پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه کنندگان ست ملحفه خوابگاهی طرحدار

ملحفه یکی از اجناسی است که نظافت آن در منزل، خوابگاه، هتل و مراکز اقامتی همیشه مورد اهمیت است و در صورتی که این کالا به تعداد بیشتر از نیاز افراد در دسترس باشد، رعایت بهداشت آن به سادگی انجام میشود، زیرا چنانچه ملحفه آلوده و لکه دار شود، بلافاصله با ملحفه تمیز دیگر تعویض میشود. شرکت دیبافت یزد یکی از عرضه کنندگان ست ملحفه خوابگاهی طرحدار است. این شرکت با استفاده از الیاف مرغوب اقدام به تولید این نمونه ملحفه طرحدار کرده است.
طرح روی پارچه ملحفه با رنگ عالی و در انواع مختلف چاپ میشود که هم تنوع بسیار زیاد و نمونه جدید است و هم بسیار مقاوم و ثابت است. در نتیجه در طول شست و شوهای مداوم که ناگزیر از آن هستیم؛ هرگز تغییر رنگ نمیدهد و کم رنگ نمیشود. شما میتوانید برای تهیه این کالا به عرضه کنندگان ست ملحفه خوابگاهی طرحدار در سایت معتبر دیبافت یزد مراجعه کنید و از نمونه طرح های جدید و زیبای این ست ملحفه دیدن کنید. در حقیقت انتخاب طرح و جنس ملحفه کاملاً شخصی و سلیقه‌ ای است. ما در این نوشته فقط سعی میکنیم با بیان مشخصات این ست ملحفه خوابگاهی در انتخاب به شما کمک کنیم.

سه نکته در مورد ست ملحفه خوابگاهی

سه نکته در مورد ست ملحفه خوابگاهی

شرکت دیبافت عرضه کننده ست ملحفه خوابگاهی زیبا و جدید و بسیار باکیفیت است. نکات با اهمیت در مورد این ست ملحفه بسیار خوش دوخت به صورت تیتروار بیان میشود.
– طرح چاپ شده بر روی آن جدید و خوشرنگ و بسیار متنوع است.
– تراکم بافت پارچه این ست ملحفه خوابگاهی بسیار بالاست و ملحفه لطیف و نرم است.
– خوش دوخت و مرتب است و ضد حساسیت است.
پارچه مورد استفاده در ست ملحفه خوابگاهی میتواند در انواع و مدل و جنس مختلف باشد. در تولید ست ملحفه خوابگاهی طرحدار، از پارچه باکیفیت نخی و نانو استفاده میکنند که مدل های طرحدار و ساده دارد و مصرف کننده با توجه به سلیقه و نیاز خود هر نوعی را که بخواهد، به راحتی در دسترس است.

مشخصات قابل توجه ست ملحفه خوابگاهی نانو

مشخصات قابل توجه ست ملحفه خوابگاهی نانو

پارچه های نانو که در تولید ملحفه خوابگاهی نانو استفاده میشوند، دارای قابلیت های جدید و بسیار عالی هستند. از مشخصات بارز ست ملحفه خوابگاهی نانو میتوان به خصوصیات زیر اشاره کرد:
– خاصیت ضدلک بودن ست ملحفه نانو
– عدم ایجاد حساسیت
– ضد آب و رطوبت
– بسیار نرم و تراکم بالا
– ثبات رنگ حتی در شست و شوی مکرر
– چشم نواز و براق
– قدرت جذب بالا
– ضد احتراق و کندسوز

اطلاعاتی در مورد ست ملحفه خوابگاهی نخی

اطلاعاتی در مورد ست ملحفه خوابگاهی نخی

پارچه های ترکیب شده از پنبه و پلی استر کار مراقبت از ملحفه را آسان کرده است. ملحفه های دوخته شده با این پارچه ها انتخاب عاقلانه ای هستند، چرا که در شست و شوی مکرر صدمه نمیبینند. مقدار پلی استر استفاده شده در ست ملحفه خوابگاهی نخی، ۱۰ به ۹۰ است. این مقدار پلی استر برای بالا بردن مقاومت پارچه پنبه ای استفاده میشود تا مصرف کننده بتواند مدت زمان بیشتری از آن بهره ببرد، بنابراین شما این امکان را دارید که بارها ست ملحفه خود را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید و به همان نرمی و لطافت قبل از شست و شو تحویل بگیرید. کیفیت بالای ست ملحفه خوابگاهی نخی تأثیر بسزایی بر روی افزایش خرید مصرف کننده دارد، از این رو شرکت های تولیدی برای تولید ست ملحفه خوابگاهی نخی خود از الیاف مرغوب و مواد اولیه درجه یک استفاده میکنند تا رضایت مشتری را بیش از پیش جلب نمایند.
پارچه نخی که در اصطلاح تترون نیز گفته میشود، باعث سبکی و خنکی در تخت میشود و یک خواب آرامش بخش را برای ما رقم میزند. خیلی از مردم برای ست ملحفه خود به پارچه های نخی علاقه دارند، اما اگر پارچه تنها از پنبه تولید شده باشد، خیلی زود خراب شده و از بین میرود، لذا توصیه میکنیم برای خرید کالای خواب خود و انتخاب ملحفه نخی روکش تخت، از سایت دیبافت دیدن کنید و با خریدن یک ست ملحفه خوابگاهی نخی بسیار ارزان قیمت ما از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

مراکز خرید ست ملحفه خوابگاهی طرحدار

مراکز خرید انواع مختلف این منسوج

زمانی که شما تصمیم به خرید یک کالا میگیرید، اولین چیزی که به ذهنتان می آید، این است که از کجا بهتر است خرید کنم که یک خرید عالی داشته باشم. مدت هاست که خرید اینترنتی مردم و اعتماد به سایت های خرید و فروش توسط مردم، باعث شده است که بازارهای مجازی هر روزه بیشتر و بهتر از قبل بدرخشند. فضای مجازی یک رقیب چالش برانگیز برای بازارهای حضوری و واقعی است و هرکدام از تولیدی ها و مراکز عرضه و پخش برای رقابت باید حتماً در فضای مجازی نیز فعالیت کنند.
اما اینکه فروش اینترنتی بسیار باب شده است، به معنای این نیست که هر فروشگاهی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فعالیت دارد، یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. شما برای اعتبارسنجی باید به وب سایت enamad.ir وارد شوید و اعتبار نماد اعتماد الکترونیک مرکز خرید اینترنتی مورد نظرتان را پیدا کنید و در صورتی که نماد اعتماد آن فروشگاه را رؤیت کردید، در صورتی که کالای مدنظر را از لحاظ قیمت و مرغوبیت پسندیدید، سفارش خود را در آن سایت به ثبت برسانید.
سایت دیبافت یزد یکی از مراکز خرید ست ملحفه خوابگاهی طرحدار است. این شرکت در بستر فضای مجازی فعالیت بسیار عالی دارد و اکثر فروش و حتی صادرات محصولات خود را به وسیله سایت اینترنتی خود انجام میدهد. شرکت ما دارای نماد اعتماد الکترونیک است و شما میتوانید با خیال راحت سفارش خود را در این سایت ثبت کنید.

ست ملحفه خوابگاهی نانو

ملحفه نانو

از آنجایی که اکثر ما علاقه مند به خرید و استفاده از اجناس جدید و پیشرفته هستیم، شرکت دیبافت دست به عرضه و پخش مستقیم نمونه عالی از ست ملحفه خوابگاهی زده است که با استفاده از تکنولوژی جدید نانو ساخته شده است. این ست ملحفه یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کالاهای خواب است که در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار است. این شرکت گهگاهی طرح های تخفیفی برای خرید در بازه زمانی مشخصی قرار میدهد که افراد با خرید ست ملحفه خوابگاهی در این بازه زمانی، میتوانند از سود سرشاری بهره مند گردند.
شما نیز میتوانید با مراجعه به سایت شرکت ما و انتخاب طرح و مدل مورد نظرتان، خرید خود را به صورت آنلاین از یکی از عرضه کنندگان معتبر ست ملحفه خوابگاهی طرحدار انجام دهید و از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند شوید.

آنچه باید از ملحفه خوابگاهی رنگی بدانید

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag