پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش کلی روتختی کتان پلی استر

روتختی های کتان پلی استر به صورت کلی و جزئی، توسط فروشگاه های مختلف در اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران، به فروش میرسند. فروشگاه های مختلف در فروش کلی روتختی های کتان پلی استر، سود خوبی خواهند برد، اما در این میان خریدار عمده این منسوجات بیشتر از فروشنده کلی، منفعت میبرد. چرا که در اولین فروش، اجناس به دست واسطه ها میرسد و این واسطه ها به هنگام عرضه کلی و جزئی روتختی های کتان پلی استر، از سود زیادی برخوردار خواهند شد.
با وجود این همه نوسانات موجود در بازار، عقل یاری میکند که خرید خود را مطمئن تر انجام دهیم تا در صورت بالارفتن قیمت اجناسی که قرار بود در گذشته خریداری نماییم، قدرت خریدمان کاهش پیدا نکند. شما با خرید عمده، دیگر خیالتان از هرگونه نوسان در بازار راحت است و میتوانید هر موقع که مشتری سفارش این روتختی ها را داد، فروش خود را به صورت کلی یا جزئی، بسته به انتخاب مشتری، انجام دهید.

آشنایی با روتختی پلی استر

آشنایی با روتختی پلی استر

ما در این قسمت شما را با مواد تشکیل دهنده این منسوجات آشنا میکنیم. پلی استر نوعی پلیمر ساخته میشود و از گروه پلی استر است. الیاف پلی استر در صنایع پوشاک، روتختی و… کاربرد دارند. روتختی هایی که با پارچه های پلی استر تهیه و تولید میشوند، نسبت به دیگر پارچه ها، نرم تر بوده و لطافت و شادابی را به شما مشتریان عزیز هدیه میدهند. لازم به ذکر است که بدانید الیاف پلی استر، شیمیایی است، اما دوام بالایی دارد و خاصیت ارتجاعی بودن آن باعث میشود تا روتختی ها بعد از شست و شو چروک نشوند.

مشخصات روتختی کتان پلی استر

مشخصات روتختی کتان پلی استر

اگر دوست دارید با برخی از مهم ترین مشخصات روتختی کتان پلی استر آشنا شوید، با ما همراه باشید:
ـ با دوام
روتختی های پلی استر به دلیل دوام بالایی که دارند، در تهیه و تولید روتختی به کار گرفته میشوند و این منسوجات به هیچ وجه هنگام شست و شو، رنگ پس نمیدهند و همیشه زیبا و خوش رنگ باقی میمانند. تغییر رنگ منسوجات مهمی مانند روتختی، در اتاق خواب بسیار آزاردهنده است و نمیتوان به هر جنس روتختی اعتماد نمود. اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که روتختی های پلی استر، بهترین روتختی های موجود در بازار هستند که تغییر رنگ نمیدهند و به مرور زمان، تار و پود این منسوجات پوسیده یا نخ کش نمیشود.
ـ وزن مناسب
برخی از ما قبل از خواب عادت داریم از این پهلو به آن پهلو شویم و مدت زمان نسبتاً طولانی میگذرد تا به خواب رویم. ما با رو انداز سنگین نمیتوانیم راحت باشیم، اما وقتی یک رو انداز وزن مناسبی داشته باشد، به راحتی میتوان جابه جا شد. روتختی های کتان پلی استر که به صورت ست بالش، روانداز و… هستند، از وزن بسیار مطلوب و سبکی برخوردار هستند.
ـ نرم و لطیف
همه ما دوست داریم رواندازی که استفاده میکنیم، نرم و لطیف باشد، به همین دلیل ما پتوها را بر لحاف ترجیح میدهیم چراکه نرم هستند و حس مطلوبی را در ما ایجاد مینمایند. روتختی هایی که از پارچه های پلی استر تهیه و تولید شده اند، پرز ندارند و لایه رویی این پارچه ها بسیار نرم است.
ـ زیبا و متنوع
در تهیه و تولید روتختی های پلی استر کتان، از بهترین طراحان خبره استفاده شده است تا همگان بتوانند بر حسب سلیقه خود این منسوجات را انتخاب کرده و اتاق خواب خود را آنگونه که دوست دارند، تزیین نمایند.

عرضه انواع روتختی کتان پلی استر

عرضه انواع روتختی کتان پلی استر

روتختی های کتان پلی استر به دلیل تنوع بالا و زیبایی منحصر به فردشان، مشتریان زیادی را از آن خود نموده اند و به همین علت عرضه کنندگان زیادی مسئولیت پخش و فروش این منسوجات را برعهده گرفته اند. همچنین شما میتوانید به صورت کلی یا جزئی، روتختی های کتان پلی استر را از عرضه کنندگان مختلفی سفارش دهید.

خرید مستقیم انواع روتختی کتان پلی استر

خرید مستقیم انواع مختلف این منسوج

برخی از ما به هر دلیلی نسبت به خرید اینترنتی حس خوبی نداریم و میخواهیم اجناس را از نزدیک و به صورت مستقیم بررسی نماییم. بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده روتختی های کتان پلی استر هستند که این منسوجات را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری و مستقیم به خریداران عرضه میکنند که یکی از این فروشگاه های معتبر در سراسر ایران، شرکت دیبافت کالا است. انتخاب با شماست که از کدام روش خرید استفاده نمایید. در صورت خرید مستقیم به آدرس درج شده مراجعه نمایید و محصول را از نزدیک رؤیت فرمایید.
البته لازم به ذکر است که خرید مستقیم برای افرادی مناسب است که در همان شهر سکونت داشته باشند و اگر بخواهید از شهر دیگر و نسبتاً دوری به آدرس مراجعه نموده و خرید مستقیم انجام دهید، اصلاً برای شما به صرفه نیست. ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد مینماییم، چرا که به سرعت این کالاها طبق تعداد سفارش شما تهیه گردیده و در کمترین زمان به دست شما مشتری گرامی ارسال میشوند. لازم به ذکر است که تمام منسوجات موجود در انبار فروشگاه دیبافت، اصل و مرغوب بوده و هیچ گونه کالای نامرغوبی به دست مشتریان نخواهد رسید.

روتختی بزرگ دو نفره

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag