پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش پارچه فلامنت ورزشی ارزان

پارچه فلامنت ورزشی توسط کارخانه های زیادی در کشور تولید شده و برای فروش روانه بازار می شود. برای دوخت انواع تیشرت و شورت های ورزشی، تیشرت های اسپورت و سالنی معمولا از این نوع پارچه استفاده می کنند. از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های پارچه فلامنت می توان به چاپ پذیری آن ها اشاره کرد که به راحتی می توان لوگو و برند باشگاه ورزشی، لوگو مدارس برای لباس های ورزشی و … را روی آن ها چاپ کرد.

فروش پارچه فلامنت ورزشی ارزان

بررسی کیفیت پارچه فلامنت ورزشی

بررسی کیفیت پارچه فلامنت ورزشیپارچه فلامنت دارای کاربردهای زیادی می باشد و علاوه بر دوخت لباس های ورزشی برای دوخت انواع لباس بیمار نیز از آن استفاده می کنند که دارای بافت ظریف تری می باشند و نسبت به نوع ورزشی رنگ آن براق تر و درخشان تر است. پارچه فلامنت ورزشی به دلیل کاربرد زیادی که در رشته های ورزشی دارد از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و دارای کیفیت بالایی می باشد. نوع پارچه فلامنت ورزشی دارای بافتی نسبتا درشت می باشد.

قیمت این نوع پارچه با توجه به متراژ، عرض، کیفیت و میزان خرید بستگی دارد. پارچه فلامنت دارای عرض 150 سانتی متر می باشد که تولیدی های لباس ورزشی از مشتریان دائم این نوع پارچه می باشند این پارچه دارای رنگ های صورتی، آبی، سفید و … می باشند و همچنین دارای الیاف نرمی می باشند که معمولا از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. 

از مهم ترین ویژگی های پارچه فلامنت مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه فلامنت مرغوب به هیچ وجه رنگ نمی دهد.
  • این پارچه هنگام دوخت لول نمی شود.
  • جنس این پارچه بسیار نرم است.

تولید کنندگان پارچه فلامنت ورزشی

تولید کنندگان پارچه فلامنت ورزشیبرای دوخت ست های ورزشی از این نوع پارچه استفاده می شود که با توجه به فصل سال و نوع آب و هوا پارچه باید دارای مشخصات ویژه ای باشد. این نوع پارچه دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام با مشخصات خاص و متفاوتی تولید می شود. از مهم ترین خصوصیات این پارچه می توان به دوام بالای آن اشاره کرد، پارچه فلامنت در برابر شستشو بسیار مقاوم بوده و خیلی زود خراب نمی شود. 

از انواع پارچه فلامنت ورزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. پارچه فلامنت ورزشی ساده
  2. پارچه فلامنت ورزشی سوزنی
  3. پارچه فلامنت ورزشی گندمی
  4. و …

پارچه فلامنت را به صورت عمده و خرده می توانید خریداری کنید و اینکه شما چه نوع لباس ورزشی را می خواهید تولید کنید می توانید پارچه فلامنت ویسکوز، کتان، فلامنت کجراه و … را تهیه کرده و برای دوخت لباس مورد نظر از آن ها استفاده کنید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag