پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع روبالشتی لوله ای

روبالشی کاوری است که برای محافظت بالشت از آلودگی ها و تمیزی آنها مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از پارچه های متنوعی نظیر کتان، ساتن، مخمل، ابریشم و نخی برای انواع بالشت ها در ابعاد و اندازه مختلف دوخته می شود. قیمت انواع روبالشتی لوله ای با توجه به کیفیت و جنس پارچه، ابعاد و اندازه، طرح دار و یا ساده بودن آن، روش خرید این محصول، برند و شرکت تولید کننده و … متفاوت است.

قیمت انواع روبالشتی لوله ای

آشنایی با انواع مدل روبالشتی

آشنایی با انواع مدل روبالشتی امروزه انواع روبالشی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها دوخته می شود. از مدل های پر طرفدار روبالشتی می توان به روبالشتی سه بعدی مخمل، روبالشتی گلدار، روبالشتی کتانی، روبالشتی ساتن و روبالشتی تترون و … استفاده کرد.
روبالشتی سه بعدی دارای طرح های شیک و جذابی بوده و استفاده از پارچه مخمل بر دوام و استحکام این محصول تأثیر زیادی دارد. این روبالشتی برای کودکان نیز طراحی می شود که در انواع طرح های عروسکی و فاتنزی دوخته می شود. پارچه مخمل دارای بافتی متراکم بوده و در برابر کشیدگی و ساییدگی بسیار مقاوم است و این پارچه از رنگبندی متنوعی برخوردار می باشد.
روبالشتی تترون نیز قیمت ارزان تری نسبت به انواع دیگر دارد و در مراکزی مانند: بیمارستان ها استفاده زیادی دارد. انواع روبالشتی کتان نیز دارای جنس بسیار خوب و مقاومت خوبی در برابر سایش دارند.
روبالشتی ساتن دارای براقیت و زیبایی خاصی است و در اثر شستشو تغییری در کیفیت و رنگ آن ایحاد نمی شود و یکی از روبالشتی ها بادوام و پرفروش است. روبالشتی روتختی نیز در انواع جنس های مختلف به صورت ست با رو تشکی و روتختی و کاور کوسن ارائه می شودو این محصول نیز دارای رنگ های جذاب و شکیلی است و امروزه با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ مشتری می تواند بر حسب نیاز و سلیقه خود کالای دلخواه را انتخاب و خریداری کند.

شرکت صادراتی انواع روبالشتی لوله ای

شرکت صادراتی انواع روبالشتی لوله ای شرکت صادراتی انواع روبالشتی لوله ای این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، آذربایجان و … صادر می کند. امروزه شرکت های تولید کننده متعددی انواع روبالشتی را با طرح های متنوع و بسیار زیبا توسط دسنگاه های مجهز با بکارگیری از خیاطان توانمند و مجرب با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند و علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به خارج از کشور نیز صادر نموده که در کشورهای مقصد نیز به دلیل مرغوبیت و رنگ بندی شیک و جذاب دارای متقاضیان زیادی است و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag