پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشنده انواع پارچه فلامنت ورزشی

فروشنده انواع پارچه فلامنت ورزشی برای این که بتواند میزان فروش خود را افزایش دهد اقدام به عرضه آنلاین محصول کرده است تا امکان سفارش گیری از سراسر کشور وجود داشته باشد.

پارچه فلامنت ورزشی از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی مانند فیلامنت، پنبه و ویسکوز تولید می شود که دوام و کیفیت بی نظیری دارد و بسیار راحت می باشد.

فروشنده انواع پارچه فلامنت ورزشی

آنچه باید از پارچه فلامنت سوزنی بدانید

آنچه باید از پارچه فلامنت سوزنی بدانید پارچه فلامنت سوزنی نوعی پارچه تریکو می باشد که بیشترین مصرف آن در لباس های ورزشی می باشد و این به دلیل حالت کشسانی بودن آن است که باعث شده ورزشکاران در هنگام تمرینات ورزشی راحت باشند این نوع پارچه گرد بافت یا تریکو دارای الیاف درشتی می باشد و در متراژ 4.20 سانتی متر تولید می شود.

از ویژگی مهم این نوع پارچه می توان به قدرت چاپ پذیری آن اشاره کرد که برند های ورزشی و لوگو را روی آن می توان چاپ کرد قدرت و دوام این نوع پارچه باعث شده از پر مصرف ترین پارچه های ورزشی محسوب شود علاوه بر این تن خوری عالی دارد و این به دلیل خاصیت کشسانی بودن آن می باشد.

با گذشت زمان به هیچ عنوان استحکام و کیفیت خود را از دست نمی دهد و قابلیت شست و شو دارد بدون این که دچار تغییر رنگ شود چون به هیچ عنوان در حین فرآیند شستن رنگ نمی دهد لباس های ورزشی که با این نوع پارچه دوخته می شوند ورزشکاران هنگام پوشیدن آن ها عرق نمی کنند که این باعث می شود بدنشان بو نگیرد.

پارچه فلامنت به دو صورت سوزنی و ساده می باشد مدل سوزنی آن برای دوخت لباس های ورزشی استفاده می شود و مدل ساده آن برای دوخت های لباس های مجلسی کاربرد دارد در برابر مواد شوینده مقاومت عالی دارد و زیر دست آن عالی است یعنی در هنگام دوختن رول نمی شود و همین باعث گردیده خرید پارچه فلامنت افزایش یابد.

خرید انواع پارچه فلامنت ورزشی

خرید انواع پارچه فلامنت ورزشی خرید انواع پارچه فلامنت ورزشی توسط حداکثر تولید کنندگان البسه های ورزشی و فعالان حوزه پارچه به صورت آنلاین انجام می شود و می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای در هر ساعتی از شبانه که فرصت کافی دارند با صبر و حوصله رنگ های متنوع این نوع پارچه را مشاهده کنند و بهترین محصول را سفارش دهند علاوه بر این مزیت های استفاده از پارچه فلامنت باعث شده خرید پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مقاومت عالی در مقابل شست و شو دارد.
  • بسیار راحت است.
  • از عرق کردن ورزشکاران جلوگیری می کند.
  • حالت کشسانی خوبی دارد و به راحتی می توانید آن را بپوشید و بیرون بیاورید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag