پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش تضمینی زیرانداز ۱۲ نفره جاجیمی ضد آب

تولید زیرانداز جاجیمی ۱۲ نفره ضد آب که مورد استفاده بسیاری از مردم به دلیل کیفیت خوبش قرار میگیرد توسط تولید کنندگان ایرانی و اغلب در شهرهای اصفهان، یزد، همدان و… انجام میشود. زیرانداز جاجیمی ۱۲ نفره ضد آب با فروش تضمینی توسط توزیع کنندگان و فروشندگان این نوع محصولات انجام میشود.
تولید این زیراندازهای زیبا با رنگ های دلنشین که ترکیب سنتی زیبایی را به خاطر ما ایرانی ها می آورد از سال ها پیش توسط تولید کنندگان ایرانی انجام میشود ولی رفته رفته با گذشت زمان و با تولید دستگاه های بافندگی جدید مدل ها و رنگ های جدید و زیباتری تولید میشود که خوشبختانه مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. فروش این زیراندازهای زیبا توسط توزیع کننده های این کالا و فروشگاه های فرش و موکت و کالای خواب صورت میپذیرد که این فروش به سراسر ایران و صادرات به کشورهای خارجی انجام میشود.
فروش این زیراندازهای ضد آب و با کیفیت به صورت تضمینی انجام میشود، از آنجا که این کالا از کیفیت بالایی برخوردار است و علاوه بر مواد اولیه درجه یکی که در آنها به کار رفته، خاصیت ضد آب هم دارد، به همین دلیل فروش آن با ضمانت صورت میپذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید این زیرانداز با کیفیت همراه ما باشید.

مشخصات زیرانداز ۱۲ نفره جاجیمی ضد آب

مشخصات زیرانداز ۱۲ نفره جاجیمی ضد آب

در بین زیراندازهای تولید شده و مدرن و طرح های جدید ایران و جهان زیرانداز جاجیمی بسیار پر طرفدار است و به دلیل رنگ های زیبا و دلنشینی که دارد، به صورت تکی و عمده و به فراوانی خریداری میشوند. این زیرانداز بسیار زیبا از الیاف برزنتی با کیفیت تشکیل شده و مواد اولیه درجه یک به کار رفته در آن، باعث شده تا این کالا دوام بالایی داشته باشد. ضخامت این زیرانداز ۲ میلی متر است و به دلیل جنس خوب و الیاف درجه یک به راحتی قابل شست و شو در ماشین های لباسشویی خانه و خشک شویی و حتی با دست است.
این کالای پر طرفدار کاور زیبایی هم دارد که جنس آن هم برزنتی است. این کاور زیبا به دلیل داشتن قابلیت شست و شو، امتیاز بیشتری به این کالا میدهد. ضد آب بودن این کالا و ضد حساسیت بودنش به دلیل جنسی که دارد طرفدارانش را بیشتر کرده و رضایت مندی خریداران با خریدهای مجددشان نشان داده میشود. این زیرافکن دوست داشتنی در ابعاد ۲۷۰ در ۳۵۰ سانتی متر است و با وزن حدود ۴۰۰۰ گرم تولید میشود و راهی بازار فروش محصولات نساجی میشود. قیمت این زیرانداز به دلیل نوسانات بازار ثابت نیست ولی در عین حال، همیشه با قیمت مناسبی به فروش میرسد و همین قیمت مناسبت باعث پر طرفدار بودن این کالا هم شده است.

اهمیت داشتن زیرانداز چیست

اهمیت داشتن زیرانداز چیست

ما ایرانی ها عادت داریم بیشتر اوقات فراغتمان را در کنار خونواده، دوستان و آشنایان بگذرانیم و برای رهایی از استرس و مشغله روزهایی که گذراندیم سعی میکنیم مکانی آرام و شادی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنیم. مکان هایی که شامل پارک های داخل شهری، روستاهای کنار شهر یا کنار ساحل و جنگل ها میشوند، همیشه در اولویت انتخاب ‌هایمان است. برای سفرهای چند ساعته تا چند روزه وسایل مختلفی که به دو دسته ضروری و غیر ضروری تقسیم میشوند، مورد نیاز است که زیرانداز جزو وسایل ضروری قرار میگیرد. زیرانداز را مانند فرش بر روی زمین پهن میکنند و روی آن مینشینند به این دلیل که زیرانداز باعث جلوگیری از فرورفتن سنگ ها و خارهای ریز روی زمین و خراشیدگی لباس میشود و به ما کمک میکند که با نشستن روی آن راحت بنشینیم و استراحت کنیم و ظرف و ظروف مسافرتی را روی آن قرار دهیم و چه بهتر که این زیرانداز علاوه بر خاصیتی که دارد ضد آب و ضد حساسیت هم باشد.

عرضه بی واسطه انواع زیرانداز ۱۲ نفره جاجیم ضد آب

عرضه بی واسطه انواع زیرانداز ۱۲ نفره جاجیم ضد آب

زیراندازهای جاجیمی از قدیم الایام در شهرهایی مانند اصفهان، یزد، همدان و حتی شهرهای شمالی تولید میشد و هم اکنون کارخانه های زیادی در این شهرها مشغول به کار شده و این کالای زیبا را بدون هیچ واسطه ای به بازار روانه کرده و در اختیار عموم قرار میدهند. خرید عمده از این کارخانه ها بسیار راحت است ولی برای خرید تکی زیرانداز میتوانید در بازار به فروشگاه هایی که انواع زیراندازها را به فروش میرسانند مراجعه کرد. در صورتی که توان یا وقت کافی برای خرید راحت از بازار را ندارید، میتوانید از طریق فضای مجازی و به صورت انلاین با قیمت روز از سایت های معتبر فروشنده که این زیرانداز جاجیم زیبا را بدون واسطه به فروش میرسانند، خریداری کرده و خاطره جدیدی را ثبت کنید.

مرکز توزیع زیرانداز ۱۲ نفره جاجیم و ضد آب ضد رطوبت

مرکز توزیع زیرانداز ۱۲ نفره جاجیم و ضد آب ضد رطوبت

مراکزی که این زیراندازهای ضخیم و ضد آب جذاب را با طرح و رنگ های گوناگون به فروش میرسانند، در بازار بسیار بوده و با قیمت های مناسبی در بازار به مردم ارائه میدهند. فروشگاه اینترنتی دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از ‌فروشگاه های معتبر و بزرگ کشور است که بدون واسطه زیرانداز جاجیم ضد آب را در اختیار مردم قرار میدهد.
این فروشگاه توسط مدیریت مهندس خسروانی، بهترین مشاوران خرید و پرکارترین پرسنل اداره میشود که هم به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی به صورت آنلاین در خدمت مردم عزیز داخل و خارج از ایران هستند و تمام وقت با اطلاعات فراوان خریداران را در زمینه خرید زیرانداز جاجیم ضد آب ۱۲ نفره راهنمایی میکنند. اگر قصد خرید زیرانداز ضد آب دارید شرکت دیبافت اماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای اعم از خرید یا فروش به شماست.

فروش تضمینی زیرانداز ۱۲ نفره جاجیمی ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag