پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم زیرانداز سفری جاجیمی

شرکت های تولیدی برای عرضه زیرانداز سفری جاجیمی، نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور دارند. در صورتی که شما مشتریان محترم قصد خرید مستقیم این محصول را داشته باشید، میتوانید به صورت حضوری به اماکن مربوطه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
یکی از قطب های عرضه مستقیم زیرانداز سفری جاجیمی شهر زیبای اصفهان است که این محصول را بدون واسطه با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه مینماید که با استقبال خوبی روبه رو شده است.

چند مدل زیرانداز داریم

چند مدل زیرانداز داریم

در این قسمت برای آشنایی بهتر شما عزیزان مدل های زیرانداز را بیان میکنیم:
ـ زیرانداز سفری بادی
زیرانداز بادی برای استفاده نیاز به باد شدن دارد و بسیار کم حجم، نرم و راحت است. این نوع محصول را در هر مکانی نمیتوانید استفاده کنید، زیرا ممکن است سوراخ شود.
ـ زیرانداز پارچه ای سفری
این منسوج از پارچه های ضخیم تهیه شده است و فضای کمی را میگیرد. خیلی راحت و نرم نیست و با نشستن روی آن، سنگ و برجستگی های روی زمین را حس میکنید.
ـ زیرانداز حصیری پلاستیکی
این مدل کالا شبیه زیرانداز حصیری، اما از جنس پلاستیک تولید شده است و دوام و مقاومت بالایی دارد.
ـ زیرانداز حصیری
زیرانداز حصیری ساخته شده از چوب و دارای ظاهری زیبا است و گرد و غبار و خاشاک موجود در طبیعت را به خود جذب نمیکند.
ـ زیرانداز فشرده
این محصول از نوعی فوم فشرده ساخته شده است و از جمله زیراندازهای راحت به حساب می آید و برای مکان هایی که ناهمواری زیادی دارند و سنگریزه، خوار و خاشاک زیاد است، بسیار مناسب خواهد بود.
ـ زیرانداز سفری ضدآب
این کالا آب را به خود اصلا جذب نمیکند و از نظر ظاهری مشابه زیرانداز پارچه ای است که برای کنار ساحل و دریا گزینه بسیار مناسبی است.

آشنایی با زیرانداز سفری جاجیمی

آشنایی با زیرانداز سفری جاجیمی

جاجیم، بافته شده از پشم است که با دستگاه های بافندگی تهیه میشود. زیرانداز سفری جاجیمی، مورد نیاز مردم در طبیعت و سفر است و به صورت مستقیم در کشور عزیزمان ایران تولید میشود و در بازار، این منسوج با جنس های متنوع و قیمت های مختلف موجود است.
از انواع این محصول، میتوان به زیرانداز مسافرتی جاجیمی، مخصوص ساحل، حصیری، ضدآب اشاره کرد. زیرانداز مسافرتی جاجیمی، یکی از انواع پرطرفدار و مرغوب زیراندازها است، دلیل محبوبیت این محصول به خاطر: طرح زیبا، حمل و نقل آسان، جمع شدن سریع، سایزهای متنوع و قیمت بسیار مناسب است. تا جایی که ایران صادر کننده این محصول شناخته شده است.

توزیع کنندگان برتر انواع زیرانداز سفری جاجیمی

توزیع کنندگان برتر انواع زیرانداز سفری جاجیمی

شرکت هایی که به تولید زیرانداز سفری جاجیمی میپردازند، آن را به بازارهای سراسر کشور ارائه میدهند. این مراکز به صورت عمده، تکی و عرضه مستقیم زیرانداز سفری جاجیمی میپردازند که برای خرید با قیمت مناسب، بهتر است آنها را به صورت عمده تهیه کنید.
فروش و ارائه زیرانداز سفری جاجیمی به صورت اینترنتی و آنلاین نیز صورت میگیرد و مشتریان محترم میتوانند برای خرید آسان تر به سامانه های اینترنتی مراجعه کنند و طبق علایق شخصی خود به خرید آنها بپردازند. ما مفتخریم به عنوان توزیع کنندگان برتر این کالا در سطح بین الملل هستیم.

مرکز عرضه زیرانداز سفری جاجیمی

مرکز عرضه زیرانداز سفری جاجیمی

اگر میخواهید این محصول را به صورت تکی یا عمده خریداری کنید، راه های متفاوتی در پیش رو دارید، برای مثال به بازارها و مراکز متفاوت مراجعه کنید و انواع برندها را از نزدیک مشاهده کنید؛ سایت های اینترنتی گوناگونی هم وجود دارند که عرضه کننده این کالا هستند. شرکت های مختلفی به عرضه مستقیم زیرانداز سفری جاجیمی میپردازند. از این مراکز فروش میتوان بهترین مدل را به صورت مستقیم خریداری کرد.
زیرانداز سفری جاجیمی در تعداد زیاد از شهرهای مختلف ایران، اعم از اصفهان به خریدارانی که در شهرهای هم جوار یا استان های نزدیک هستند، ارسال میشود.
زیرانداز طرح دار یکی از مناسب ترین زیراندازهای سفری موجود در ایران است که در طرح ترمه تولید میشود و میتوانید در مکان های متفاوتی این محصول را استفاده کنید.
کاربرد این زیرانداز مانند زیراندازهای معمولی است، اما چیزی که این کالا را در مقایسه با سایر کالاهای مشابه خاص میکند، الیاف به کار رفته در آن است که به شما اجازه استفاده بیشتری میدهد.

صادرات زیرانداز جاجیمی ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag