پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشنده انواع ملحفه تترون سفید ضخیم

در دسته بندی منسوجات، ملحفه در لیست منسوجات پر فروش و پر طرفدار قرار میگیرد. ملحفه تترون سفید ضخیم، کاملا کاربردی بوده و خریداران زیادی دارد و به علت ویژگی های که دارد توانسته توجه همه را به خود جلب نماید. فروشنده انواع ملحفه تترون سفید ضخیم این کالا را از راه های مختلفی به دست مصرف کننده میرساند. پارچه تترون به علت کاربرد و همچنین قیمت مناسبی که نسبت به ویژگی هایش دارد، از پر فروش ترین و پر طرفدارترین انواع پارچه ها است. این پارچه به علت شرایط ساخت پیچیده ای که طی میکند در همه جهات مقاومت ویژه ای به دست آورده و عمر پارچه نیز بسیار با دوام و طولانی است.

مزیت های قابل توجه ملحفه تترون سفید کشدار

مزیت های قابل توجه ملحفه تترون سفید کشدار

ملحفه تترون در انواع رنگ و طرح تولید میشود، اما از آنجا که عمده خریداران آن اماکن عمومی از جمله بیمارستان ها، هتل ها، خوابگاه های خود گردان و دولتی و… هستند. رنگ سفید آن فروش بیشتری دارد. ملحفه سفید تترون در دو نوع ساده و کشدار به بازار عرضه میشود که نوع کشدار آن به علت راحتی که برای مصرف کننده ایجاد میکند، فروش بیشتری پیدا کرده است و طرفداران بیشتری دارد. مزیت های قابل توجه ملحفه تترون سفید کشدار سبب محبوبیت و فروش آن شده اند.
1. ملحفه تترون سفید کشدار دارای چهار کش ظریف و نازک در چهار کنج خود است که همین کش ها سبب میشوند که ملحفه به راحتی بر روی تخت فیکس شود.
2. نرمی و لطافت از جمله شاخصه های مهم ملحفه های تترون کشدار است؛ از آنجا که از الیاف اسپان باند و نانو در ساخت و گرما دهی این ملحفه ها استفاده شده است، این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند.
3. این ملحفه ها به خاطر پروسه ای که طی میکنند و الیافی که در آنها به کار رفته، جنس خنکی دارند و همین موضوع آنها را برای استفاده در فصل های گرم سال گزینه مناسبی میکند.
4. از آنجا که این ملحفه در فرآیند تولید خود از صنعت نانو بهره جسته است، خیلی کم پیش می آید که لکه ای بر روی آن تشکیل شود؛ چراکه لکه پذیری آن بسیار کم است و همین باعث میشود نیاز به شست و شوی آن بسیار کم شود.
5. حتی پوست های فوق العاده حساس هم در قبال این ملحفه ها حساسیتی از خود نشان نمیدهند.

موارد ذکر شده مهم ترین ویژگی های این ملحفه ها بود. با وجود این مزیت ها و مزیت های دیگر از جمله قیمت مناسب این منسوج، فروشنده انواع ملحفه تترون سفید ضخیم این منسوج زیبا را با شرایط ویژه ای به دست مصرف کننده میرساند.

نکات کلیدی در انتخاب ملحفه تترون سفید هتل

نکات کلیدی در انتخاب ملحفه تترون سفید هتل

نکات کلیدی در انتخاب ملحفه تترون سفید هتل وجود دارند که با توجه به آنها میتوان بهترین نوع آن را خریداری نمود. همیشه توجه داشته باشید که مهم ترین نکته هنگام خرید ملحفه تترون سفید، توجه به رنگ و تراکم بافت آن است. همچنین این موضوع که کالا باید از برندی مطمئن خریداری شود را در نظر بگیرید. برای خرید منسوجی را انتخاب نمایید تا ضخامت آن در جهت رسانش گرما به شما موفق عمل نماید .
از آنجا که رنگ سفید رنگ بسیار حساسی است و به راحتی در معرض چرک و آلودگی قرار میگیرد پس بهتر است که مورد خریداری شده از جنس نانو تهیه شده باشد. استفاده از صنعت نانو در تهیه پارچه تترون سبب میشود این پارچه تا حدودی ضد لک شود. لکه های بزرگی مانند قهوه، بستنی، غذا و… که پاک کردن آنها در پارچه های دیگر امری بسیار سخت و دشوار است، در اینجا اصلا تشکیل نمیشود و حتی در صورت تشکیل شدن به آسانی پاک میشوند و همین امر به صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و همچنین مصرف آب کمک شایانی میکند. همچنین حواستان باشد که ملحفه تترون سفید هتلی که تهیه میکنید حتما ضد چروک باشد؛ چرا که با چروک شدن و اتو کشی مداوم، بافت پارچه به علت ارتباط هر روزه با حرارت از بین میرود.

شاخصه های بارز ملحفه تترون سفید ساده

شاخصه های بارز ملحفه تترون سفید ساده

ملحفه های تترون سفید ساده در دو نوع کشدار و رولی به بازار عرضه میشوند که در این مطلب هر کدام را به تنهایی مورد بررسی قرار میدهیم. این نوع ملحفه بر حسب نیاز بین ۱ تا ۳ متر برش داده میشود که عموما اندازه سه متر آن مورد مصرف قرار میگیرد.
ملحفه کشدار: ملحفه های کشدار به علت داشتن کش در چهار طرف به راحتی مورد استفاده قرار میگیرند و چون در تولید آنان از صنعت نانو بهره گرفته شده است هر آنچه را که ملحفه خوب باید داشته باشد را داراست.
ملحفه رولی: ملحفه های رولی به صورت طاقه ای به فروش میرسند که مزایای آنها میتوان به راحتی در برش، کمتر شدن مواد اضافی و دور ریز و همچنین مصرف با صرفه تر آن اشاره کرد.
از شاخصه های بارز ملحفه تترون سفید ساده این است که معمولا در عرض سه متر به بازار عرضه میشوند. خرید ملحفه تترون سفید ضخیم با دارا بودن مزایای خاص خود چه به صورت کشدار و چه رولی میتواند گزینه خوبی برای مصرف کنندگان انبوه باشد.

 مراکز خرید ملحفه تترون سفید ضخیم
مراکز خرید این منسوج

برای خرید این کالا میتوان با مراجعه به مراکز خرید، به راحتی آن را تهیه نمود. فروش این محصول به چندین صورت انجام میشود و برای خرید میتوان هم به صورت حضوری و هم آنلاین این ملحفه را سفارش داد. خرید ملحفه تترون همان طور که اشاره شد اگر به صورت عمده انجام پذیرد بسیار به صرفه تر خواهد بود و نفع بیشتری برای خریدار به همراه خواهد داشت. از آنجا که این ملحفه از عمده کالاهای خواب پر مصرف در بازار فروش است و در تمام شهرها متقاضیان انبوهی دارد، مراکز خرید ملحفه تترون سفید ضخیم در تمامی شهرها دایر است و معمولا برای تهیه این محصول مشکلی وجود ندارد و مشتریان میتوانند به میزان نیاز خود، این کالا را از طریق فروشنده انواع ملحفه تترون سفید ضخیم تهیه کنند.

فروشنده انواع ملحفه تترون سفید ضخیم

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag