پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه

یکی از وسایل مهم در اتاق خواب، روتختی و لحاف است که انواع متفاوتی دارد. بیشتر دختر خانم ها بدنبال خرید یک روتختی زیبا با قیمتی مناسب هستند که قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به تازگی قصد خرید یک روتختی مناسب برای دختر خود را دارید و از قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه اطلاع کافی ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌ ها و عوامل دخیل در تفاوت قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه را برای شما بیان کنیم.
روتختی ها معمولاً از دسته اقلام تزئینی اتاق خواب محسوب میشوند. از آنجایی که دختر خانم ها به زیبایی و دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت زیادی میدهند، پس انتخاب روتختی مناسب و زیبا برای آنها بیشترین اهمیت را دارد که در این میان باید به قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه نیز توجه کرد تا بتوان یک روتختی شیک با قیمتی مناسب و به صرفه را تهیه کرد.
مهم ترین دلیل اختلاف قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه نوع و جنس مواد مصرفی است که در تولید یک روتختی به کار گرفته شده است. لازم است بدانیم که پارچه های روتختی در 99 درصد موارد، وارداتی هستند و در سه درجه کیفی مختلف وارد کشور میشوند و هر چه که روتختی از الیاف مرغوب تر و با کیفیت تری تهیه شده باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه
شاید این نکته را به تازگی شنیده باشید اما الیاف استفاده شده ‌میتواند چندین بار بازیافت و در تولید روتختی استفاده شود و گفتنی است که این الیاف های چندین بار بازیافت شده، قیمت کمتری هم دارند چرا که این الیاف ها کیفیت و مرغوبیت کافی را ندارند و استفاده از آنها موجب بیماری‌های پوستی مثل اگزما، آلرژی، جوش و… ‌میشود و برای استفاده کودکان، افراد سالمند و افراد حساس توصیه نمیشود.
لازم به ذکر است که استفاده از الیاف نامناسب در تولید روتختی در هنگام شست و شوی روتختی مشکل ساز ‌میشود چرا که ممکن است با یک یا چندین بار شست و شو، الیاف روتختی از هم گسسته شده و عملا لحاف روتختی بی استفاده شود. همچنین پرز شدن و به قول معروف دون دون شدن پارچه هم از مشکلاتی است که بعد از چندین بار استفاده و شست و شو رخ ‌میدهد.
یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه، طرح و رنگ روتختی مورد استفاده میباشد چنانچه روتختی های تک رنگ ساده با اینکه انتخابی شیک و زیبا هستند قیمت کمتری هم دارند، درصورتی که روتختی های طرح دار و فانتزی که از رنگ های تولیدی کارخانه های اروپایی در تولید آنها استفاده ‌میشود قیمت بیشتری هم دارند.
برند روتختی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه است. همواره سعی کنید که از برندهای معروف، روتختی خود را تهیه نمایید. برندهای ترک دارای نام های معتبر تجاری هستند و اگر برندی مطرح و با سابقه باشد با جستجو در اینترنت اطلاعات برند را خواهید دید بنابراین صرفا بخاطر اسم روتختی اقدام به خرید نکنید و حتما قبل از آن در مورد برند عرضه کننده روتختی آگاهی کسب کنید.

از روتختی یک نفره چه میدانيد

از روتختی یک نفره چه میدانيد

روتختی یکی از کالاهایی است که بصورت مستقیم و مستمر با پوست انسان ارتباط دارد. مهم ترین بخش زندگی انسان که شامل 8 ساعت خواب شبانه روزی است در تماس مستقیم با این کالای خواب قرار دارد. پس این مسئله که شما از چه نوع روتختی استفاده میکنید بسیار حائز اهمیت است. روتختی ها در انواع گوناگون روتختی کودک، روتختی تک نفره، روتختی دو نفره و انواع متفاوت روتختی دخترانه و پسرانه وجود دارند.
اگر به تازگی قصد خرید روتختی یک نفره برای فرزند دلبندتان را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و خصوصیات یک روتختی تک نفره مرغوب را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل و دیدی باز اقدام به خرید روتختی کنید. برای خرید یک روتختی مناسب همواره باید به جنس و کیفیت استفاده شده در آن توجه کرد و از روتختی هایی که از پارچه های ایرانی باکیفیت، پارچه های ترک و پارچه های چینی درجه یک تولید شده اند استفاده نمایید و برای این منظور بهتر است که از روتختی های نخی استفاده نمایید چون که پارچه های نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شست و شو هستند از ایجاد حساسیت‌های پوستی نیز در کودکان و افراد سالمند جلوگیری میکنند. همچنین این روتختی ها الکتریسیته ساکن ایجاد نمیکنند و موجب ایجاد حس گرما و عرق کردن در هنگام خواب نمیشوند. لازم به ذکر است که روتختی های نخی به راحتی شسته و خشک میشوند و صاف باقی میمانند.

از روتختی یک نفره چه میدانيد
معمولا روتختی های یک نفره اندازه و ابعادی بسیار کوچک تر از روتختی های دو نفره دارند اما بهتر است که قبل از خرید روتختی ابتدا اندازه دقیق تخت خود و فاصله انتخابی روتختی خود از سطح زمین را مشخص کنید.
روتختی ها معمولا نسخه کوچک و تزئین شده روکش‌های تخت هستند و معمولا ضخامت کمی را نیز دارند و برای زیباسازی تخت مورد استفاده قرار میگیرند. این تنوع طرح و رنگ بیشتر در روتختی های دخترانه به چشم میخورد به طوری که این تنوع طرح و رنگ باعث افزایش فروش و قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه میشود. بازار فروش روتختی دخترانه بسیار گرم تر از روتختی پسرانه است چرا که دختران به تزئینات و دکوراسیون اتاق خواب خود بیشتر اهمیت میدهند و طرفدار روتختی با نقش های اسپرت و فانتزی هستند. دختران نوجوان و جوان معمولا علاقه مند به روتختی هایی با تناژ رنگی صورتی و طرح های عروسکی، میوه ای، گل و قلب هستند.
اکثر دختر خانم ها در هنگام خرید روتختی بیشتر به طرح، مدل و قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه توجه میکنند تا جنس و کیفیت، پس همواره برای آنها بهتر است که در هنگام خرید روتختی با والدین خود مشورت کنند و از تجربیات آنها بهره گیرند چرا که والدین بیشتر در مورد کیفیت و قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه آگاهی و توجه دارند.

موارد تاثیرگذار بر قیمت روتختی

موارد تاثیرگذار بر قیمت روتختی

در روزگاران قدیم اکثر خانواده ها برای خواب از لحاف و تشک های سنتی و دست دوز استفاده میکردند ولی با گسترش فرهنگ استفاده از تخت خواب، سرویس‌های روتختی نیز پای خود را به درون خانه ها باز کردند. روتختی هم مانند اکثر وسایل که در سال‌های اخیر وارد خانواده ها شده و با تنوع بی نظیر خود به کالای خوابی محبوب تبدیل شده است که از زیباترین و شیک ترین انواع روتختی می‌توان به روتختی های دخترانه اشاره کرد که در طرح و رنگ های مختلفی تولید میشوند. عوامل زیادی بر قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه و انواع دیگر روتختی ها تاثیر دارند که در اینجا آنها را بیان می‌کنیم.
یکی از موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت روتختی کیفیت و جنس روتختی است چرا که روتختی هایی که از الیاف مرغوب و درجه یک تولید شده اند کارایی و مقاومت بیشتری را در برابر عوامل فیزیکی، کشش، فشار و… دارند و از این‌رو پس از مدتی استفاده، پارچه پرز نمیدهد و به اصطلاح دون دون نمیشود. پارچه هایی که از جنس نخ پارچه هستند ضد حساسیت بوده و مناسب برای کودکان، افراد سالخورده و افراد حساس هستند چرا که این افراد با استفاده از این پتو دچار بیماری‌های پوستی تنفسی نمیشوند و این جنس از روتختی ها به تناسب قیمت بیشتری هم دارند.

موارد تاثیرگذار بر قیمت روتختی
از ویژگی‌های کاربردی دیگر این جنس از روتختی ها میتوان به قابلیت شست و شوی آسان این روتختی ها اشاره کرد که به راحتی شسته و خشک میشوند و پس از شست و شو هم این الیاف دچار پارگی و پرز پرز شدن نمیشوند. این ویژگی روتختی به ویژه برای دخترخانم ها مهم است زیرا آنها به نظافت و آراستگی اتاق خود اهمیت زیادی میدهند و جنس الیاف یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه است.
روتختی ها در انواع طرح، نقش و رنگ های گوناگونی تولید میشوند. روتختی های ساده و تک رنگ، قیمتی کمتر از روتختی های عروسکی، طرح دار و فانتزی دارند. در دنیای امروزی پسران بیشتر طرف دار روتختی های ساده و تک رنگ هستند در حالی که دختران طرفدار روتختی های زیبا و تزئینی و نقش کارتون های مورد علاقه خود در کودکی همچون سیندرلا، سفید برفی، گیسو کمند و… هستند که این طراحی‌های زیبا و شگفت انگیز از موثرترین عوامل بر قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه است.
از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع روتختی ها ابعاد و اندازه روتختی است، چنانچه روتختی های دو نفره که اندازه ای بزرگ تر از روتختی های یک نفره دارند گران تر هستند. لازم است که بدانیم تخت خواب ها در اندازه های متفاوتی تولید و عرضه میشوند و شما برای خرید روتختی ابتدا باید ابعاد و اندازه تخت خود را اندازه گیری کنید و با توجه به اندازه تخت خواب خود اقدام به خرید روتختی کنید، سعی کنید که روتختی های بزرگتر از اندازه رختخواب را خریداری نکنید زیرا باعث شلخته نشان دادن تخت خواب میشود.
قابل ذکر است که تعداد سفارشات روتختی نیز در تعیین قیمت این کالا بسیار موثر است چنان که هر چه تعداد سفارشات بیشتر باشد قیمت‌ ها نیز به تناسب کاهش خواهند یافت.

شرکت صادراتی انواع روتختی یک نفره دخترانه

شرکت صادراتی انواع روتختی یک نفره دخترانه

روتختی یکی از کالاهایی است که بطور مستقیم با پوست انسان ارتباط دارد از این‌ رو باید سعی کنیم که از روتختی های مرغوب و باکیفیت استفاده کنیم. روتختی های برند ایرانی یکی از پرطرفدارترین انواع روتختی های بازار است که علاوه بر موفقیت در فروش بازارهای داخلی، توانسته محبوبیت بالایی را نیز در بازارهای کشورهای خارجی بدست بیاورد.
صادرات انواع روتختی های شیک ایرانی توسط تجار و بازرگانان معتبر حوزه نساجی کشور انجام میشود. روتختی های شیک ایرانی به نسبت کیفیت بالایی که دارند از قیمت های مناسب تری نسبت به برندهای دیگر بالاخص برند ترک برخوردار هستند. این مسئله مشتریان خارجی را مشتاق میکند که کالایی با کیفیت بالا و قیمتی به صرفه را تهیه کنند.
از جمله کشورهای وارد کننده روتختی از ایران میتوان کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای عرب زبان را نام برد. هر ساله هزاران طرح و مدل از انواع روتختی بالاخص روتختی یک نفره دخترانه به این کشور صادر میشود.
موضوع صادرات روتختی به کشورهای خارجی بر قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه اثر گذاشته و باعث افزایش تولید و همچنین نرخ این کالا در کشور شده است. این مسئله همچنین به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کرده و باعث افزایش ارزش پول ملی میشود و دولت از این گونه طرح ها حمایت میکند.

عرضه کنندگان برتر روتختی یک نفره دخترانه

عرضه کنندگان برتر روتختی یک نفره دخترانه

روتختی یکی از کالاهای مورد نیاز خواب است که علاوه بر زیبایی و تزئین اتاق خواب باعث مراقبت و تمیز نگه داشتن تخت خواب و تشک میشود. عرضه کنندگان انواع گوناگون روتختی در شهرهای مختلف ایران کارخانه ها و کارگاه های تولیدی زیادی را برای عرضه روتختی در سراسر ایران دارند.
عرضه کنندگان روتختی بخصوص روتختی یک نفره دخترانه تمامی تلاش خود را میکنند که روتختی های خود را در رنگ، طرح و مدل های متنوعی به بازار عرضه نمایند چون خریداران این کالا یعنی دختر خانم ها علاقه مند به تنوع، گوناگونی و ایجاد تفاوت در تزئینات و دکوراسیون اتاق خواب خود با اتاق های دیگر هستند و عرضه کنندگان روتختی دخترانه نیز به خوبی به این موضوع آگاهی دارند.
عرضه کنندگان روتختی دخترانه، روتختی های زیبا و متنوع خود را پس از تولید و بسته بندی در سایت‌ های اینترنتی در معرض دید همگان قرار میدهند و دختران نوجوان و جوان میتوانند با مراجعه به این سایت ها به صورت غیر حضوری روتختی های مورد پسند خود را سفارش و تهیه نمایند.

قیمت انواع روتختی یک نفره دخترانه

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    نامور می گویند:

    روتختی یک نفره دخترانه روتختی بسیار خوبی هست

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag