پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش مستقیم روتختی خوابگاهی یک بار مصرف

تولید کنندگان روتختی های خوابگاهی همواره سعی در تولید بهترین کیفیت با استفاده مواد اولیه و الیاف درجه یک دارند. بعد از تولید، این منسوج توسط فروشندگان و توزیع کنندگان با فروش مستقیم یعنی بدون واسطه یا با واسطه راهی بازار میشود. خصوصا روتختی خوابگاهی یک بار مصرف که کارایی فراوانی در بسیاری از خوابگاه های ارگان ها دارد. روتختی از عمده لوازمی است که بیشترین نقش را در راحتی و فراهم کردن استراحت برای شما عزیزان دارد. روتختی خوابگاهی اگر کیفیت بالایی داشته باشد عمر طولانی تری خواهد داشت. روتختی خوابگاهی با کیفیت با شست و شوی مداوم خراب نمیشود. چرا؟ (چون دوام بالایی نسبت به شست و شو و استفاده مداوم دارد) با نگاه کردن به بازار روتختی خوابگاهی میتونیم به این نکته برسیم که روتختی خریداران زیادی داشته و دارد.
روتختی خوابگاهی رنگی از بهترین طرح های روتختی خوابگاهی است که اشتیاق شما خریداران عزیز را برمی انگیزد. این روتختی در رنگ های متنوع بوده و بر اساس سلیقه و حتی خوابگاه دخترانه و پسرانه ای که قرار است این روتختی استفاده شود، توسط خریدار تهیه میشود. انواع روتختی خوابگاهی در جنس های گوناگون و رنگ های متنوع در بازار موجود است. جنس روتختی خوابگاهی باید به گونه ای باشد که در اثر استفاده آسیب نبیند. خرید روتختی خوابگاهی باکیفیت موجب این میشود که روتختی عمر بیشتری پیدا کند و هزینه های اضافه از تعویض روتختی به حداقل برسد. خرید روتختی خوابگاهی با کیفیت هزینه ها را کمتر میکند و مانع حساسیت شما عزیزان میشود. قیمت نهایی روتختی توسط عواملی تعیین میشود. از عوامل موثر بر قیمت کیفیت روتختی است. عامل دیگر موثر بر قیمت روتختی، نوع خرید است. اگر روتختی خوابگاهی را عمده بخرید قیمتی کاملا بصرفه و کمتر خواهد داشت.

چند مورد از مزایای روتختی خوابگاهی نخی

چند مورد از مزایای روتختی خوابگاهی نخی

1. رطوبت را جذب و سپس تبخیر میکند
2. ضد آلرژی است
3. برای بیماران پوستی و کودکان بسیار مناسب است.
4. در الیاف های آنها شکست های میکروسکوپی وجود دارد.
5. روتختی خوابگاهی نخی قابلیت نفوذ پذیری بالایی در جهت هدایت هوا دارد (یعنی در زمستان گرم است و در تابستان سرد است).
6. میتوانند تا 20% وزن خود، رطوبت جذب کنند.
7. گرد و خاک را جذب نمیکنند.
8. به دلیل تجزیه پذیری بسیار با محیط زیست سازگار هستند.
9. در برابر باکتری ها مقاوم هستند.

روتختی خوابگاهی چه مشخصاتی دارد

روتختی خوابگاهی یک بار مصرف چه مشخصاتی دارد

از آنجایی که پوست بسیار حساس و لطیف است؛ اگر از روتختی استفاده شود که جنس نا مرغوبی داشته باشد، ممکن است حساسیت پوستی ایجاد شود یا خراشی به بدن وارد کند. بنابر این باید نسبت به میزان گرمی یا سردی روتختی خود اطمینان داشته باشید. البته لازم است این نکته را به یاد داشته باشید که روتختی خوابگاهی جنس و بافت مرغوبی دارد که در اثر شست و شو از بین نمیرود. روتختی خوابگاهی از مرغوب ترین پارچه ها تهیه شده استکه شامل موارد زیر است:

1. چهار تکه کاور ملحفه تشک
2. کاور لحاف
3. دو عدد کاور بالشت

به طوری که تمامی نیازهای شما را در زمان خواب برطرف میکند.

باکیفیت ترین انواع روتختی رنگی کدام اند

باکیفیت ترین انواع روتختی خوابگاهی یک بار مصرف رنگی کدام اند

1. طرح و مدل های گلدا
2. طرح و مدل های چاپی و سه بعدی
3. روتختی چهار فصل
4. روتختی بهاره
5. طرح های فانتزی
6. طرح و مدل های سنتی
7. طرح و مدل های ساده و مدرن
8. طرح و مدل های کلاسیک

تولید کنندگان روتختی خوابگاهی یک بار مصرف

تولید کنندگان روتختی خوابگاهی یک بار مصرف

شركت دیباف توليد‌ كننده انواع محصولات نساجي، به عنوان يكي از بهترین تولیدی های نساجي ايران، هم اكنون در آستانه هفتمين دهه از فعاليت خود در صنعت نساجي كشور قرار دارد. پايايی و پويايی رمز موفقيت و بقاي ما در اين سال هاي پر فراز و نشيب بوده است. مدیریت و پرسنل اين شركت همواره در صدد بوده‌اند، همت و تلاش ايراني را با توليد محصولاتي كه شالوده قدمت و نوآوري است به منصه ظهور برسانند و اميد دارند تا از این ديار راهی به سوی دروازه‌های جهاني اين صنعت باز کنند، زیرا بر ان باورند که ايرانيان هميشه شايسته بهترين‌ ها هستند. سهمی از محصولات این تولیدی، به کشـورهای همسایه صادر میشود و این شرکت افتخار دارد که تا کنون چندین مرتبه به دریافت لوح تقدیر به عنوان صادر کننده نمونه گردیده است و همینطور یکی از بزرگترین کارخانجات نساجی است که قادر است انواع پارچه های شلواری (جین و کتان)، پیراهنی، ملحفه ای، پرده ای، مانتویی، چادر مشکی، رومبلی و پتوی سبک با ترکیب پنبه، الیاف مصنوعی یا مخلوط آنها را تولید نماید.

فروش مستقیم روتختی خوابگاهی یک بار مصرف

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag