پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشگاه پارچه شانتون سه نخ مانتو

استفاده از پارچه شانتون سه نخ برای تولید لباس های مختلف بسیار مورد توجه قرار دارد. فروشگاه پارچه شانتون سه نخ مانتو و کت دامن و… این محصول را با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار عرضه می کند تا امکان خرید برای عموم وجود داشته باشد. پارچه شانتون سه نخ در بین انواع مختلف این پارچه بهترین به عنوان بهترین نوع شناخته می شود. 

فروشگاه پارچه شانتون سه نخ مانتو

از مشخصات پارچه شانتون بیشتر بدانید

از مشخصات پارچه شانتون بیشتر بدانید آگاهی از ویژگی ها و مشخصات پارچه شانتون کمک می کند تا مشتریان و خریداران این محصول بتوانند این پارچه را راحت تر شنایی کنند. اکنون به برخی از این مشخصات اشاره می کنیم :

این پارچه معمولا دارای خطوط نا منظمی است که این ویژگی یکی از اصلی ترین ویژگی های ظاهری پارچه شانتون است و با توجه به این مورد می توان به راحتی پارچه شانتون را تشخیص داد. 

پارچه شانتون دارای وزن کمی است و به طور کلی به عنوان یکی از سبک ترین پارچه ها شناسایی می شود. با توجه به این ویژگی از این پارچه بیشتر برای دوخت لباس های تابستانی و بهاری استفاده می شود. 

پارچه شانتون کنفی از زمان گذشته برای دوخت انواع مانتو های زنانه، تونیک دخترانه و بچه گانه، کت و دامن و… استفاده می شده و امروزه نیز یکی از محبوب ترین انواع پارچه برای دوخت چنین محصولاتی است. 

پارچه شانتون به علت نخی بودن بعد از شست و شو به هیچ عنوان کوتاه یا چروک نمی شود و رنگ و حالت اولیه خود را به خوبی حفظ می کند. 

قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ کنفی

قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ کنفی قیمت پارچه شانتون به موارد متعددی بستگی دارد. قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ کنفی بهتر و مناسب تر است و به همین جهت درصد زیادی از مشتریان این پارچه را به صورت عمده خریداری می کنند. 

قیمتی که برای این پارچه به صورت عمده و کلی در نظر گرفته می شود به دلیل کاهش برخی هزینه ها به صرفه تر است. به عنوان مثال حذف هزینه های مربوط به واسطه ها از این موارد است. 

قیمت این محصول به کیفیت پارچه، نوع پارچه، اندازه و مقدار پارچه و هزینه های اولیه برای تولید بستگی دارد و تولید کنندگان نیز سعی می کنند تا با در نظر گرفتن تمامی این موارد مناسب ترین قیمت را در نظر بگیرند. 

مشتریان و خریداران قبل از خرید این پارچه باید به برخی موارد توجه داشته باشند. یکی از مهمترین مواردی که توجه به آن ضروری است توجه به کیفیت محصول و قیمت آن است به گونه ای که قیمت در نظر گرفته شده برای هر متر از پارچه شانتون با کیفیت آن همخوانی و تناسب داشته باشد. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag