پرش لینک ها

لینک کوتاه:

صادرات انواع پارچه دورس | بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه

اگر بخواهیم یکی از بهترین نوع پارچه های تریکو را نام ببریم، قطعا پارچه دورس، گزینه خوبی جهت معرفی خواهد بود. این پارچه ضمن برخورداری از ضخامت و مقاومت بیشتر نسبت به سایر پارچه ها توانسته عنوان بهترین را از آن خود سازد. همچنین الیاف این پارچه از پنبه بوده که همین موضوع نیز نقطه قوت بزرگی برای آن به شمار می رود. به علاوه در خصوص تولید پارچه دورس باید عنوان کرد که در حال حاضر توسط بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه در کشور ساخته شده است. در واقع تولیدکنندگانی که در عرصه تولید پارچه قدیمی و یا مجرب بوده، توانسته اند انواع پارچه دورس باکیفیت را تولید نموده و در نتیجه بستر لازم برای صادرات انواع پارچه دورس را فراهم آورند.

صادرات انواع پارچه دورس | بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه

بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه ای در ایران

بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه ای در ایرانهمانطور که می دانید پارچه ها هر کدامشان از الیاف متفاوتی ساخته و پرداخته شده اند که البته به طور کلی این الیاف یا مصنوعی اند و یا طبیعی.
اما در مقایسه آن ها باید گفت که پارچه های متشکل از الیاف طبیعی دارای برتری بیشتری اند.
از جمله ی این پارچه ها، پارچه های پنبه ای هستند که با برخورداری از الیاف طبیعی توانسته اند در رده اول پارچه های ممتاز قرار گیرند.

همچنین در حوزه تولید انواع پارچه، بیشترین تیراژ تولید اختصاص به این پارچه ها داشته که این موضوع متاثر از تقاضای بیشتر برای آن ها می باشد.
در هر حال باید گفت هر یک از پارچه های پنبه ای در ایران توسط برترین و یا بزرگترین مراکز تولید کننده، مراحل تولید و فرآوری را طی کرده و سپس با اعمال استاندارد ها و سایر قوانین تولید، راهی بازار می شوند.
شاید بد نباشد تا در این قسمت با برخی از خصوصیات برجسته و البته مثبت پارچه های پنبه ای آشنا شوید:

  • بهره مندی از غلظت بسیار خوب و در نتیجه جذب رطوبت
  • مقاومتی بی نظیر در برابر حرارت
  • دارای درجه سلامت بالا
  • دارای مقاومت قلیایی

بازار بزرگ فروش پارچه های دورس

بازار بزرگ فروش پارچه های دورسهر یک از انواع پارچه با توجه به لایه های تشکیل دهنده و یا میزان ضخامت خود، مناسب برای فصول خاصی هستند.
در این صورت پارچه دورس که کمی ضخیم تر از پارچه های دیگر به نظر می رسد را می توان جزو پارچه های مناسب برای فصول سرد سال مانند پاییز و یا زمستان قرار داد.
در واقع این پارچه را برای دوخت انواع لباس های پاییزه یا زمستانه استفاده کرده و بدین ترتیب کارایی های بسیاری را از آن به عمل می آورند.

اما یکی از موضوعات مهم دیگری که باید به آن پرداخت، نحوه دسترسی به انواع پارچه های دورس برای خریداران عمده می باشد.
خریداران می خواهند بدانند که از کدام طریق اگر نسبت به تهیه این پارچه اقدام کنند؛ بیشتر به نفعشان خواهد بود؟
در پاسخ می توان بازار بزرگ فروش پارچه که در اغلب شهرها علی الخصوص در تهران به وفور و در قسمت های مختلف وجود دارد را پیشنهاد داد.
در این بازارها به دلیل تنوع بالای انواع پارچه و فروش عمده پارچه، قیمت آن در نهایت با تخفیفات بالایی همراه خواهد بود.

فروش پارچه دورس سه نخ رنگی

فروش پارچه دورس سه نخ رنگیپارچه دورس از سری پارچه هایی است که از دو نوع بافت بهره برده است که بر همین حسب اگر بخواهیم برای آن طبقه بندی را انجام دهیم، می توان به پارچه دورس دو نخ و پارچه دورس سه نخ اشاره کرد.
در مقایسه این دو نوع باید گفت که پارچه دورس سه نخ از میزان مقاومت و در نتیجه ضخامت بالاتری برخوردار بوده و برای چنین کاربرد هایی است که به آن توجه بسیار می شود:

  • مناسب ترین پارچه به عنوان پارچه لباس ورزشی و دوخت انواع گرمکن ورزشی
  • دوخت لباس بچه گانه
  • دوخت لباس زنانه از جمله مانتو
  • دوخت سوییشرت مردانه

حالا برای اینکه بتوان به انواع پارچه دورس سه نخ رنگی با بهترین برند ها دست پیدا کرد و آن را مورد خریداری قرار داد؛ می توان به سراغ مطمن ترین مراکز فروش از جمله نمایندگی ها که در فروش پارچه اعلا تبحر کافی داشته و حتی در کنار پارچه دورس، به فروش چنین پارچه هایی با شرایط مناسب می پردازند رفت:

  • فروش پارچه دورس
  • فروش پارچه دورو
  • فروش پارچه بافتنی

لیست قیمت پارچه دورس در بازار

لیست قیمت پارچه دورس در بازارهمانطور که گفته شد پارچه دورس از بافت و یا نخ های متنوعی بهره برده و البته در کنار آن با برند ها و یا مارک های مختلفی نیز به بازار راه پیدا کرده است.
پس همه این عوامل می توانند موجب پیدایش درجه های مختلفی از قیمت انواع پارچه دورس شوند.
با این اوصاف اگر به مراکز فروش پارچه مراجعه کردید و درخواست لیست قیمت پارچه مورد نظر یا قیمت هر پارچه دیگری از جمله قیمت پارچه گردباف را نمودید و سپس با درجات متغیری از این قیمت مواجه شدید؛ نباید تعجب کنید.

زیرا خود نیز این را به خوبی می دانید که چه پارچه و چه هر محصول دیگری حتی در یک نوع خاص، شامل چندین درجه از کیفیت و یا فاکتور های دیگر بوده و همین موضوع می تواند هدایتگر جریان قیمت باشد.
اما برای اطلاع بهتر از لیست قیمت پارچه دورس و دسترسی به لیست به روز در بازار، پیشنهاد ما مراجعه به مراجع فروش تخصصی پارچه می باشد.

مرکز خرید پارچه دورس گلکسی

مرکز خرید پارچه دورس گلکسیپارچه دورس، بیشتر از هر پارچه دیگری دارای طیف های متنوعی بوده که این تنوع از هر جهت آن را فرا گرفته است.
لذا اگر بخواهیم به نمونه دیگری از این پارچه اشاره کنیم؛ می توان پارچه دورس گلکسی را نام برد.
شاید بهتر باشد در معرفی این پارچه آن را به صورت گزینه وار بیان نماییم:

  • پارچه دورس گلکسی جزو پارچه های تریکو دورو محسوب می شود.
  • نخ به کار رفته در پشت این پارچه، تشکیل یافته از نخ فیلامنت است.
  • پپشت پارچه دارای حالت خار زدگی بوده و به همین علت دارای حالت پفکی و پنبه ای می باشد.
  • از این پارچه برای دوخت لباس های گرم بهره می برند.
  • همچنین از نوع پارچه های سنگین وزن بوده که همین موضوع آن را تبدیل به پارچه ای برای دوخت کت های مردانه نیز کرده است.

در نهایت برای اینکه بتوانید به این پارچه بسیار با کیفیت و مناسب دسترسی بهتری پیدا کرده، می توانید به مراکز خرید بزرگ پارچه از جمله همین مرکز مراجعه کرده و حتی در کنار آن، به خرید این پارچه های پرفروش نیز بپردازید:

  • خرید پارچه پنبه
  • خرید پارچه دیور
  • خرید پارچه گردباف

خریدار عمده پارچه های دورس ارزان قیمت

خریدار عمده پارچه های دورس ارزان قیمتمسلما این حق طبیعی همه خریداران است که بخواهند محصولات مورد نیاز خود از قبیل پارچه را با بهترین قیمت مورد تهیه قرار دهند.
شاید با مشاهده بازار کنونی پارچه و یا اصلا مشاهده قیمت هایی که همچنان در حال افزایش می باشند؛ این امر برای برخی تبدیل به تصور محالی شده باشد.
اما خوشبختانه باید گفت که هنوز هم راهی وجود دارد تا بتوان پارچه هایی همچون پارچه دورس عمده را با قیمت ارزان پیدا کرده و تهیه نمود.

شاید بپرسید که چطور و یا چگونه این امر میسر خواهد شد؟
پاسخ ساده است، کافی است سفارشات عمده خود را به دست شرکت های پخش پارچه سپرده تا با چشمان خود، شرایط را خرید پارچه ارزان چه از نوع پارچه دورس و چه نمونه های دیگری از پارچه مانند این موارد مهیا ببینید:

  • پارچه پلی استر
  • پارچه تریکو نخی
  • پارچه تریکو نوزادی
  • پارچه ویسکوز ملانژ

فروش اینترنتی پارچه های دورس جودون

فروش اینترنتی پارچه های دورس جودونبدون شک اگر بخواهیم به یکی از ممتاز ترین نوع پارچه های دورس اشاره کنیم، می توان پارچه دورس جودون را نام برد.
این پارچه ترکیبی از الیاف پنبه و نخ لاکرا را در خود جای داده و دارای درجه ضخامت مناسبی نیز می باشد.
البته ممکن است درجه الیاف به کار رفته در این پارچه متغیر باشد.
یعنی ممکن است پارچه جودون بیشتر از الیاف پنبه و کمتر از الیاف لاکرا بهره برده باشد و بر عکس آن نیز وجود دارد.

با توجه به همین موضوع می توان پارچه مورد نظر را با قیمت های متفاوتی در بازار مشاهده کرد.
اما به طور کلی برای اینکه راه دسترسی به پارچه دورس جودون با بهترین قیمت باز شود؛ فروش اینترنتی آن نیز به راه افتاده است.

در واقع مراکز فروش اینترنتی با وجود عرضه مستقیم و بی واسطه؛ زمینه را برای عرضه پارچه دورس جودون با قیمت مناسب فراهم می آورند.
به علاوه اینکه خریداران با استفاده از این سیستم؛ مزیت هایی را همچون این موارد به چشم خواهند دید:

  • سرعت بالا در تهیه و سفارش پارچه
  • جلوگیری از اتلاف هزینه های حاشیه ای خرید پارچه

صادرات پارچه تریکو پنبه ای ایرانی

صادرات پارچه تریکو پنبه ای ایرانیبر طبق آنچه که در قسمت های قبل گفته شد، پارچه تریکو پنبه ای جزو پارچه های الیاف طبیعی بوده و به همین دلیل نیز در ارجحیت و یا برتری قرار دارد.
این پارچه های ایرانی که حالا مراحل تولید و عرضه انبوه در کشور را پشت سر گذاشته اند؛ به عنوان پارچه صادراتی نیز ارزش بالایی پیدا کرده و از همین رو به کشور های دیگر نیز ارسال می شوند.
در واقع مشتریان خارجی نیز به مانند مشتریان داخلی، به خوبی پی به مشخصات مثبت پارچه های تریکو پنبه ای برده و به همین دلیل است که روز به روز شاهده افزوده شدن به آمار آن ها در عرصه فروش خارجی می باشیم.
همچنین لازم است بدانید که این پارچه ها اغلب به کشور های نزدیک یعنی کشور های حاشیه خلیج فارس صادر شده و بنابراین می توان کشور های مذکور را جزو مشتریان ثابت این محصول به شمار آورد.

بزرگترین عمده فروش پارچه های خارجی

بزرگترین عمده فروش پارچه های خارجیبر طبق آمار به دست آمده، پارچه های خارجی نیز از درصد تقاضای بالایی برخوردار بوده و بنابراین مشتریان داخلی بسیاری را می بینیم که طرفدار این پارچه ها می باشند.
البته که در کیفیت بسیار خوب و جنس اعلاء پارچه های خارجی هیچ شکی نیست و همه هم این موضوع را به خوبی می دانند.
حتی کیفیت ملموس موجود در این پارچه ها به حدی است که برخی از خریداران عمده چشم بسته و بدون توجه به قیمت، حاضرند آن ها را خریداری نمایند.

اما برای اینکه بتوان پارچه های خارجی اصل و یا با برند معتبر را تهیه کرده و در نهایت به بهترین نتیجه خرید واصل شد؛ باید از طریق مراکزی که در حوزه فروش این پارچه ها مجرب بوده و شناسایی کاملی از آن ها دارند، اقدام به عمل آورد.
به نظر می رسد که بزرگترین مرکز عمده فروش پارچه های خارجی که البته در کنار پارچه های ایرانی این محصولات را به فروش می رساند؛ نظیر این مرکز، بهترین مسیر برای خریداران باشد.

شرکت پخش پارچه سه نخ در کشور

شرکت پخش پارچه سه نخ در کشورپارچه های سه نخ به دلیل اینکه از تعداد نخ های بالایی بهره برده و بهترین جنس و ساختار را دارا می باشند؛ عمدتا فروش خوبی را از آن خود ساخته اند.
این پارچه ها در حال حاضر در رنگبندی های متنوعی تولید شده و زمینه را برای انتخاب بهتر و دلخواه تر توسط مشتریان فراهم آورده اند.
از جمله رنگبندی هایی که از سوی تولید کنندگان برای پارچه های سه نخ در نظر گرفته شده است عبارت هستند از:

  • پارچه سه نخ رنگ طوسی
  • قرمز
  • مشکی
  • سبز
  • سفید

حالا اگر خواستار انجام سفارش عمده از این پارچه های رنگی زیبا و در عین حال با جنس بسیار خوب هستید؛ می توانید مستقیما به شرکت پخش پارچه در کشور مراجعه نمایید.

راهنمای خرید پارچه های مناسب

راهنمای خرید پارچه های مناسبیکی از خواسته هایی که خریداران به هنگام خرید پارچه به دنبال آن هستند؛ تهیه پارچه های مناسب و یا به دور از بی کیفیتی است.
در واقع آن ها خواستار این هستند که پارچه های با کیفیت را سفارش داده و تهیه کنند.
اما برای تهیه چنین پارچه هایی آیا به نظر شما می توان از هر راهی وارد شد؟

قطعا خیر. با توجه به اینکه فروشندگان متقلب این روز ها زیاد شده و تنها به فکر سود و منفعت خود هستند؛ پس بهتر است به هر کسی در این زمینه اطمینان نشود.
لذا برای اینکه بتوان به راحتی و بدون دغدغه به خرید پارچه های مناسب پرداخت؛ باید از طریق مراکز شناخته شده ای که نام و آوازه کافی بین خریداران عمده دیگر را به دست آورده اند اقدام کرد.
تنها این گروه از فروشندگان است که به دور از تقلب و فریب می توانند زمینه را برای خریدی مطمئن فراهم کرده و با در اختیار دادن نکاتی در قالب راهنمای خرید پارچه مناسب و درجه یک، رضایت مشتریان را جلب سازند.

عرضه مستقیم پارچه به بازار های داخلی

عرضه مستقیم پارچه به بازار های داخلیعرضه کنندگان برای عرضه پارچه به بازار های داخلی از عرضه مستقیم و عرضه غیر مستقیم استفاده می کنند.
قطعا عرضه مستقیم پارچه را می توان یکی از بهترین روش های عرضه و فروش محسوب نمود.
زیرا در این روش، خبری از قیمت های کذایی پارچه نبوده و در نتیجه دست خریداران برای خرید بازتر  و قدرتشان برای خرید بیشتر خواهد بود.

در واقع عرضه مستقیم پارچه را تنها می توانید از شرکت های پخش و برخی از مراکز فروش اینترنتی بزرگ انتظار داشته باشید.
یعنی دقیقا همین مرکز که هم به عنوان مرکز پخش و هم به عنوان مرکز فروش عمده اینترنتی می تواند راه دسترسی به چنین پارچه هایی را برایتان باز کرده و بهترین شرایط خرید را در اختیارتان قرار دهد:

  • پارچه های مرغوب و اصل
  • پارچه هایی با قیمت مستقیم و فوق العاده مناسب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag