پرش لینک ها

لینک کوتاه:

شرکت صادرکننده پتو گلبافت یک نفره

شرکت صادر کننده پتو گلبافت یک نفره، این محصول را در بسته بندی های مناسب قرار داده و به کشور های همسایه ارسال می کند. تولیدات این شرکت از نظر کیفی در درجه بالایی قرار دارد. از این رو پتو گلبافت از شهرت جهانی و بین المللی برخوردار است و در کشور های همسایه نظیر عراق، ترکیه، پاکستان، کویت و … طرفداران بسیار زیادی دارد. صادرات پتو از نظیر اقتصادی برای کشور سودمند است. 

شرکت صادرکننده پتو گلبافت یک نفره

همه چیز درباره ویژگی های پتو

همه چیز درباره ویژگی های پتو

پتو گلبافت از نخ بسیار مرغوب تولید شده است. این محصول کاملا قابل شست و شو می باشد و در صورت تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، رنگ خود را از دست نمی دهد و کیفیت آن در طولانی مدت حفظ می شود. 

پتو صادراتی بسیار سبک است و در عین حال بدن مصرف کنندگان را به خوبی گرم می کند. این پتو به راحتی تا می شود و حجم زیادی را اشغال نمی کند. 

طراحی و رنگ بندی پتو ها بسیار متنوع و متفاوت است. از این رو طیف وسیعی از سلیقه مشتریان پوشش داده می شود و همه ی افراد با هر سلیقه ای می توانند از آن بهره مند شوند. 

پتو گلبافت به صورت تک نفره، دو نفره، پتو نوجوان، پتو کودک و … تولید می شود. تولید کنندگان در پتو های کودکان بیشتر از طرح های انیمیشن و کودکانه استفاده می کنند تا توجه مشتریان و خریداران جلب شود و میزان فروش بالا رود. 

این پتو ها بسیار نرم هستند و باعث آسیب رسیدن به پوست افراد نمی شوند. هم چنین به صورت دو لایه و تک لایه تولید می شوند که مشتریان می توانند بنابر کاربرد مورد نظر، آن را انتخاب کنند. جنس این پتو ها کاملا نخ است و از هیچ گونه مواد پلاستیکی در آن استفاده نمی شود. بنابراین در اثر تماس با بدن ایجاد جرقه نمی کنند و باعث ناراحتی مشتریان نمی شوند‌. 

بهترین فروشندگان پتو گلبافت یک نفره

بهترین فروشندگان پتو گلبافت یک نفره

بهترین فروشندگان پتو پلنگی یک نفره، این محصول را با قیمت بسیار ارزان و منصفانه در اختیار مشتریان قرار می دهد. این فروشنده فروش محصولات را به صورت مستقیم و با سود کم انجام می دهد. این کار باعث می شود واسطه های فروش از میان حذف شوند و قیمت کالا ارزان تر و به صرفه تر گردد. 

فروش این محصول از طریق همین سایت انجام می شود. مشتریان محترم می توانند برای خرید پتو گلبافت با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کنند و این محصول را به تعداد دلخواه سفارش دهند. شرکت توزیع کننده نیز تلاش می کند تا سفارش مشتریان را در اسرع وقت در سراسر کشور یه دست مشتریان برسانند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag