پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشندگان انواع ست ملحفه هتلی

انواع ست ملحفه هتلی از جمله منسوجاتی است که هتل ها همواره خواهان خرید آن هستند. فروشندگانی زیادی هستند که انواع این ملحفه هتلی را میفروشند، اما شرکت دیبافت از جمله بهترین فروشندگان انواع ست ملحفه هتلی است. این شرکت همه روزه در تلاش است تا محصولات باکیفیت و ارزنده ای را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

شرکت دیبافت با مدیریت مهندس خسروانی اقدام به فروش عمده این محصول میکند و هتل داران میتوانند انواع ست ملحفه هتلی خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب از این شرکت خریداری کنند. این شرکت کیفیت محصولات خود را تضمین میکند و شما میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول باکیفیت کنید.

 آشنایی با ست ملحفه هتلی یک بار مصرف

 آشنایی با ست ملحفه هتلی یک بار مصرف

با پیشرفت صنعت نساجی، این صنعت اقدام به تولید ست ملحفه هتلی یک بار مصرف کرد. همانطور که میدانید در طول روز افراد زیادی به هتل ها مراجعه میکنند و ممکن است وقتی برای استراحت و خواب بر روی سرویس خواب خود میروند، آلودگی های بیرون را با خود به روتختی منتقل کنند. یا وقتی روی ملحفه لکه ای ایجاد شد که با شست و شو برطرف نشود، مجبور به تعویض این ملحفه بشوند و این باعث میشود که هزینه ای اضافه و هنگفت را متحمل بشوند. از این رو ملحفه های یک بار مصرف انتخاب بسیار مناسبی برای صاحبان هتل هستند.

ملحفه های هتلی یک بار مصرف بیشتر از الیاف اسپان باند تولید میشوند، این ملحفه ها ویژگی های زیادی را دارا هستند. برای دوخت این ملحفه ها هزینه بسیار کمی شده است. این ملحفه ها نیاز به اتو کشیدن ندارند و به راحتی قابل استفاده هستند. با استفاده از این ملحفه تمام نکات بهداشتی رعایت شده و دیگر هیچ آلودگی و لکه ای را روی ملحفه های خود حس نمیکنید. از آنجایی که این ملحفه یک بار مصرف است، نیاز به شست و شو ندارد، در نتیجه هزینه آبی ندارد و از این لحاظ بسیار به صرفه است.

این ملحفه مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارد. ملحفه هتلی یک بار مصرف به دلیل الیاف به کار رفته در آن دارای قابلیت بازیافت آسان است و این از مهم ترین نکات و ویژگی های این ملحفه محسوب میشود. برای تولید این ملحفه از ابزار و ماشین آلات مختلفی استفاده میشود. این ملحفه از الیاف پرس شده تولید میشود که بسیار لطیف و نرم است.

مشخصات مهم ست ملحفه نخی سلطنتی

مشخصات مهم ست ملحفه نخی سلطنتی

ملحفه نخی سلطنتی از جمله جدیدترین ملحفه ها محسوب میشود که خواهان زیادی در ایران و سایر کشورهای دنیا دارد. افراد زیادی علاقه مند به خرید ملحفه های سلطنتی هستند، زیرا این ملحفه ها زیبایی بی نظیری به سرویس های خواب میبخشند، اما توجه داشته باشید که این ملحفه ها به دلیل ویژگی و زیبایی که دارند، نسبت به بقیه ملحفه ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

روتختی های نخی سلطنتی دارای مقاومت و دوام بسیار زیادی هستند و شما میتوانید طی سال های طولانی از این ملحفه استفاده کنید. این ملحفه در سای های یک نفره و دونفره طراحی و تولید شده است. این روتختی ثبات رنگ زیادی دارد و بعد از شست و شو رنگ خود را از دست نمیدهد.

همانطور که گفتیم این ملحفه از درصد زیادی نخ تولید میشود و الیاف به کار رفته در این ملحفه با رطوبت و شست و شو پوسیده نمیشود و بسیار خنک و لطیف است و به دلیل طرح های زیبایی که ملحفه نخی سلطنتی دارد، همه روزه افراد بیشتری خواهان خرید این ملحفه هستند.

باکیفیت‌ترین انواع ست ملحفه هتلی ساده کدامند

باکیفیت‌ترین انواع ست ملحفه هتلی ساده کدامند

همانطور که میدانید خرید یک ملحفه هتلی ساده و باکیفیت همواره از دغدغه های هتلداران بوده است. در ادامه ما نکاتی را بازگو میکنیم که با دانستن این نکات شما میتوانید به راحتی بهترین و باکیفیت ترین ملحفه هتلی را شناسایی و خریداری فرمایید.

ملحفه های هتلی ساده در عین سادگی خود دارای زیبایی بی نظیری هستند، از این رو افراد زیادی که برای استراحت یا مسافرت به این هتل ها مراجعه میکنند، اولین چیزی که توجهشان را جلب میکند، همین کیفیت و زیبایی ملحفه های شما است.

ملحفه باکیفیت باید ویژگی های زیر را دارا باشد.

ملحفه باکیفیت باید ویژگی های زیر را دارا باشد.

ضد حساسیت بودن: همانطور که میدانید برخی از ملحفه ها به دلیل اینکه در تولید آنها از الیاف نامرغوب استفاده شده است، برای افراد زیادی حساسیت ایجاد میکنند و باعث سوزش یا خارش و… و در یک کلام مشکلات پوستی میشوند، از این رو خرید یک ملحفه هتلی که از الیاف مرغوب تولید شده باشد تا برای افراد حساسیت ایجاد نکند، بسیار مهم است.

نرم و لطیف: همانطور که گفته شد افراد زیادی به هتل ها مراجعه میکنند که در این بین سنین مختلف از جمله کودک و سالمند وجود دارند. باید ملحفه ای مورد استفاده آنان قرار گیرد که نرم و لطیف باشد تا مشکلی برای پوست نازکشان ایجاد نکند. همچنین هیچ کسی نمیپسندد که شب را روی ملحفه ای سپری کند که زبر و درشت باشد.

قابلیت شست و شوی آسان: باید بدانید که برخی از ملحفه ها با یک بار شست و شو دچار رنگ رفتگی یا آبرفت میشوند. این ملحفه ها باید در شرایط گوناگونی شسته شوند که کار را برای صاحبان هتل بسیار سخت میکند. درنتیجه انتخاب ملحفه ای که در هر شرایطی شسته شود و از کیفیت و ظاهر آن چیزی کم و کاست نشود، بسیار مهم است.

مواردی که گفته شد از جمله مهم ترین نکاتی است که شما در هنگام خرید ملحفه هتلی ساده باید به آن توجه کنید تا صاحب ملحفه های هتلی با کیفیت عالی و زیبایی شوید.

مراکز تولید انواع ست ملحفه هتلی

مراکز تولید انواع مختلف این منسوج

همانطور که میدانید مراکز تولید گوناگونی برای تولید و پخش انواع ست ملحفه هتلی در ایران و سایر کشورها وجود دارند که از میان این مراکز تولید، بعضی از کارخانه‏ها تولید با کیفیت عالی و مورد رضایت مشتری برایشان حرف اول را میزند، لذا در تولید ملحفه هتلی از بهترین متخصصان بهره میجویند. از طرفی شرکت دیبافت نیز ازجمله مراکز پخش این نوع از ملحفه است که این شرکت با مدیریت مهندس خسروانی تمام تلاش خود را میکند که بدون واسطه و مستقیم از باسابقه ترین کارخانه ها، بهترین و باکیفیت ترین ملحفه هتلی را تهیه کند و در اختیار شما قرار دهد. شرکت دیبافت محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه جات تولیدی تهیه میکند و در اختیار شما قرار میدهد. در این صورت با حذف واسطه ها توانسته است این ملحفه را با قیمت واقعی و تولیدی اش در اختیار شما بگذارد.

این شرکت اقدام به فروش اینترنتی و حضوری این محصول کرده است. شرکت دیبافت با تیم باسابقه ای که در زمینه فروش انواع محصولات دارد، توانسته سابقه درخشانی را در این زمینه کسب کند و دارای سایتی است که شما میتوانید با مراجعه به آن اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنید. از توجه شما عزیزان سپاسگزاریم.

فروشندگان انواع ست ملحفه هتلی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag