرن و کلاسیک زیبای به صورت های مختلف تولید نمایند که از جمله پرفروش ترین آن ها می توان به نوع مخملی،زرکدار، ابریشمی، طرح فرش و دو رنگ اشاره کرد.

بسیاری از خریداران عمده روفرشی های تولید شده در ایران از مدل های جدید و طرح های زیبای روفرشی های تولیدی ایرانی استقبال فراوانی می کنند چراکه مورد استقبال مشتریان خارجی قرار می گیرد.

بنابراین خریدا روفرشی ایرانی با خرید عمده این محصول از کارخانجات تولیدی یا سایت های فروش آنلاین آن با قیمت ارزان تری آن را بدست می آورد چرا که قیمت روفرشی عمده نسبت به تک فروش آن شامل تخفیفاتی از سوی فروشنده می گردد که سود بالاتری را برای خریدار در پی دارد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag