پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه انواع پتو گلبافت عروسکی

پتوهای ایرانی در رنگ ها و طرح های گوناگونی می باشند. یکی از این نوع پتوها، پتو گلبافت عروسکی است، که به دلیل داشتن کیفیت و بادوام بودن آن مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. شرکت ما در زمینه عرضه انواع پتو گلبافت عروسکی فعالیت دارد. شما می توانید با سرزدن به سایت ما از انواع مدل و طرح های آن دیدن کنید، و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر و قیمت مناسب سفارش دهید.

عرضه انواع پتو گلبافت عروسکی

چگونه از پتو خود مراقبت کنیم؟

چگونه از پتو خود مراقبت کنیم؟ پتو یکی از وسایل شخصی است، که محبوبیت زیادی برای افراد دارد. برای اینکه بتوانیم از پتوی خود به مدت طولانی استفاده کنیم، و در ظاهر آن تغییری ایجاد نشود باید به یک سری از نکات توجه کنیم.

در حال حاضر پتوهای موجود در بازار ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر می باشند، به همین خاطر به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارند. اغلب پتوها بعد از مدتی که استفاده و شسته می شوند، پرزهای آنها تغییر حالت و کیفیت خود را از دست می دهند. برای مراقبت از این محصول روش هایی وجود دارد، که در اینجا می خواهیم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم:

۱. این محصول نباید در مدت طولانی و مکرر در معرض نور خورشید قرار بگیرد زیرا به تدریج تغییر رنگ می دهد. 

۲. شست و شوی پتو به دلیل بافتی که دارد کار ساده ای نیست. این محصول را هم می توان به صورت دستی و هم با ماشین لباسشویی شستشو داد. حداکثر دمای آب باید ۴۰ درجه باشد. معمولا پتوها با شستشو کمی زبر و دارای الکتریسیته می شوند، بنابراین باید بعد از آبکشی، کمی از مایع نرم کننده مخصوص لباس و حوله به تشت آب اضافه کنید و چند دقیقه بگذارید در آن بماند. برای خشک کردن پتو بهتر است، آن را در فضای آزاد پهن کنید تا کم کم خشک شود. نباید آن را در مقابل نور مستقیم خورشید و حرارت قرار دهید.

۳. جایی که پتوها را در آن نگهداری می کنید، باید از هرگونه نم و رطوبت در امان باشد. هر چند وقت آنها را بیرون بیاورید و در فضای آزاد پهن کنید، همچنین نوع تا زدنتان را عوض کنید.

مرکز صادرات انواع پتو گلبافت عروسکی

مرکز صادرات انواع پتو گلبافت عروسکی امروزه در سطح بازار شاهد رشد تنوع از لحاظ جنس، نوع، طرح و رنگ پتوهای ایرانی هستیم. در کشور ما تولیدکنندگان بزرگ و معتبری هستند، که در زمینه تولید انواع پتو فعالیت می کنند. این شرکت ها نه تنها در بازارهای داخلی مورد توجه قرار گرفته اند، بلکه توانسته اند در بازارهای خارجی هم جایگاه مختص به خود را داشته باشند. همچنین مرکز صادرات انواع پتو گلبافت عروسکی، پتو طرح فانتزی و پتو طرح کارتونی می باشند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag