پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت

زیراندازها در واقع از مهم ترین منسوجات سفر به شمار میروند که یکی از مهم ترین آنها، زیرانداز سفری ضد رطوبت است که به صورت مستقیم یا باواسطه عرضه میشود. در تهیه زیراندازهای سفری توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت و ضروری است از جمله:
ـ سایز زیرانداز: در هنگام خرید زیرانداز، براساس تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنید، این منسوج را در اندازه های 3، 9، 12 و 24 متری خریداری کنید.
ـ جنس زیرانداز: بهتر است ابتدا مشخص کنید قرار است که کجا زیرانداز را استفاده نمایید و بعد براساس نوع نیازتان آن را خریداری کنید.
ـ کیفیت ساخت: در تهیه زیرانداز فقط تمرکزتان به ظاهر معطوف نشود، آنچه برای خرید زیرانداز حائز اهمیت است، کیفیت ساخت و نوع الیافی است که در تهیه آن به کار گرفته شده است.
ـ نوع خرید: برای خرید این مدل زیرانداز، روش های متفاوتی وجود دارد، اما آنچه برای شما به طور قطع به صرفه تر خواهد بود، خرید از مراکز عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت است.

آنچه باید درباره زیرانداز بدانید

آنچه باید درباره زیرانداز بدانید

بهتر است نکاتی را در رابطه با زیراندازها فرا بگیرید و بعد اقدام به خرید کالای مورد نظرتان کنید. این منسوجات در انواع مختلف تولید و به بازار فروش عرضه میشوند که در این میان پرکاربردترین آنها عبارتند از:
ـ زیرانداز نمدی: زیراندازهای نمدی از جمله مهم ترین زیراندازهایی هستند که مورد استفاده قرار میگیرند و برخلاف تصور عموم مردم که گمان میبرند این منسوجات مانند سایر زیراندازها از گره زدن تار و پود و بافتن تولید شده اند، بافتنی نیستند.
در تهیه زیراندازهای نمدی، پشم را درون آب گرم میریزند و بر روی یک تافته حصیری صیقل میدهند تا آنجا که شکل دلخواه را به خود بگیرد و زیرانداز مورد نظر تهیه شود. از آنجا که این زیراندازها از پشم و حصیر ساخته میشوند، به راحتی رطوبت از آنها عبور میکند، مگر آنکه در تهیه این نوع از زیرانداز، ضد رطوبت بودن آن ملاک واقع شود و از تولیدکنندگان، زیرانداز نمدی ضد رطوبت درخواست شود.
ـ زیرانداز حصیری: زیراندازهای حصیری از قدمت بالایی برخوردارند و از آنجا که این منسوجات از برگ های نخل درست میشوند، معمولا تولید آنها در جنوب کشور پررونق تر است. این زیراندازها به علت فاصله ای که میان بافت آنها قرار دارد، به راحتی رطوبت را از میان خود عبور میدهند و همین هم کارایی آنها را کم میکند. در گذشته برای رفع این مشکل از برگ انگور و پارچه برای ساختن زیر این زیراندازها استفاده میشد، اما امروز با صنعتی شدن جوامع این مسئله به راحتی قابل کنترل است و با تولید زیراندازهای حصیری ضد رطوبت دیگر نگرانی برای نفوذ رطوبت به سطح آنها وجود ندارد.
ـ زیرانداز گلیم: این زیراندازها شباهت بسیاری با فرش دارند، با این تفاوت که بافت گلیم بسیار آسان تر و راحت تر از بافت فرش است. زیرانداز گلیمی این قابلیت را دارد که به راحتی از نفوذ رطوبت و آب به سطح خود جلوگیری نماید و به همین دلیل بهترین گزینه برای انواع مسافرت ها به شمار میرود، اما از آنجا که وزن این نوع زیرانداز کمی بالاست، حمل آن دشوار است.
ـ زیرانداز جاجیم: این محصولات مانند زیراندازهای نمدی هستند، با این تفاوت که در تولید زیراندازهای جاجیمی از دستگاه های ریسندگی استفاده میشود، این نوع زیرانداز هم وزن سبک تری نسبت به مابقی زیراندازها دارد و هم از قیمت مناسب تری برخوردار است.

مشخصات زیرانداز سفری ضد رطوبت

مشخصات زیرانداز سفری ضد رطوبت

از مشخصات زیرانداز سفری، تنوع در طرح و رنگ است، از این رو همواره مورد توجه خریداران است، اما بارزترین ویژگی زیرانداز سفری ضد رطوبت همانطور که اسمشان به خوبی آن را یدک میکشد، این است که مانع از نفوذ رطوبت به سطح خود میشود. همچنین این منسوجات ویژگی های دیگری از جمله ظرفیت بالای شست و شو (که شستن های مداوم و پی در پی هیچ آسیبی به بافت آنها نمیرساند)، بافتی مقاوم و عمری طولانی را نیز دارند.

قیمت انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

قیمت انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

در قیمت گذاری این کالا برخی نکات ملاک قرار گرفته میشود که تاثیرگذارترین آنها عبارتند از:
ـ جنس زیرانداز: قیمت زیرانداز مسافرتی بسته به جنسی که دارد کم و زیاد میشود. به طور مثال زیرانداز سفری گلیمی، گران تر از حصیری است. پس در تعیین قیمت، مهم است چه جنسی را سفارش داده اید. البته خرید از مراکز عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت، قیمت آن را کمتر مینماید.
ـ برند تولیدی: در امر خرید این زیراندازها، کیفیت را فدای قیمت نکنید و از بهترین تولیدی ها، مرغوب ترین محصولات را خریداری نمایید.
ـ نوع خرید: عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت بهترین نوع خرید است، چراکه قیمت ها را بسیار کاهش میدهد و خرید را مقرون به صرفه تر خواهد کرد. در این نوع خرید از آنجا که زیرانداز مورد نظر از خود تولیدی به صورت مستقیم خریداری میشود و واسطه ای این میان وجود ندارد، به طبع قیمت نهایی هم برای مصرف کننده و هم تولیدکننده بهتر تمام میشود و در واقع این نوع خرید به اصطلاح خرید برد-برد است.

پخش انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

پخش انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

پخش زیرانداز سفری ضد رطوبت هم به صورت حضوری و هم اینترنتی صورت میپذیرد. در فروش آنلاین این محصول، فرقی ندارد که از کجای کشور تماس میگیرید، شما میتوانید سفارش خود را ثبت نموده و کالا را در منزل خویش تحویل بگیرید. اما برای خرید حضوری، عرضه کنندگان این منسوجات در تمامی شهرها نمایندگانی معین کرده اند که با مراجعه به آنها میتوانید کالای مد نظر را با همان قیمت تولیدی تهیه نمایید.
در پایان از همراهی شما کمال تشکر و سپاس را داریم.

اِلِمان تاثیرگذار بر قیمت زیرانداز حصیری پلاستیکی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag