پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرجع عرضه زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب

آیا تاکنون نام مرجع زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب به گوشتان خورده است؟ اگر پاسختان به این سوالات منفی است، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا هر آنچه را که در این رابطه نیاز است را بیاموزید.
زیراندازها بر اساس نیازی که بازار به آنها دارد، در انواع مختلف و سایز بندی های گوناگون به بازار فروش عرضه میشوند. زیراندازها برحسب تعداد نفراتی که قرار است از آنها استفاده کنند، در ابعاد ۳، ۶، ۹، ۱۲ متری روانه بازار میشوند. زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب، یکی از پرفروش ترین زیراندازهای موجود در بازار است، این زیرانداز به علت سایز متوسط و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید.
مرجع عرضه زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب این امکان را میدهد که بتوان این محصول را به راحتی تهیه نمود. در واقع دسترسی مصرف‌کننده به کالا را راحت تر کرده است.
در تولید زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب از صنعتی استفاده شده است، که امکان نفوذ آب از زمین به سطح زیرانداز را به صفر میرساند و در واقع این زیرانداز همانطور که از اسمش پیداست، ضدآب است و بهترین گزینه برای سفرهای ساحلی و شهرهای مرطوب است..
اگر برای مسافرت هدف ما شهرهای خشک و بدون رطوبت اند و با آب سر و کاری آنچنانی نداریم؛ زیراندازهای حصیری، نمدی و حتی گلیم ها بهترین گزینه اند اما برای سفر به شمال کشور یا شهر های ساحلی جنوب کشور که رطوبت در آنجا زیاد است و سروکار ما بیشتر با آب است، بهترین نوع زیرانداز، استفاده از زیراندازی است که مانع از نفوذ آب به سطح شود.

از انواع زیرانداز چه میدانید

از انواع زیرانداز چه میدانید

همانطور که گفتیم برای مسافرت کردن حضور زیرانداز واجب و ضروری است. پس ما در این بخش انواع زیر اندازها و شرایط نگهداری از آنها را به شما معرفی مینماییم.
زیرانداز پارچه ای: زیراندازهای پارچه ای از یک پارچه مقاوم و محکم تولید شده اند، در واقع تولید آنها به گونه ‌ای است که ضدآب هستند جنس زیراندازهای پارچه ای از یک فوم نرم و لطیف است. قدمت آنها به سالیان طولانی برمیگردد، اما با صنعتی شدن جوامع تولید، آنها شکل خاص تر و ویژه تری به خود گرفته است.

زیرانداز نمدی: زیراندازهای نمدی برخلاف سایر زیراندازها بافتنی نیستند، بلکه الیاف آنها در آب گرم تا مدتی طولانی نگه داشته میشوند و سپس بر یک زیرانداز حصیری آنقدر صیقل داده میشوند تا شکل دلخواه را به خود بگیرد.

زیرانداز حصیری: از قدیمی ترین انواع زیراندازها است، در واقع میشود گفت، اولین زیراندازها، همین زیراندازهای حصیری بودند. زیراندازهای حصیری در گذشته از برگ درختان نخل و انگور به کمک دست، بافته میشدند، امروزه این کار را دستگاه ‌های ریسندگی انجام میدهد. این زیراندازها از تنوع رنگ بسیار بالایی نیز برخوردار اند، وزن آنها نیز بسیار سبک است.

زیرانداز جاجیمی: در تولید زیراندازهای جاجیمی از گرما دهی استفاده میشود که همین کار سبب ضدآب شدن این نوع زیرانداز است زیراندازهای جاجیمی در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار میشوند. در واقع زیراندازهای جاجیمی شباهت فراوانی به زیراندازهای نمدی دارند با این تفاوت که وزن زیراندازهای جاجیمی بسیار سبک تر است و قیمت آنها نیز نسبت به تمامی زیراندازها بسیار مقرون به صرفه تر است.
همین ویژگی های منحصر به فرد سبب شده که این نوع زیرانداز به پرفروش ترین زیراندازها مبدل شود. چرا که هم کاربردی اند و هم قیمت مناسبی دارند.

ویژگی های زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

ویژگی های زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآب، یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارد که اگر ادامه این بخش را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید خود متوجه دلیل پیشنهاد ما میشوید.

اندازه مناسب: در واقع زیراندازهای ۶ متری برای استفاده ۴ تا ۵ نفر تولید میشود، از آنجا که اغلب خانواده های ایرانی نیز همچنین جمعیتی را دارند، این نوع زیر انداز، برای همه خانواده ها گزینه مناسبی است، چرا که اندازه متوسطی دارد و همین اندازه مناسب حمل آن را راحت تر میکند.

تنوع طرح و رنگ: زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآب از متنوع ترین زیراندازهای موجود در بازار است. در واقع این زیراندازها برای هر سلیقه رنگ دارند. تفاوت اصلی زیراندازهای جاجیمی با گلیم در آن است که در زیراندازهای جاجیمی بیشتر از اشکال هندسی برای طراحی بهره گرفته میشود که همین سبب تنوع بسیار فراوان در طرح ها و رنگ این محصول میشود.

ضدآب بودن: این زیراندازها ضدآب هستند و مانع نفوذ آب از زمین به سطح میشوند.

ویژگی های زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

قیمت مناسب: این نوع زیرانداز با تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد، قیمت مناسبی را نیز در بر میگیرد و در واقع به جرأت میشود گفت که قیمت این نوع زیرانداز نسبت به کارایی و کارکردی که دارد بسیار ارزان تر است و همین امر سبب شده که بتواند در بازار فروش جایگاه خود را به خوبی تثبیت نماید و روز به روز به علاقه ‌مندان آن افزوده شود.

ظرفیت شست و شو: زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآببه‌گونه‌ای طراحی شده که در برابر آب و مواد شوینده، بسیار مقاوم است و شست و شوهای مداوم و پی در پی نمیتواند به بافت و تراکم رنگ آن آسیب برساند. پس با خیال راحت میتوانید آن را بعد از هر بار مسافرت، بشویید و نگران از بین رفتن آن نشوید.

عمر بادوام: برخلاف بسیاری از زیراندازها که بعد از چند بار استفاده دچار رنگ پریدگی میشوند و بافت آنها آسیب میبیند، زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآبعمری با دوام و طولانی دارد و تا سالیان دراز برای شما قابل استفاده خواهد بود.

قیمت نهایی انواع زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

قیمت نهایی انواع زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

شما میتوانید با مراجعه حضوری به به نمایندگی‌ های خود کارخانه، کالای مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تر از خرید واسطه ای تهیه نمایید، یا حتی میتوانید با سفارش آنلاین این محصول دیگر وقت خود را برای حضور در این نمایندگی ها و مراکز خرید هدر ندهید و با چند دقیقه زمان گذاشتن، کالای خود را ثبت سفارش کنید.
اگر شما خرید از این مراجع فروش را انتخاب نمایید، قیمت نهایی محصول برای تان بسیار به صرفه تر خواهد بود، چرا که با حذف واسطه ها، هزینه اضافی در این میان خرج نمیشود.

راه دیگری که برای به صرفه تر تمام شدن قیمت نهایی زیرانداز ضد آب 6 متری جاجیم وجود دارد، خرید عمده این محصول است، اگر این محصول را به میزان عمده خریداری نمایید، از قیمت تکی آن کاسته میشود که همین سبب میشود، در نهایت محصول با قیمت مناسب تری به دستتان برسد.

خرید زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

خرید زیرانداز 6 متری جاجیم ضدآب

اگر برای خرید از ما کمک میخواهید ما به شما خرید زیرانداز ضد آب 6 متری جاجیم را پیشنهاد میدهیم، چرا که این نوع زیرانداز تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و در نهایت به علت ضدآب بودن، مناسب برای هر گونه سفری است.

در پایان و بار دیگر اگر تمایل به خرید زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآب را دارید، بهتر است که این زیر انداز را از مرجع عرضه زیرانداز ۶ متری جاجیم ضدآب با قیمت مقرون به صرفه تر تهیه نمایید. برای دسترسی آسان شما به این مراجع، راه ‌های مختلفی وجود دارد، از جمله تماس تلفنی، ارتباط اینترنتی و مراجعه حضوری، شما با مراجعه به یکی از این روش ها، کالای مورد نظر خود را به راحتی میتوانید سفارش دهید.

تولید کنندگان انواع زیرانداز مسافرتی کیف دار

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    لعیا زنگنه می گویند:

    سلام من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09112340427
  2. دیدگاه های نوشته

    خاتمی دوست می گویند:

    سایت شما بسیار عالی است و با دقت به بیان نکات مهمی در خرید این محصول پرداخته است. ممنونم از شما و حتما از این سایت خرید می کنم.

    • شماره همراه: 09214890439
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag