پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش پتو دخترانه عروسکی یک نفره با طرح های انیمه های کارتنی

امروز می خواهیم در این مقاله در مورد فروش پتو دخترانه عروسکی یک نفره با طرح های انیمه های کارتونی مطالبی را به صورت کامل و جامع برای شما بازگو کنیم، پس در این مقاله با ما همراه باشید، پتوی دخترانه عروسکی دارای طرح های مختلفی می باشد و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

پتو دخترانه عروسکی

همانطور که می دانید و مطلع هستید امروزه در بازار شاهد تنوع مدل های مختلف پتو دخترانه عروسکی در شخصیت های کارتونی مانند السا و آنا، سیندرلا سفید برفی، کیتی، توت فرنگی و غیره می باشیم که هر کدام دارای زیبایی های منحصر به فردی هستند و تنوع رنگ بندی و سایز های مختلفی دارند.

پتو های عروسکی امروزه در بین کودکان محبوبیت بسیاری به خود گرفته است و صورت پسرانه و دخترانه مورد تولید قرار می گیرد، پتو های دخترانه دارای طرح های بسیار زیبایی هستند و تولید شده از مواد اولیه مرغوب می باشند، پتوهای دخترانه دارای سایز بندی هستند و تنوع مدل‌های مختلفی دارند به همین دلیل کار را برای خریدار راحت کرده اند.

یکی از پتو هایی که امروزه بسیار مورد استقبال دختر خانم ها قرار گرفته است، پتو دخترانه طرح سیندرلا می باشد، شما می توانید پتو طرح سیندرلا را با وسایل اتاق دختر خانم های خود ست نماید و زیبایی آن را دوچندان کنید.

پتو هایی که به صورت دخترانه عروسکی هستند دارای کاربردهای زیادی می باشند و امروزه برای روتختی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و در جنس های بسیار زیبا و برندهای متفاوت مانند گلبافت اسکیمو، نرمینه و غیره در بازار موجود هستند و دارای جنس لطیف و مقاوم می باشند و همچنین به صورت بهاره ، تابستانه و زمستان به تولید می رسند.

پتو های زمستانه دخترانه عروسکی دارای جنس ضخیم تری می باشد و معمولاً به صورت دو لایه و تک لایه هستند همچنین دارای گرمای بسیاری می باشند، ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عوارض پوستی ایجاد نمی کند و همچنین قابل شست و شو هستند.

نوع بهاره و تابستانه آن نیز در بازار موجود است که دارای کیفیت خوبی است و جنس نازک و سبکی دارد و قابل حمل در مکان های مختلف می باشد و می توان از آن ها برای مسافرت نیز استفاده کرد،، پتوهای دخترانه عروسکی به صورت ژله ای، سه بعدی، گل برجسته، ساده و غیره در بازار موجود هستند که هر کدام دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند و از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار هستند.

پتو های دخترانه سه بعدی و ژله ای از لحاظ کیفیت در درجه بالایی می باشند و دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و چشم بیننده را به خود خیره می‌کنند و بیننده را وادار به خرید خود می نمایند و یک گزینه بسیار مناسب برای خرید می باشند.

قیمت پتو دخترانه عروسکی بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، بهتر است برای خرید پتو دخترانه عروسکی به قیمت مناسب به تولیدی های این کالا مراجعه کنید و این محصول را به صورت عمده ثبت سفارش نمایید، زیرا تولید کنندگان پتو دخترانه عروسکی برای سفارش های که در حجم بالا هستند تخفیف ویژه در نظر می‌گیرند و پتو را به نرخ درب کارخانه تحویل مشتری می دهند.

مواد اولیه تولید این کالا نیز نقش بسیار مهمی در تعیین قیمتش دارد هر چه مواد اولیه این محصول خوب تر و با کیفیت و درجه یک باشد باعث می شود که پتو از لحاظ کیفیت و مقاومت با استحکام تر شود به همین دلیل قیمت آن را نیز افزایش می دهد.

فروشنده پتو دخترانه عروسکی برای اینکه جلب مشتری نماید و محصول خود را افزایش دهد باید در ابتدا بهترین مواد اولیه را برای تولید محصول خود به کار بگیرد و سپس برای آن یک برند معتبر انتخاب کند و در نهایت محصول خود را در فروشگاه آنلاین به ارائه بگذارد و با اینکار کیفیت محصولات خود را در تمام دنیا گسترش دهد به همین دلیل می‌توان به افزایش فروش خود و جلب مشتری بیشتر کمک نماید.

همچنین می تواند برای کالای خود قیمت مناسب در نظر بگیرد، زیرا مصرف کنندگان خواهان محصولاتی هستند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد و اگر محصول از قیمت بالایی برخوردار باشد از خرید خود صرفه نظر می کند و با این کار باعث کاهش فروش می‌شوند، همچنین می توان از محصول خود به صورت بنر در سایت ها اینترنتی تبلیغ نماید و با این کار مشتری های زیادی را جذب کیفیت محصول خود کند.

در هنگام خرید این کالا به رنگ و کیفیت پتو دخترانه عروسکی بسیار دقت داشته باشید و سعی کنید حتما پتو دخترانه را طبق سلیقه فرزندان خود انتخاب نمایید تا بعد از خرید کودکان شما دچار پشیمانی و تردید نشوند، بهترین نوع برند آن را برای فرزندان خود انتخاب کنید زیرا پوست آن ها نازک و حساس است و ممکن است که با جنس نامرغوب دچار آسیب پوستی شوند، به نحوه دوخت و سایز آن نیز دقت کنید.

برای خرید این کالا به سراغ مراکز معتبر بروید، زیرا این مراکز برای اینکه جلب مشتری نمایند بهترین و باکیفیت ترین پتو های عروسکی دخترانهرا به ارائه می گذارند و از فروش اجناس نامرغوب خودداری می کنند و با این کار مشتریان زیادی را جذب محصول خود می کنند، خرید در این مراکز بسیار به صرفه می باشد و دارای قیمت مناسبی است.

خرید پتو عروسکی دخترانه امروزه به دو روش حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد، خرید به روش حضوری به دلیل این که با وساطت واسطه ها انجام می شود از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد و برای خرید این چنینی باید وقت زیادی تلف شود و با هزینه بیشتری برخوردار است، بهتر است که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و بسیاری از هزینه ها را حذف کنید.

اگر تاجر هستید و قصد خرید پتو دخترانه عروسکی در حجم عمده را دارید به شما پیشنهاد می کنم که به صورت راحت و به سهولت ترین روش از طریق فضای مجازی با یک کلیک ساده به همین وبسایت که در حال مطالعه مطالب آن هستید مراجعه فرمایید با خرید در این سامانه می توانید از لحاظ کیفیت و قیمت کالا آسوده خاطر باشید و تنوع محصولات بیشتری را مشاهده نمایید.

سپس در صورت تمایل می توانید محصول خود را ثبت سفارش کنید و کالا را در بازه زمانی کوتاهی به صورت مستقیم و بدون واسطه در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید و از خرید خود رضایتمند باشید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    ایمان صفا می گویند:

    با سلام و تشکر از مجموعه حرفه ای تون پتو های دخترانه بسیار نرم و لطیف بودن و ارسالتون‌به موقع بود ممنون

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  2. دیدگاه های نوشته

    سمانه براتی می گویند:

    نسبت به قیمتش وزنش سبک بود من راضی نبودم ولی کیفیت طرح و رنگ خوبی داشت

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  3. دیدگاه های نوشته

    حنانه مومنی می گویند:

    سلام سفارشم کی به دستم میرسه

    • دیدگاه های نوشته

      ندا یاسی می گویند:

      خسته نباشین ممنون از تیم فروش حرفه ای تون و پاسخگویی به موقع تون جنس پتوهای دخترانه تون خیلی خوبه و باکیفیت

      • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۶۹۷۱۵۱
    • طرح ورنگ بندی های دخترانه خیلی زیباست مخصوصا طرح و رنگ کارتونی

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      علی اقا می گویند:

      سلام عالی

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      خاطره کمالیان می گویند:

      سلام من برای اتاق دخترم خرید کردم خیلی خوشش اومده و از طرح آن خیلی راضیه کیفیت خوبی هم داره.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      زهرا امیری می گویند:

      امروزه پتو های بچگانه از پر فروش ترین پتوهای بازار است که طرفداران زیادی دارد.

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      مینا درخشابی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      من خرید داشتم راضیم محصولات خوبی دارید.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      عباس کمال زاده می گویند:

      سلام پتو های دخترانه سایت شما دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که آسانی قابل سفارش هستند

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      کامور می گویند:

      اتاق رو ناز میکنه

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
    • پتو های دخترانه خیلی خوبه و کیفیت طرح های دخترانه خیلی عالی هست

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیمی می گویند:

      اتاق عالی میشه به نظرم

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
    • دیدگاه های نوشته

      رضا کریمی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      من برای تولد دخترم از شما خرید کردم و خیلی خوشش آمد کیفیت کارتونم بسیار عالی بود مرسی از سایت خوبتون

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag