پرش لینک ها

لینک کوتاه:

شرکت تولیدی پتو نگار یزد

شرکت تولیدی نگار یزد بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.
شرکت تولیدی نگار یزد بیش از 40 سال سابقه تولید در بخش پتو را دارا است. مدیران این شرکت توانسته اند به خوبی در مسیر پیشرفت حرکت کنند. مجموعه تولیدی پتو نگار یزد جزو مهم ترین ها در صنعت نساجی ایران است. این مجموعه از با کیفیت ترین الیاف و نخ ها برای تولید پتو استفاده میکند.
شرکت پتو نگار یزد از جمله بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب است. این مجموعه توانسته برندهای مختلفی در بازار عرضه کند. امروزه شهر یزد تولید کننده پتوی درجه یک است. یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی دارد. شکل و جنس پتو از گذشته تا به حال فرق کرده است شرکت نگار یزد با پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها توانسته در این چند سال فعالیت خوبی داشته باشد.
یکی از ابزارهای مهم تولید پتو داشتن دستگاه آن است که این شرکت معتبر توانسته در این سال ها خود را به مشتریانش ثابت کند. بسیاری از افراد در بازار خرید کالای خواب به دنبال جنس گرمای عالی و دوام بالا هستند.
شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت عمده از طریق سایت ما بهترین خرید را داشته باشید؛ همچنین روش های زیادی برای خرید پتو و جود دارد، افراد میتوانند برای آنکه هزینه کمتری پرداخت کنند بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده خرید داشته باشند.
پتوهای نگار یکی از پرطرفدارترین پتوهاست که افراد زیادی خواهان چنین پتوی هستند.

پتو نگار یزد
پتو نگار یزد

انواع پتوهای تولیدی نگار یزد

کارخانه پتو نگار یزد دارای مدل های بسیار متنوع و دارای ۱۰۴ مدل و طرح تنوع است و دارای سایز تک نفره و دو نفره.
تولیدی پتوهای نگار یزد این منسوجات را به شکل مختلفی طراحی و تولید میکند. تنوع طرح و رنگ در پتوهای نگار یزد بسیار بوده و پاسخگوی سلیقه های مختلف است. در انواع پتوهای مردانه، زنانه، بچه گانه، بزرگسال و…. تولید میشود.
انواع پتوهای بچگانه به صورت دخترانه و پسرانه در طرح و رنگ های مختلف تولید میشوند. این پتوها بسیار نرم هستند و از لطافت بالایی برخوردارند و همینطور گرمای مطلوبی دارند. از بهترین انواع پتو نگار یزد میتوان از پتوی پریما، پتوی پروانه و پتوی درناز نام برد که هر کدام دارای طرح و نقش های متفاوتی هستند که در ادامه انواع پتوها را توضیح میدهیم.
ویژگی های مختلفی در قیمت انواع پتو نگار یزد تاثیرگذار هستند و مهمترین ویژگی آن کیفیت و جنس نخ ها است. هرچه مرغوبیت درصد نخ این کالا بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر میشود.
این محصولات بسیار نرم و لطیف هستند و دارای اختلاف قیمت هستند، تنوع رنگی پتوها بسیار زیاد است و معمولاً پتوهایی که برای اتاق خواب انتخاب میشوند، رنگ هایی آرامش دهنده دارند که باعث داشتن خوابی راحت میشوند. هرچه پتوضخامت بیشتری داشته باشد دارای استحکام بیشتر و مورد پسندتر است.
امروز یزد به عنوان یکی از بزرگترین بازار خرید و فروش پتو در کشور شناخته شده است. اکثر پتوها در بازار ایرانی و چینی است که پتوهای ایرانی نسبت به پتوهای خارجی کیقیت بهتری دارند. مرکز تولید پتو شرکت دیبافت نگار با در نظر گرفتن بهترین شرایط در خط تولید برای خریداران خود این امکان را فراهم کرده تا با ارزان ترین قیمت، خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری خرید خود را انجام دهند. به همین خاطر دسترسی مستقیم پتو در این سایت این امکان را فراهم نموده تا شما خریدی راحت داشته باشید.
مجموعه ما به عنوان فروشنده ای برتر پتوی نگار یزد به شمار میرود که بسیاری از خریداران، خرید عمده این محصول را از مجموعه و نمایندگی این برند که در سطح کشور هستند انجام میدهند.

مشخصات پتو پریما

مواد اولیه این پتو از جنس نخ پنبه بوده به همین خاطر تولیدات مجموعه دیبا بافت نگار توانسته فروش خوبی را به ارمغان بیاورد. پتوهای پریما یزد مشخصات خاصی دارند که چند نمونه از آن عبارت است از:
دوخت بسیار خوبی دارد.
از طول عمر بالایی دارند.
دارای تنوع زیاد در طرح و رنگبندی به کار رفته است.
ساختارهای پتو پریما از الیاف پنبه طبیعی و مصنوعی پلی استر ساخته میشوند که شما میتوانید طبق سلیقه خود آن را تهیه کنید. پتوهای پنبه‌ای پریما به شکل های مختلف طراحی و تولید میشوند. طرح و رنگ در این کالا بسیار است که با داشتن هر سلیقه ای میتوان خرید کرد. این پتو مانند پتوهای دیگر در انواع تک نفره و دو نفره قابل سفارش است. برای خرید این پتو دقت داشته باشید تا پتوی نرم و ضخامتی مناسب و دارای طرح و رنگی که با اتاق خوابتان ست میشود خریدی دلچسب داشته باشید.
این پتوها طی فرایند تولیدی که دارند به صورت کاملا به روز تولید میشوند، همینطور سنگینی پتوهای گذشته را ندارند، بسیار سبک و نرم و کم حجم هستند و ظاهری زیبا و کیفیت بسیار مرغوبی دارند. پتوهای تولیدی نگار یزد جهت رضایتمندی مشتریان تنوع بسیار بالا در نظر گرفته است تا بتوانند پوششی مناسب برای همه سلیقه ها در نظر گرفته باشند.

پتو نگار یزد
پتو نگار یزد

خصوصیات پتوی پروانه

پتوی پروانه یکی از مدل های انواع پتو نگار یزد محسوب میشود که دارای فروش زیادی است این پتو بسیار سبک، نرم و قابل شست و شو است و دچار تغییر رنگ نمیشود. پتوی پروانه، بسیار نرم و لطیف است که در ابعاد مختلف تولید میشود. پتوی پروانه امباس ندارد یعنی برجسته نیست و چون نسبت به پتوهای دیگر قیمت مناسبی دارد از این رو طرفداران زیادی دارد.
این پتو فقط طرح گلدار دارد و تک رنگ نیست.
دارای ابعاد استاندارد است و تک نفره و هم دونفره در بازار موجود است.
پتوهای مدل پروانه یکی از جذاب ترین پتوها در بازار است که خرید آن را در این سایت در اختیارتان قرار داده ایم. شما میتوانید برای اطلاع از لیست قیمت محصول به صورت تکی و عمده و همچنین تمام طرح های موجود با به روز ترین قیمت با مشاوران فروش مجوعه ارتباط بگیرید و آنها شما را راهنمایی کنید.

پتو نگار یزد
پتو نگار یزد

لیست قیمت پتو نگار یزد

کارخانه پتوی نگار جزو معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های تولید پتوی درجه یک ایران است. مشتریان میتواند لیست قیمت پتوی نگار یزد را از نمایندگی ها دریافت کنند. کشورهایی مانند عراق، حاشیه خلیج فارس و حتی اروپا متقاضی این نوع پتو هستند.
قیمت این نوع پنوها به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن فرق دارد، برای مثال اگر الیاف طبیعی در پتو به کار رفته باشد قیمت بیشتری نسبت به الیاف مصنوعی دارد. خرید و فروش پتوی نگار به صورت ماشینی و کارتونی است. از دیگر مزایای پتو نگار این است که این پتو در همه جای ایران و کشورهای همسایه شناخته شده است.
پتو نگار یزد در مدل های مختلف و طرح های گوناگون تولید میشود. شما میتوانید با در نظر گرفتن رنگ مکان مورد نظرتان طرح، ابعاد و رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و از شرکت تولید پتو نگار یزد خریداری کنید.
پتوهای نگار به سه دسته دو نفره، تک نفره، کودکان تفسیم میشوند که ابعاد آنها به این صورت زیر است:
پتوی دو نفره: ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر
پتوی تک نفره: ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر
پتوی کودکان: ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر

نمایندگی پتو نگار یزد

نمایندگی پتوی نگار یزد این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هر جای کشور که هستید با مراجعه به نمایندگی هر شهر بتوانید کالای مورد نیاز خود را هم به صورت عمده خریداری کنید. افراد زیادی خواستار خرید این پتو به صورت عمده هستند. نمایندگی پتو نگار یزد پتوی نگار با طراحی زیبا و کیفیت بالا یک پتوی ممتاز ایرانی است که این برند در کارخانه نگار یزد تولید شده و بزرگترین نمایندگی آن در همین شهر قرار دارد. عرضه کنندگان زیادی در سراسر کشور عزیزمان ایران در زمینه فروش پتو نگار یزد با قیمت و اندازه و طرح های مختلف فعالیت میکنند که علاوه بر فروش و مشاوره خرید خوبی هم به خریداران به صورت خرید عمده پتو نگار یزد میدهند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم یکی از بزرگترین فروشگاه های بزرگ ایران است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فضای مجازی به فعالیت میپردازند، پتوهای نگار یزد با کیفیت و زیبایی و دوام بالا یکی از بهترین های ایران است و به سراسر ایران ارسال میکند و همچنین این کالای با کیفیت را در سراسر جهان نیز صادر میکند.
در واقع مجموعه دیبا بافت تمام تلاش خود را میکند که بهترین و بی نظیر ترین خدمات مربوط به کالای خواب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد و به آسانی بتوانید در هرکجای دنیا که هستید با مراجعه به سایت ما جهت خرید هر نوع کالای خواب اقدام نمایید.
از این رو مشاوران ما شما را برای خریدی با کیفیت و زیبا راهنمایی میکنند تا بهترین خرید را با سلیقه خود انتخاب کنید.

 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    پدرام کرامتی می گویند:

    سلام خسته نباشید
    میشه بفرمایید آدرس دفتر فروش شما کجاست که به صورت حضوری بیام نمونه ببینم قبل خرید.

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    خانساری می گویند:

    سلام وپتو نگار های یزد قیمت های مناسبی دارد که می توان از راه آنلاین آن را خرید کرد.

    • شماره همراه: 09386209692
  3. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    پتوی بسیار عالی است

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
  4. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    پتوی بسیار عالی است من که رازی هستم مرسی از همه

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
  5. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    علی علی 🙏🏻🌼🌼

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
  6. دیدگاه های نوشته

    هستی زاهدی می گویند:

    پتو نگار یزد یکی از بهترین پتو های بازار است که جنس این پتو بسیار سبک و نرم هستند و گرمای خوبی دارند.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  7. دیدگاه های نوشته

    ابراهیم مرادی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من قبلا از شما خرید داشتم رمانی که خودم مغازه داشتم پتو هایی که از شما خرید داشتم واقعا فروش خوبی داشت.

    • شماره همراه: 09386209692
  8. دیدگاه های نوشته

    المیرا کاظمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  9. دیدگاه های نوشته

    فاطمه معصومی می گویند:

    پتوهای نگار یزد از با محبوب ترین پتوهای بازار است که طرفداران زیادی دارد.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  10. دیدگاه های نوشته

    غزل شاکری فر می گویند:

    سلام وقتتون بخیر خواستم با شما همکاری کنم دفتر شما کجاست که حضوری بیام؟

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  11. دیدگاه های نوشته

    سامان کتابی می گویند:

    پتوهای نگار یزد یکی از باکیفیت ترین پتو ها هستند که طرفداران زیادی دارد .

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  12. دیدگاه های نوشته

    افسانه خاوری می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  13. دیدگاه های نوشته

    حسین خدایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این شرکت بیشترین تنوع را در محصولات دارد ممنون از مطالب مفیدتون

    • شماره همراه: 09386209692
  14. دیدگاه های نوشته

    مینا امامایان می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قیمت خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری خرید خود را انجام دهند

    • شماره همراه: 09386209692
  15. سلام ممنون از ارتباط شما
    شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
    09120677104

    • شماره همراه: 09106140487
  16. دیدگاه های نوشته

    میرزا کریمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو نگار یزد اسم برند است یا کارخانه در یزد است
    کیفیت این مدل پتو در حد گلبافت هست؟

    • شماره همراه: 09386209692
  17. دیدگاه های نوشته

    فاطمه میرزایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوهای نگار یزد یکی از بهترین پتو ها برای صادرات است به دلیل طرفداران زیادی که دارد و دارای قیمت مناسبی می باشد.

    • شماره همراه: 09106140487
  18. دیدگاه های نوشته

    سینا جوادی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    کارخانه پتو نگار یزد دارای مدل های بسیار متنوع و دارای ۱۰۴ مدل و طرح تنوع است و دارای سایز تک نفره و دو نفره

    • شماره همراه: 09386209692
  19. دیدگاه های نوشته

    مراد کتابی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    شهر یزد تولید کننده پتوی درجه یک است. یکی از عوامل مهم پیشرفت شرکت نگار یزد استفاده از مواد اولیه با کیفیت است

    • شماره همراه: 09386209692
  20. دیدگاه های نوشته

    باقر کمالیان می گویند:

    سلام وقت بخیرشما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت عمده از طریق سایت ما بهترین خرید را داشته باشید مجموعه دیبا را معرفی می کنم

    • شماره همراه: 09386209692
  21. دیدگاه های نوشته

    کیوان احمدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوهای نگار یکی از پرطرفدارترین پتوهاست که افراد زیادی خواهان چنین پتوی هستند.

    • شماره همراه: 09386209692
  22. دیدگاه های نوشته

    طلا حسینی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوهای نگار یکی از پرطرفدارترین پتوهاست که افراد زیادی خواهان چنین پتوی هستند.

    • شماره همراه: 09386209692
  23. دیدگاه های نوشته

    شیما عباسی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    شما برای شهر زنجان هم ارسال دارین

    • شماره همراه: 09106140487
  24. دیدگاه های نوشته

    کامیابی می گویند:

    پتو های نگار یزد ازقدیم تا به حال کیفیت خوبی داشتند و در بین مردم محبوبیت دارند سپاس ازمطالب مفیدتون

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag