پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

پارچه فلامنت سوزنی ورزشی همان طور که از نام آن مشخص است، برای تهیه لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه در گروه پارچه های تریکو جای دارد. برخورداری از حالت کشسانی، یکی از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد. در واقع همین ویژگی سبب شده است که افراد در حین انجام فعالیت های ورزشی، احساس راحتی داشته باشند. در ادامه مطلب با فروشندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی، بیشتر آشنا شوید.

فروشندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

انواع پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

انواع پارچه فلامنت سوزنی ورزشیپارچه فلامنت سوزنی ورزشی دارای بافت‌ های لوزی شکلی هستند که در کنار یکدیگر واقع شده اند. این پارچه انواع مختلفی دارد. در یک دسته بندی کلی می توان آن را به دو نوع یکرو و دورو تقسیم کرد. همچنین آنها را از نظر ضخامت در دو گروه مجزای دیگر یعنی ساده و بیمارستانی طبقه بندی می کنند. نوع بیمارستان این پارچه، ضخامت کمتری نسبت به پارچه ساده دارد. اما با توجه به شرایط حساس بیماران، از لطافت بیشتری برخوردار است تا از بروز مشکلات پوستی برای آنها جلوگیری نماید. همچنین نوع ورزشی بافت درشت تر و براقیت بیشتری در مقایسه با پارچه بیمارستانی دارد. 

عرض این پارچه ها نیز متفاوت است که سبب ایجاد کاربری های متعدد برای آن گردیده. به نحوی که عریض ترین آن در اماکنی مانند هتل ها به عنوان پشت پرده ای استفاده می شوند. پرده سراها مشتریان عمده آن هستند. لازم به ذکر است که امکان چاپ هرگونه لوگو و برند روی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی وجود دارد.

در رابطه با شست و شوی پارچه های ورزشی مذکور، می بایست که از آب سرد یا ولرم استفاده شود تا بافت خود را از دست ندهند. همچنین شستن آنها به صورت دستی بهتر است. 

صادر کنندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

صادر کنندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشیتولید پارچه های فلامنت سوزنی ورزشی در کشور، در سطح وسیعی انجام می شود. نیاز فراوان بازار به این پارچه ها، موجب این امر شده است. صنعت نساجی ایران، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، توانسته است، گام‌های موثری در زمینه تولید انواع پارچه به ویژه نوع فلامنت بردارد. به این ترتیب زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم نموده و نیاز به واردات آن را از بین برده است. حتی موفق به تامین بازارهای کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه ای مانند ترکیه و عراق نیز شده که به دنبال آن ارزآوری زیادی برای کشور به ارمغان آورده. 

صادرکنندگان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی، در سال‌های اخیر موفق به ثبت آمار قابل توجهی از صادرات این پارچه شده اند. در همین راستا، سعی بر بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی دارند تا بتوانند جایگاه خود را در بازارهای بین المللی حفظ کنند و تا حد امکان آن را ارتقا بخشند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag