پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع پتو به صورت فروش مستقیم در ایران

قیمت فروش پتوها، به موارد مختلفی بستگی دارد. این که این محصولات توسط چه کارخانه هایی تولید شده و یا از کدام الیاف در بافت شان کار گرفته اند، از جمله عوامل موثر در تعیین نرخ می باشند. با همه این ها، پتوها از جمله کالاهای خواب الزامی در هر خانه ای به شمار می روند. آن ها را در ایران، کارخانه جات متفاوتی تولید می کنند و به صورت مستقیم در انواع بسیار زیادی به فروش می رسانند. این پتوها را می توان به شکل عمده و تکی از مراجع مختلفی تهیه کرد که در این مطلب به معرفی شان می پردازیم. 

قیمت انواع پتو به صورت فروش مستقیم در ایران

فروش عمده ای بهترین پتو های مسافرتی

فروش عمده ای بهترین پتو های مسافرتییکی از جمله پتو های ایرانی ارزان قیمت، نوع مسافرتی است. این محصول، مشخصات خاص خود را دارد. از آن جمله می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. البته همه پتوها را راحت می شود از جایی به جایی دیگر انتقال داد؛ ولی پتو مسافرتی، راحت تا می خورد، جمع و جور می شود و فضای کمتری را هم اشغال می نماید. 

این ها همه به سبک و نازک بودن آن ربط دارد. به این نکته هم توجه داشته باشید که کاربرد چنین پتوهایی تنها برای مسافرت نیست. از آن می شود در خانه هم استفاده کرد. در زمان هایی که هوای چندان سرد نیست، یک رو انداز بسیار مناسب به شمار می روند. همین طور به عنوان زیر انداز در تفریح گاه ها هم مورد کاربرد قرار می گیرند. 

روی هم رفته، فروش عمده ای بهترین نوع این پتوها را مراجع مختلفی انجام می دهند. اگر می خواهید که نوع مرغوب آن را به دست آورید، خوب است به کارخانه های تولید کننده، شرکت های وارد کننده و همین طور شعب رسمی آنان سر بزنید. بایستی اذعان کرد که نمی شود سایت های اینترنتی را از قلم انداخت. 

آن ها امروزه نقش بسیار زیادی در خرید و فروش کالاهایی از این دست دارند. در کل، پتو عمده فروشی ها را می شود با نرخ های کمتری تهیه کرد. 

مرکز خرید پتو با قیمت استثنایی

مرکز خرید پتو با قیمت استثناییهمواره مشتریان پیش از این که کالایی را تهیه کنند، به این می اندیشند که چگونه محصول را ارزان و با کیفیت مرغوب به دست آورند. در زمینه کالای خواب به ویژه پتوها نیز به همین گونه است. ما در این جا برای تان راه های متفاوتی را نشان می دهیم که می توانید با مراجعه به آنان پتویی خوب و با قیمت استثنایی تهیه کنید. 

برای نمونه، می توان به مرکز پخش پتو مراجعه نمود. در این مراکز خرید، برخی از فروشندگان را می شود پیدا نمود که عرضه کننده بهترین برندها هستند و با قیمت تولید شده، کالا را عرضه می کنند. همین طور اگر به میزان زیاد می خواهید کالا را تهیه نمایید، بهتر است که به مراجع اصلی کلی فروشی ها سر بزنید. 

از طرف دیگر، یکی از راه هایی که بسیار ساده و در همین حال راحت می شود با نرخ های بسیار فوق العاده پایینی خرید پتو کیلویی و همین طور خانگی را انجام داد، اینترنت است. این گونه می شود پتو های شیک مسافرتی، پتو نمدی اعلاء و به همین ترتیب سایر پتو ایرانی ممتاز را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

توجه داشته باشید که پتوهای ارزان، ممکن است گاهی مرغوب نباشند. پس با در نظر داشت آرم شرکت های تولید کننده آن ها را خریداری نمایید. از طرف دیگر، 

پتو خانگی در طرح ها و رنگ های جدید

پتو خانگی در طرح ها و رنگ های جدیددر دنیای امروز، آنچه باعث تمایز کالای شما نسبت به رقیبان تان می شود، طراحی های منحصر به فرد و زیبا است. شک نکنید که کارخانه ها و برندهای معروف، در پهلوی این که به کیفیت محصولات خود اهمیت داده اند، به مدل های های متنوع نیز فکر کرده اند و به این ترتیب است که توانسته اند در بازار شهرتی به دست آورند. 

در هر صورت، پتو خانگی در طرح های و رنگ های جدیدی ارائه می شود. می توانید از بازار پتو حوله ای، پتو مخملی و همین طور انواع پتو های طرح شاد را به دست آورید. 

از عرضه کنندگانی که در حوزه عرضه کالای خواب فعال می باشند، قادر خواهیم بود که قیمت انواع پتو را نیز در مدل های نو و تازه تهیه کنیم و از تازه ترین نرخ ها مطلع گردیم. در کل، از جمله الوان جدید و مدل های زیبای این پتوها، می شود به موارد زیر اشاره کرد: 

  • طرح گل های درشت 
  • طرح گل های ریز 
  • پتو طرح برجسته 
  • طرح فانتزی 
  • طرح پروانه ای 
  • طرح طبیعت 
  • طرح های شخصیت های کارتونی 
  • رنگ های مخلوط و خیره کننده 
  • و همین طور سایر موارد دیگر 

پخش مستقیم پتو مسافرتی ارزان با کیفیت خوب

پخش مستقیم پتو مسافرتی ارزان با کیفیت خوبهمان گونه که در معرفی پتوهای مسافرتی گفتیم، این نوع از محصول از جمله ارزان ترین ها به شمار می رود. از طرف دیگر، آن را به طرق گوناگونی هم می شود تهیه کرد. به این موضوع هم پرداختیم که خریدار عمده پتو در این مدل، قادر است که جهت خرید کالا، به مراجع مختلفی سر بزند. 

روی هم رفته، امروزه بسیاری از شرکت ها با حذف واسطه ها، تجارت مستقیم پتو را در پیش گرفته اند. این گونه مشتریان می توانند پتو ایرانی ممتاز را با نرخ های بسیار مناسبی به دست آورند. این یکی از مزیت های اساسی این گونه از معامله به شمار می رود. البته این گونه پخش، به سود خود شرکت تولیدی نیز می باشد. 

به این روش می شود پتو قیمت مناسب را از هر شهری به دست آورد؛ زیرا که کارخانه های بافندگی پتو، محصولات شان را به وسیله شعب رسمی ای که راه اندازی نموده اند، حتی در مناطق دور دست، به دست مصرف کنندگان می رسانند. ولی دقت کنید که پتوهای با کیفیت خوب را برندهای معتبر و نام آشنا تولید می کنند. 

در کل، شرکت های امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که دارند، کالای شان را در بالاترین سطح کیفی ساخته و طبق استانداردهای بهداشتی عرضه می دارند. 

فروشگاه ویژه انواع پتو با برند ایرانی

فروشگاه ویژه انواع پتو با برند ایرانیپتو از لحاظ ساختاری، مدل، الوان، سایز و حتی برند، با هم تفاوت های زیادی دارند. آن ها که وظیفه اصلی شان گرم نگه داشتن و محافظ بدن از رسیدن سرما می باشد، توسط مارک های ایرانی گوناگونی با الیاف مختلفی ساخته می شوند. همین موارد است که علت اصلی تنوع در آنان شده است. 

در مراکز عرضه، فروشگاه های ویژه ای را می توان پیدا کرد که به گونه تخصصی در کار ارائه پتو می باشند. از آن ها می توان در تنوع بالایی پتوهای ساخته شده ایرانی را به دست آورد. آن ها همین طور می توانند به درستی به شما مشاوره دهند تا یک پتوی با کیفیت را با هزینه که در نظر گرفته اید به دست آورید. 

ولی انواع پتو با برند ایرانی را می شود این گونه نام گرفت که از این قرار هستند: 

  • پتو یک و دو لایه: اغلب پتوها جهت استفاده در فصول مختلفی تولید می شوند. به همین دلیل از لحاظ ضخامت با هم دیگر فرق می کنند. 
  • پتوهای یک و دو نفره: از نظر سایز و ابعاد با هم دیگر فرق می کنند. آن ها ممکن است که جنس شان یکی باشد. 
  • پتوهای ساده و گلدار: طرح ها و رنگ های متفاوتی را دارا می باشند. 
  • پتوهای ارگانیک: نوع خاصی از محصول هستند که از الیاف کاملاً طبیعی تولید می شوند. امروزه کمتر شاهد عرضه آن به بازار هستیم. 
  • پتو های الیاف مصنوعی: شامل پلی استر، آکریلیک، پشم شیشه و غیره اند. بیشترین پتوها از این جنس ها تولید می گردند. 
  • و غیره 

پتو قیمت مناسب کیفدار مخصوص کادویی

پتو قیمت مناسب کیفدار مخصوص کادوییپتوهای کادویی در واقع همین اقلامی اند که در بازار ما با آنان سر و کار داریم. آن چه این کالا را با سایر کالاهای مشابه متمایز می نماید، رنگ و همین طور کیفی می باشد که می توان برای آن در تهیه کرد. عموماً برخی از فروشگاه هایی که کارشان عرضه محصولات هدیه می باشد، پتو کیفدار مخصوص کادو را نیز عرضه می دارند. 

این پتوها، برای افراد مختلف و سنین گوناگونی طراحی می شوند. برای نمونه پتوهایی که برای نوعروسان به عنوان هدیه می برند، رنگ روشن، طرح های زیبا و شادی دارند. همین طور بیشتر پتو دونفره ایرانی و خارجی می باشند. 

با همه این ها، می توان با قیمت های مناسبی این گونه از کالای خواب را تهیه کرد. این مسئله البته ربط مستقیمی به این دارد که پتو در چه مدلی باشد، جعبه ای که به عنوان کادو می خواهید استفاده کنید چه جنس و طرحی داشته باشد و از این دست موارد دیگر. 

خلاصه این که اگر جستجویی در بازارهای حضوری و غیر حضوری بزنید، راحت و بدون دغدغه می توانید، بهترین های آنان را با نرخ های پایین و خوبی به دست آورید. 

ارزانترین پتو های دخترانه و پسرانه مرغوب

ارزانترین پتو های دخترانه و پسرانه مرغوبپتوهای نوجوان را شرکت های تولید کننده برای دختران و پسران تولید می نمایند. این دو قشر با هم دیگر از لحاظ ظرافت و سلیقه تفاوت های زیادی دارند. عموماً پتوهایی به دخترانه معروف هستند، رنگ های شادی دارند که شامل نارنجی، صورتی، قرمز، فیروزه ای و غیره می باشند. 

همین طور طراحی های شان هم بیشتر عروسکی، پروانه ای و از این دست است؛ ولی برای پتوهای پسرانه بیشتر رنگ های تیز و تیره تری را انتخاب می کنند. 

در هر صورت، این مسئله بسیار مهم است و خانواده ها باید به آن در هنگام خرید دقت کنند. ولی برای تهیه ارزانترین پتوهای دخترانه و پسرانه مرغوب، باید به مراجع اصلی سر زده شود. این گونه دیگر نگران کم کیفیت بودن و همین طور گرانی محصول نخواهید بود. 

فروش پتو های صادراتی به قیمت کارخانه

فروش پتو های صادراتی به قیمت کارخانهپتوهای صادراتی از جمله محصولات هستند که کیفیت بالایی را دارا می باشند. این نوع از پتوها را شرکت ها بر اساس یک سری از نکات تولید می کنند که می شود به آن ها در این جا اشاره کرد: 

  • رعایت نمودن استانداردهای ویژه 
  • بالا بردن کیفیت کالا 
  • بسته بندی های شیک و چشم گیر 
  • تنوع داشتن محصول چه از نظر سایز و چه از نظر مدل 
  • ارائه با نرخ های منصفانه 
  • و سایر موارد دیگر 

فروش پتوهای صادراتی را برخی از عرضه کنندگان به قیمت کارخانه انجام می دهند. در واقع به دلیل این که صادرات به شکل عمده ای صورت می گیرد، بهتر است که جهت تهیه به خود تولیدی مراجعه شود. این گونه است که می شود یک محصول خوب و مرغوب را با نرخ کمی به دست آورد. 

گفتنی است که صادرات پتو نوزادی، بزرگسال، نوجوان و جوان نیز در کیفیت ها و مدل های مختلفی به کشورهای همسایه بیشتر انجام می شود. 

شرکت تولید کننده انواع پتو های گل دار

شرکت تولید کننده انواع پتو های گل داردر اقصی نقاط کشورمان، شرکت های تولید کننده انواع پتو های گل دار فعالیت می کنند. این شرکت ها با استفاده از الیاف مختلف و همین طور دستگاه های گوناگون، محصولات خود را بافته و عرضه می نمایند. 

می شود در هر جایی از کشور که باشیم، تولیدات این کارخانه جات را به راحتی تهیه کنیم، زیرا آن ها شرایط را برای خرید آسان از طریق ایجاد شعب رسمی و همچنین سایت های اینترنتی گوناگون، فراهم نموده اند. پس می شود با مراجعه به نمایندگی پتو گلدار، بهترین آن را در طرح معمولی و برجسته خریداری کرد. 

پتوهای گلدار، در طرح های گل درشت و ریز تولید می شوند. آن ها نیز مانند سایر پتوهای دیگر، به شکل تکنفره، دو نفره، یک لا، دولایه و غیره عرضه می شوند. 

ارائه دهنده قیمت به روز پتو های ایرانی

ارائه دهنده قیمت به روز پتو های ایرانیپتوهای ایرانی همان طور که تا به این جای مطلب عنوان کردیم، از جانب شرکت های گوناگونی تولید می گردند و در عین حال، با هم دیگر از جهات متعددی تفاوت هایی دارند. این ها همه باعث می شود تا ما در بازار شاهد این باشیم که قیمت های شان نیز با هم فرق می کند. 

این امری طبیعی می باشد و طبعاً پتوهایی که از کیفیت نه چندان مرغوبی برخوردار می باشند، ارزان تر هستند. روی هم رفته، برای این که قیمت به روز شده محصولاتی از این دست را تهیه کنیم، خوب است که به ارائه دهنده آن سر بزنیم. 

نمایندگی پخش پتو با بهترین قیمت در بازار

نمایندگی پخش پتو با بهترین قیمت در بازارهر کدام از کارخانه های تولید کننده پتو و همچنین شرکت های بازرگانی ای که در زمینه واردات فعال می باشند، دارای نمایندگی هایی در جای جای ایران اند. این شعبه های رسمی، با بهترین قیمت در کار پخش پتوها هستند. 

آن ها در بازارهای متفاوتی مشغول انجام وظایف متعددی می باشند. باید گفت، یکی از مراجع اصلی ای که می توان به اعتماد کامل از آنان خرید پتوهای مرغوب را انجام داد، همین شعب می باشند که برخی از آن ها به شکل انحصاری فعالیت می کنند. آن ها به گونه کلی و تکی به ارائه محصولات شرکت می پردازند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag